Monster t7 v19.7 ile yaşadığım acı tecrübeler (iade için yolladım)

Bu konuyu okuyanlar

Batukhan226

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
26
Monster bilgisayardan t7 v19.7 modelinde bilgisayarı 06.02.2021 tarihinde sipariş verdim. 10.02.2021 tarihinde elime ulaştı. Siparişten önce kontrol edilip yollanmasını,
derslerim ve projelerim için bilgisayara ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen daha boot ekranında fark ettiğim 2 ölü pixel yüzünden teknik servise geri yolladım. Teknik servise yine
aynı sebeplerden dolayı aciliyetim olduğunu söylememe rağmen 20.02.2021 tarihine kadar teknik servis sırası bekledi. 20.02.2021 tarihinden sonra ellerinde panel olmadığı için 24.02.2021
tarihine kadar da panel bekledim. Yollamadan önce bütün kontrollerin yapılmasını tekrar olarak belirttim. Bugün laptop elime ulaştı. Nasıl bir kontrol yaptıklarını anlamadım. Bu sefer de
ekran da titreme, yer yer bulanıklaşma, renklerin birbirine girmesi gibi sorunlarla karşılaştım. Sürücü Teknik servisteki elemanla 40 dakikalık görüşmemden sonra yazılımsal değil donanımsal
bir sorun olduğu anlaşıldı. Bugün iade için geri yolladım. Bilgisayarımı sipariş vereli 19 gün geçti hala elimde bilgisayar yok. Daha önceki bilgisayarım da monsterdı. Gayet memnundum teknik servisden
ve müşteri hizmetlerinden. Bir kaç arkadaşıma da önerip aldırmışlığım bile var. Bu yaşadıklarımdan sonra ne çevreme öneririm ne kendim tercih ederim. Tecrübelerimi size de aktarmak istedim saygılar.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,992
Puanları
113
Her markada sorunlu ürün çıkma olasılığı var. Ancak bu durum Monster'da biraz daha fazla. O yüzden Monster alırken sıfır ürünün sorunlu çıkabileceğine alıştırması gerekiyor insanın.
 
Üst