Monster Memnuniyetim

Bu konuyu okuyanlar

ScorFy

Doçent
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
800
Reaksiyon puanı
361
Puanları
63
Yaş
16
Merhaba elimde Monster laptop var ve gamepad'im var çok kez teknik servisten destek aldım, her birinde istediğim desteği verdiler, ilgilendiler. 1 Kez teknik servise ürün yolladım, birebir ürün değişimi talep ettiler bende yeni gelen aynı fiyattaki diğer gamepadi yollamalarını istedim yolladılar. Herhangi bir şekilde kullanıcı hatası tarzı bahanelere saklanmadılar. Bunlar benim başıma gelenler o yüzden net bir şey söyleyemem. Hep bu konular memnun olmadım şeklindeydi bende insanlara yardımcı olsun diye yazmak istedim. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
 

Silinen bir hesap

Profesör
Katılım
23 Haziran 2019
Mesajlar
3,679
Çözümler
5
Reaksiyon puanı
7,431
Puanları
113
Yaş
18
Merhaba elimde Monster laptop var ve gamepad'im var çok kez teknik servisten destek aldım, her birinde istediğim desteği verdiler, ilgilendiler. 1 Kez teknik servise ürün yolladım, birebir ürün değişimi talep ettiler bende yeni gelen aynı fiyattaki diğer gamepadi yollamalarını istedim yolladılar. Herhangi bir şekilde kullanıcı hatası tarzı bahanelere saklanmadılar. Bunlar benim başıma gelenler o yüzden net bir şey söyleyemem. Hep bu konular memnun olmadım şeklindeydi bende insanlara yardımcı olsun diye yazmak istedim. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Bende genel olarak bu firmadan memnunum,Monster Abra A5 15.4 cihazım bulunuyor ve gayet memnunum cihazımdan.Sıkıntı çıkartmadı şu ana kadar.
 

ScorFy

Doçent
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
800
Reaksiyon puanı
361
Puanları
63
Yaş
16
İnsanların memnun olmadığı kısım aslında cihaz tarafında. Monster teknik servisini şimdiye kadar kötüleyeni görmedim.
Aslında Şikayet Var sitesinde çok fazla ekran ve Teknik servis konusunda şikayet eden olmasından dolayı yazmak istedim. Etrafımda yaklaşık 10 kişi daha kullanıyor şikayet eden olmadı bunu da burdan belirteyim.
 
Üst