Tanınmayan Adam
Öğrenci
- Katılım
- 25 Eylül 2020
- Mesajlar
- 54
- Çözümler
- 1
- Reaksiyon puanı
- 9
- Puanları
- 8
Dün monster teknik servise laptopu bakım için götürdüm . Yaklaşık 4 saat sonra ise geri aldım. termal macun değişmiş ve tozlar alınmıştı. ekranın sol kısmındaki tozları da almalarını istemiştim ve almışlardı. Ama şöyle ki tozları aldıkları yerde 3 santimlik bir çizik oluşturmuşlar. Mail atıp bu sorun karşısında ne yapacaksınız dediğimde şöyle dediler: "Görselini paylaştığınız durumun fiziksel olması sebebiyle servis desteği almanızı tavsiye ederiz. Yapılacak mekanik kontrol akabinde tarafınıza daha sağlıklı bilgiler aktarabileceğimizi belirtmek isteriz. Randevu alarak şahsen destek alabilir ve süreci başlatabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz." Yani tamam da orada saatlerce sıra beklemek bile sıkıntı. Bekleyeceksem önceden neler olacağını bilsem iyi olur diye düşünüyorum. Size sorum şu böyle bir durum yaşadınız mı monsterla veya bir tanıdığınız yaşadı mı? Ekran değişimi yaparlar mı yaparlarsa ücret isteyebilirler mi? Ekranın solunda 2 3 santimlik bir çizik belki kiminiz için önemsizdir. Ama bu kadar para olan aletleri sağlam verip ufak bir sorunla da olsa almak üzücü. Sanayiye bir defa giren araba gibi bu aletin kaderi teknik servislerde mi gezmek olacak? Her neyse asıl sorunun cevabı hakkında bir bilginiz var mı acaba?
monster <<<çizik resmi
monster <<<çizik resmi