Merhabalar,
n11’den yeni bir mouse aldım, Logitech G102. Yorumları iyiydi, satıcının puanı da yüksekti. Neyse, ayın 6’sında siparişi verdim ama birkaç gün geçti, kargoya vermediler. Satıcıya soru sordum; ürünün stoklarında olduğunu ve göndereceklerini söylediler. Ayın 9’unda ise ürünü kargoya verdiklerini belirttiler.
Kargo takip kodunu girdim ama sistem kodun yanlış olduğunu söyledi. Yine satıcıya soru sordum, bana şöyle bir yanıt verdiler:
"Sevgili, siparişinizin depodan ayrıldığını ve gümrüğe gönderileceğini öğrendim."
Bu cevabı tam olarak anlayamadım. Üst üste birkaç kere daha soru sordum ama dönüş yapmadılar.
Lütfen yardımcı olun, ne yapmam gerekiyor?
n11’den yeni bir mouse aldım, Logitech G102. Yorumları iyiydi, satıcının puanı da yüksekti. Neyse, ayın 6’sında siparişi verdim ama birkaç gün geçti, kargoya vermediler. Satıcıya soru sordum; ürünün stoklarında olduğunu ve göndereceklerini söylediler. Ayın 9’unda ise ürünü kargoya verdiklerini belirttiler.
Kargo takip kodunu girdim ama sistem kodun yanlış olduğunu söyledi. Yine satıcıya soru sordum, bana şöyle bir yanıt verdiler:
"Sevgili, siparişinizin depodan ayrıldığını ve gümrüğe gönderileceğini öğrendim."
Bu cevabı tam olarak anlayamadım. Üst üste birkaç kere daha soru sordum ama dönüş yapmadılar.
Lütfen yardımcı olun, ne yapmam gerekiyor?