İpucu Monster Notebook Teknik Servisi Hayal Kırıklığı

Bu konuyu okuyanlar

Semdulge

Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
70
Reaksiyon puanı
19
Puanları
8
Herkese iyi forumlar.

Diğer etkenler bir yana, satış sonrası desteğine de güvenerek satın aldığım Monster marka laptop, bu konudaki beklentilerimi boşa çıkardı ve hiç beklediğim gibi çıkmadı.

12 ekimde sipariş ettiğim ve 14 ekimde elime geçen Monster Abra A7 V13.1 laptop, Windows kurulumunda hata verdiği için 15 ekimde geri kargoladım. Kargolamadan önce durumu teknik servisle görüştüğümde, laptop yeni alındığı için teknik serviste öncelik tanınacağı söylendi. Memnuniyetle kargoladım.

18 Ekim Pazartesi, öğleden sonra kargom teslim edildi; aynı gün içerisinde belki bir işlem yapılır mı diye düşünürken o gün tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı, normaldir dedim.

19 Ekim Salı günü, saat 12:52'de arandım: bilgisayarda arıza tespit edilemediği, tüm testlerinin yapıldığı, (ödemesini önceden yaptığım) RAM takviyesinin yapıldığı tarafıma bildirildi. Öncesinde ölü piksel testi talebim de olmuştu ancak firma "şu an panel stok problemi yaşıyoruz, ben bu konuda size ekstra 1 yıl garanti vereyim" deyince ben de uzatmadan tamam dedim. Aynı gün ürünüm kargolanır diye beklenirken akşam arayıp durumu öğrenmek istediğimde kargolanmadığını söylediler.

Neyse dedim, 20 Ekim Çarşamba günü kargolanır, işlemleri salı günü öğle saatlerinde bitmiş ne de olsa. Ama çok ilginçtir ki çarşamba günü de kargolanmadı.

Bugün, 21 Ekim Perşembe, (salı günü öğle saatinde işlemleri bitirilmiş) bilgisayarımın inatla neden kargolanmadığını sordum, muhasebenin fatura kesmesini bekliyoruz dediler. :sweatsmile: Yüksek ihtimalle bugün de kargolanmayacak.

İyi de kardeşim, gelip biz kolundan tutup mu kestireceğiz faturayı? İki gündür bir faturayı kesemediniz mi, fatura ya fatura? Yazdır diyorsun, çıkıyor bilgisayardan.

Satış sonrası desteklerinin iyi olduğunu düşünerek bu firmadan alışveriş yaptım ama beni tamamıyla hayal kırıklığına uğrattılar. Çok kötü bir süreç yönetimleri var. Arıyorsunuz, durumu anlatıyosunuz ama sürekli bot gibi "ben aciliyetinizi ilettim, kaydınızı oluşturdum, vs vs." deyip hiçbir çözüm üretmiyorlar.

Satış sonrası sürecini incehesap kadar kötü yönetebilen başka firma var mıdır acaba diye düşünürken Monster "MERABALAR **" dedi. 😇

Alışveriş yapacak kişilerin satış sonrası destek konusunda bilgi edinmesi amacıyla yazılmıştır.

İyi günler.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
23,708
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
22,942
Puanları
113
Şikayetinizde kesinlikle haklınız ancak bana kalırsa ülke şartlarında şu durumda çok da büyütülecek bir şey değil. Zaten bu ülkede Apple haricinde herhangi bir servisten yüzde 100 memnuniyet görülme şansı yok.
 

Alpaslan Çevikel

Öğrenci
Katılım
3 Haz 2021
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
22
Puanları
8
Yaş
17
Şu tarz insanların mesleklerini neden yeteri kadar iyi yapmadıklarını anlamış değilim acaba mesleklerini yanlışlıkla mı seçtiler yoksa uzaktan eğitim mezunumu kafamda deli sorular üşengeçlikten başka bir şey değil verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

Ha birde nasıl bir hata aldınız işletim sistemini yüklerken ya da kurarken ?
 

Fakehero

366. Gün
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
5,270
Reaksiyon puanı
5,278
Puanları
113
Yaş
32
Herkese iyi forumlar.

Diğer etkenler bir yana, satış sonrası desteğine de güvenerek satın aldığım Monster marka laptop, bu konudaki beklentilerimi boşa çıkardı ve hiç beklediğim gibi çıkmadı.

12 ekimde sipariş ettiğim ve 14 ekimde elime geçen Monster Abra A7 V13.1 laptop, Windows kurulumunda hata verdiği için 15 ekimde geri kargoladım. Kargolamadan önce durumu teknik servisle görüştüğümde, laptop yeni alındığı için teknik serviste öncelik tanınacağı söylendi. Memnuniyetle kargoladım.

18 Ekim Pazartesi, öğleden sonra kargom teslim edildi; aynı gün içerisinde belki bir işlem yapılır mı diye düşünürken o gün tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı, normaldir dedim.

19 Ekim Salı günü, saat 12:52'de arandım: bilgisayarda arıza tespit edilemediği, tüm testlerinin yapıldığı, (ödemesini önceden yaptığım) RAM takviyesinin yapıldığı tarafıma bildirildi. Öncesinde ölü piksel testi talebim de olmuştu ancak firma "şu an panel stok problemi yaşıyoruz, ben bu konuda size ekstra 1 yıl garanti vereyim" deyince ben de uzatmadan tamam dedim. Aynı gün ürünüm kargolanır diye beklenirken akşam arayıp durumu öğrenmek istediğimde kargolanmadığını söylediler.

Neyse dedim, 20 Ekim Çarşamba günü kargolanır, işlemleri salı günü öğle saatlerinde bitmiş ne de olsa. Ama çok ilginçtir ki çarşamba günü de kargolanmadı.

Bugün, 21 Ekim Perşembe, (salı günü öğle saatinde işlemleri bitirilmiş) bilgisayarımın inatla neden kargolanmadığını sordum, muhasebenin fatura kesmesini bekliyoruz dediler. :sweatsmile: Yüksek ihtimalle bugün de kargolanmayacak.

İyi de kardeşim, gelip biz kolundan tutup mu kestireceğiz faturayı? İki gündür bir faturayı kesemediniz mi, fatura ya fatura? Yazdır diyorsun, çıkıyor bilgisayardan.

Satış sonrası desteklerinin iyi olduğunu düşünerek bu firmadan alışveriş yaptım ama beni tamamıyla hayal kırıklığına uğrattılar. Çok kötü bir süreç yönetimleri var. Arıyorsunuz, durumu anlatıyosunuz ama sürekli bot gibi "ben aciliyetinizi ilettim, kaydınızı oluşturdum, vs vs." deyip hiçbir çözüm üretmiyorlar.

Satış sonrası sürecini incehesap kadar kötü yönetebilen başka firma var mıdır acaba diye düşünürken Monster "MERABALAR **" dedi. 😇

Alışveriş yapacak kişilerin satış sonrası destek konusunda bilgi edinmesi amacıyla yazılmıştır.

İyi günler.
Şikayet etmeniz normal ama teknik servisler 20 iş günü tamir süresi hakları olduğu için tamiri erken bile bitse bazen gevşek davranabiliyorlar. Mesela ben Samsung shop üzerinden aldığım telefonu teslim almadan iade etmiştim. Kargo firması 23 ağustosta almadan iade ettiğim ürünü 26 yerine 29unda geri göndermiş ve ürün 4 gün içerisinde ana depolarına ulaşmasına rağmen Samsunga geri göndermediler. Bende iade sırasında sonrasında pahalanır diye telefonu tekrardan satın almıştım. Ürünü iş adresi yerine ev adresine almışım. Samsung canlı destekten iş adresi şeklinde talep etmeme rağmen yine ev adresine kargolamışlar. İş adresine gelmesi için yeniden ürün samsunga geri gidecek ve yönlendirilecekti. Yine uzun bir süre beklemek ve aynı problemin devam edeceğini tahmin etmiştim. Zaten 2 haftadır iade ettiğim ürünün Samsunga teslim edilmemesinin üzerine bu girince baktım günlerdir ne kargo firmasının müşteri hizmetleri ne de Samsungun canlı desteği problemi çözebilecek gözükmüyor. Bende Linkedin üzerinden ufak bir araştırma ile kargo firmasının üst yöneticilerini buldum. Premium deneme hesabı açarak onlara yazdım ve 14 günde halledilemeyen iade ile adres değişikliği yapılan ürünü 2 saat içerisinde bizzat çözüme ulaştırdım. İade edilen ürün ertesi gün Samsunga satın aldığım ürün ise işyerime ulaştı. Yani işin özeti bazen araya sizin direk dahil olmanız gereken zamanlar olacaktır. Ülkemizde maalesef durumlar böyle ilerliyor.
 
Son düzenleme:

Semdulge

Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
70
Reaksiyon puanı
19
Puanları
8
Şikayetinizde kesinlikle haklınız ancak bana kalırsa ülke şartlarında şu durumda çok da büyütülecek bir şey değil. Zaten bu ülkede Apple haricinde herhangi bir servisten yüzde 100 memnuniyet görülme şansı yok.
Tamir süreci birkaç gün sürse evet, dert etmeden beklerim ama salı günü 12:52'de işlemleri tamamlanan bir ürünün perşembe akşamı kargolanması hoş değil.

Şu tarz insanların mesleklerini neden yeteri kadar iyi yapmadıklarını anlamış değilim acaba mesleklerini yanlışlıkla mı seçtiler yoksa uzaktan eğitim mezunumu kafamda deli sorular üşengeçlikten başka bir şey değil verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

Ha birde nasıl bir hata aldınız işletim sistemini yüklerken ya da kurarken ?
Hocam editli bir Windows indirip Rufus ile USB'ye yazdırdım. USB'yi takıp boot etmeyi denediğimde kurulum ekranına geçerken WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR mavi ekran hatası verip yeniden başlatıyordu. USB'yi başka bir bilgisayarda denediğimde sorunsuzca çalıştı. İşin ilginç tarafı da Monster servisi üründe herhangi bir problem görememiş.

Şikayet etmeniz normal ama teknik servisler 20 iş günü tamir süresi hakları olduğu için tamiri erken bile bitse bazen gevşek davranabiliyorlar. Mesela ben Samsung shop üzerinden aldığım telefonu teslim almadan iade etmiştim. Kargo firması 23 ağustosta almadan iade ettiğim ürünü 26 yerine 29unda geri göndermiş ve ürün 4 gün içerisinde ana depolarına ulaşmasına rağmen Samsunga geri göndermediler. Bende iade sırasında sonrasında pahalanır diye telefonu tekrardan satın almıştım. Ürünü iş adresi yerine ev adresine almışım. Samsung canlı destekten iş adresi şeklinde talep etmeme rağmen yine ev adresine kargolamışlar. İş adresine gelmesi için yeniden ürün samsunga geri gidecek ve yönlendirilecekti. Yine uzun bir süre beklemek ve aynı problemin devam edeceğini tahmin etmiştim. Zaten 2 haftadır iade ettiğim ürünün Samsunga teslim edilmemesinin üzerine bu girince baktım günlerdir ne kargo firmasının müşteri hizmetleri ne de Samsungun canlı desteği problemi çözebilecek gözükmüyor. Bende Linkedin üzerinden ufak bir araştırma ile kargo firmasının üst yöneticilerini buldum. Premium deneme hesabı açarak onlara yazdım ve 14 günde halledilemeyen iade ile adres değişikliği yapılan ürünü 2 saat içerisinde bizzat çözüme ulaştırdım. İade edilen ürün ertesi gün Samsunga satın aldığım ürün ise işyerime ulaştı. Yani işin özeti bazen araya sizin direk dahil olmanız gereken zamanlar olacaktır. Ülkemizde maalesef durumlar böyle ilerliyor.
20 iş günü tamir süresi.. 20 iş günü kargo süresi değil. :)
 

msiantic

Öğrenci
Katılım
3 Eki 2021
Mesajlar
74
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
30
Puanları
18
bir ürünü ilk aldığında sorunlu gelmesi kadar sinir bozucu bir şey yok. daha açıp bakamadan garantiye yolluyorsun için gidiyor. hevesin kaçıyor ya. aynı şey telefonda benim başıma geldi. tabi farklı marka, sinir etmişti. monsterla ilgili bu aralar çok şikayet duymaya başladım cidden bu kadar kötüler mi?
 

Semdulge

Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
70
Reaksiyon puanı
19
Puanları
8
Güncelleme: Dün birkaç sitede şikayet kaydı oluşturunca beni arayıp "kargonuzu çıkardık, bu akşam ya da yarın sabah kargo takip numarası gelecek" dediler.

Öğle oldu, tarafıma herhangi bir takip numarası gelmedi. Monster'ı arıyorum, biz kargoya verdik diyorlar. Kargo şirketini arıyorum "bizde, size ait bir kargo yok" diyorlar.

Rezalet.
 
Üst