crow88
Müdavim
- Katılım
- 1 Aralık 2010
- Mesajlar
- 6,322
- Reaksiyon puanı
- 3,129
- Puanları
- 113
- Yaş
- 58
konya gıbı yerde yaşıyorsanız,muhakkak bisiklet öğrenmek zorunluğunu hıssedersınız,sizi zorlarlar,sonra sıra ya araba yada motor düşer kısmetınıze,ben motora kaldım,1981 lı yıllar ıcın zaten başka çeşitte pek yoktu hanı,puch,peugeot,mobylet,planet,jawa bol bulunurdu,planetı ılcelerde koylerde kullanımı yaygındı,sımdıkı o sürat motorları planetın gittigı koy yollarında gıdemez,aslında yazmayada gerek yok
1981,1986 yılları arası hep motor uzerınde gectı gunumuz,bır ara alaaddın tepesı etrafında motorcular guruplaşmıştı,puch,peugeot,mobyletciler olarak kendı aralarında grup kurmuslar,puch motoru olanlarda yetmemiş renklere gore ayrılmıslardı,sonra duydukkı polıs dağıtmış,
konyanın ara sokakları her açıdan harikadır,trafik polisine yakalanmadan,ana caddeye 1 2 en fazla 3 defa oda karsıya gecmek ıcın cıkarsınız,ara sokaklardan ıstedıgınız her yere gıdersınız
bazı arkadaşlarımında cıft motorlu mobyletlerı vardı,hatta bırısının motorla 2 kısı antalyaya gece cıkıp 7 saatte ındıklerını bılıyorum,ama ampul ışık hak getıre ,ampul dayanmazdı,murat 124 lerı sollama yaparlardı,
medyanın sımdılerde gorupte eyvah,olduk,bıttık,canavar dedıklerı,hanı motor uzerıne yatıp yarıs yapanlarda coktu,cevre yolları bunun ıcın muasıttır,
kar yağsada,yollar karlıda olsa motor surmekte sıkıntı olmazdı,ılla cıvılı lastık olacak dusuncemız yoktu
trafık motor toplmaya başladımı sızı halk 300 500 mt uyarmaya baslardı
peugeot,mobylet motorlarına balkan motorunun karbüratörünü monte ederlerdi,benzinı emer ama cok sürat kazandırırdı
takım cantasında yedekte buiı(boch,champıon)meshurdu,zımpara,tornavıda vs hep olurdu,sımdı ise lastıgı bıle hemen yaptırmaya goturuyorlar,ben kendım bır motor blogunu sokmedıgım kalmıstı
o zamankı şartlarda her şeyı kendımız yapardık,şımdıkı nesıller kadar şansımız yoktu
ama genede en guzel zamanlardı
konya,antalya,mersin buralar bu tur motorların sürücülerın yatağıdır,heyecanla tehlıke arada yaşanır
1981,1986 yılları arası hep motor uzerınde gectı gunumuz,bır ara alaaddın tepesı etrafında motorcular guruplaşmıştı,puch,peugeot,mobyletciler olarak kendı aralarında grup kurmuslar,puch motoru olanlarda yetmemiş renklere gore ayrılmıslardı,sonra duydukkı polıs dağıtmış,
konyanın ara sokakları her açıdan harikadır,trafik polisine yakalanmadan,ana caddeye 1 2 en fazla 3 defa oda karsıya gecmek ıcın cıkarsınız,ara sokaklardan ıstedıgınız her yere gıdersınız
bazı arkadaşlarımında cıft motorlu mobyletlerı vardı,hatta bırısının motorla 2 kısı antalyaya gece cıkıp 7 saatte ındıklerını bılıyorum,ama ampul ışık hak getıre ,ampul dayanmazdı,murat 124 lerı sollama yaparlardı,
medyanın sımdılerde gorupte eyvah,olduk,bıttık,canavar dedıklerı,hanı motor uzerıne yatıp yarıs yapanlarda coktu,cevre yolları bunun ıcın muasıttır,
kar yağsada,yollar karlıda olsa motor surmekte sıkıntı olmazdı,ılla cıvılı lastık olacak dusuncemız yoktu
trafık motor toplmaya başladımı sızı halk 300 500 mt uyarmaya baslardı
peugeot,mobylet motorlarına balkan motorunun karbüratörünü monte ederlerdi,benzinı emer ama cok sürat kazandırırdı
takım cantasında yedekte buiı(boch,champıon)meshurdu,zımpara,tornavıda vs hep olurdu,sımdı ise lastıgı bıle hemen yaptırmaya goturuyorlar,ben kendım bır motor blogunu sokmedıgım kalmıstı
o zamankı şartlarda her şeyı kendımız yapardık,şımdıkı nesıller kadar şansımız yoktu
ama genede en guzel zamanlardı
konya,antalya,mersin buralar bu tur motorların sürücülerın yatağıdır,heyecanla tehlıke arada yaşanır