Yardım Monster Teknik Servis Hatası

Bu konuyu okuyanlar

Tanınmayan Adam

Öğrenci
Katılım
25 Eylül 2020
Mesajlar
54
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Dün monster teknik servise laptopu bakım için götürdüm . Yaklaşık 4 saat sonra ise geri aldım. termal macun değişmiş ve tozlar alınmıştı. ekranın sol kısmındaki tozları da almalarını istemiştim ve almışlardı. Ama şöyle ki tozları aldıkları yerde 3 santimlik bir çizik oluşturmuşlar. Mail atıp bu sorun karşısında ne yapacaksınız dediğimde şöyle dediler: "Görselini paylaştığınız durumun fiziksel olması sebebiyle servis desteği almanızı tavsiye ederiz. Yapılacak mekanik kontrol akabinde tarafınıza daha sağlıklı bilgiler aktarabileceğimizi belirtmek isteriz. Randevu alarak şahsen destek alabilir ve süreci başlatabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz." Yani tamam da orada saatlerce sıra beklemek bile sıkıntı. Bekleyeceksem önceden neler olacağını bilsem iyi olur diye düşünüyorum. Size sorum şu böyle bir durum yaşadınız mı monsterla veya bir tanıdığınız yaşadı mı? Ekran değişimi yaparlar mı yaparlarsa ücret isteyebilirler mi? Ekranın solunda 2 3 santimlik bir çizik belki kiminiz için önemsizdir. Ama bu kadar para olan aletleri sağlam verip ufak bir sorunla da olsa almak üzücü. Sanayiye bir defa giren araba gibi bu aletin kaderi teknik servislerde mi gezmek olacak? Her neyse asıl sorunun cevabı hakkında bir bilginiz var mı acaba?


monster <<<çizik resmi
 

niyazi5859

Dekan
Katılım
17 Mayıs 2020
Mesajlar
5,582
Çözümler
5
Reaksiyon puanı
5,096
Puanları
113
Dün monster teknik servise laptopu bakım için götürdüm . Yaklaşık 4 saat sonra ise geri aldım. termal macun değişmiş ve tozlar alınmıştı. ekranın sol kısmındaki tozları da almalarını istemiştim ve almışlardı. Ama şöyle ki tozları aldıkları yerde 3 santimlik bir çizik oluşturmuşlar. Mail atıp bu sorun karşısında ne yapacaksınız dediğimde şöyle dediler: "Görselini paylaştığınız durumun fiziksel olması sebebiyle servis desteği almanızı tavsiye ederiz. Yapılacak mekanik kontrol akabinde tarafınıza daha sağlıklı bilgiler aktarabileceğimizi belirtmek isteriz. Randevu alarak şahsen destek alabilir ve süreci başlatabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz." Yani tamam da orada saatlerce sıra beklemek bile sıkıntı. Bekleyeceksem önceden neler olacağını bilsem iyi olur diye düşünüyorum. Size sorum şu böyle bir durum yaşadınız mı monsterla veya bir tanıdığınız yaşadı mı? Ekran değişimi yaparlar mı yaparlarsa ücret isteyebilirler mi? Ekranın solunda 2 3 santimlik bir çizik belki kiminiz için önemsizdir. Ama bu kadar para olan aletleri sağlam verip ufak bir sorunla da olsa almak üzücü. Sanayiye bir defa giren araba gibi bu aletin kaderi teknik servislerde mi gezmek olacak? Her neyse asıl sorunun cevabı hakkında bir bilginiz var mı acaba?


monster <<<çizik resmi
Mail attığınız yer doğru söylemiş garanti kapsamında mı peki ve onlar yaptıysa onlar tamir etmek zorunda
 

BatinY

₿itcoin
Emektar
Katılım
20 Mart 2018
Mesajlar
1,761
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,492
Puanları
113
Yaş
24
Geçmiş olsun umarım sorunu çözerler. Kendi hatalarında ücret talep edeceklerini sanmıyorum. Şikayetvar gibi yerlere de yazarsanız daha çabuk ulaşırlar diye düşünüyorum.
 

Tanınmayan Adam

Öğrenci
Katılım
25 Eylül 2020
Mesajlar
54
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Geçmiş olsun umarım sorunu çözerler. Kendi hatalarında ücret talep edeceklerini sanmıyorum. Şikayetvar gibi yerlere de yazarsanız daha çabuk ulaşırlar diye düşünüyorum.
kendi hataları olduğunu kabul etmeme gibi bir durumları olur mu acaba
 
Üst