Monster + ları eksileri

Bu konuyu okuyanlar

Rizelimapper53

Profesör
Yani uzun bir zaman sona geri geldim. Ve merak ettiğim bir soru var. Monster almayı düşünüyorum bi süre sonra. Yanındada aryond 27 monitör. Kullanan varsa eksileri ve artıları ne olur? Tulpar T20.2 almayı düşünüyorum. Bütçemi arttırabilirsem 2070 li bi laptop vardı 17K ya onu düşünüyorum. Bir kullanıcı varsa mutlu olurum. Yorumlara açığım.
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Genel artıları:
  • Servisi iyidir. 6 ayda bir fan temizliği ve macun yenilemesi yaptırabilirsin.
  • İşlemci veya ekran kartı sıcaklık yüzünden kendini kısmaz, throttle olmaz.
  • Tulpar serilerinde magnezyum kasa var fena sayılmaz.
  • G / Ç portlarının sayısı yeterli.
  • Son zamanlarda yazılım desteği gelişti
Genel eksiler:
  • Diğer markalara kıyasla sıfır aldığın üründe sorun çıkma olasılığı daha fazladır.
  • Klavye kalitesi pek iyi sayılmaz.
  • İşlemci ve ekran kartında güç düşmesi yaşamazsın ama bilgisayar ısınır.
  • Fiyatındaki rakiplere kıyasla genel kalitesi 1 tık düşük kalır özellikle üst seviye.
17K'ya çıkabilirsen bu ürüne bak hiç uğraşma Monster ile.

Asus ROG Strix G15 G512LW-HN170 Intel Core i7 10875H 16GB Fiyatı (hepsiburada.com)
 

Rizelimapper53

Profesör
Genel artıları:
  • Servisi iyidir. 6 ayda bir fan temizliği ve macun yenilemesi yaptırabilirsin.
  • İşlemci veya ekran kartı sıcaklık yüzünden kendini kısmaz, throttle olmaz.
  • Tulpar serilerinde magnezyum kasa var fena sayılmaz.
  • G / Ç portlarının sayısı yeterli.
  • Son zamanlarda yazılım desteği gelişti
Genel eksiler:
  • Diğer markalara kıyasla sıfır aldığın üründe sorun çıkma olasılığı daha fazladır.
  • Klavye kalitesi pek iyi sayılmaz.
  • İşlemci ve ekran kartında güç düşmesi yaşamazsın ama bilgisayar ısınır.
  • Fiyatındaki rakiplere kıyasla genel kalitesi 1 tık düşük kalır özellikle üst seviye.
17K'ya çıkabilirsen bu ürüne bak hiç uğraşma Monster ile.

Asus ROG Strix G15 G512LW-HN170 Intel Core i7 10875H 16GB Fiyatı (hepsiburada.com)
Hocam 17.3 inç olmasını istiyorum. Cidden bıktım artık 15.6 inç ekrandan. Ki evet 17K ya yakın bir laptop bütçem 2K lık monitör ve 1K lık kablodur mousedir klavyedir alacagım.
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Hocam 17.3 inç olmasını istiyorum. Cidden bıktım artık 15.6 inç ekrandan. Ki evet 17K ya yakın bir laptop bütçem 2K lık monitör ve 1K lık kablodur mousedir klavyedir alacagım.
Zaten monitör alacağım demiyor musun? 17" ekranı nasıl kullanacaksın? Ben uzun zamandır laptop kullanan birisi olarak söyleyeyim, içerisindeki donanımlar çok çabuk eskiyor. O yüzden ekran büyüklüğü cidden çok önemli değil. 2 sene sonra keşke 15.6" olsa da daha güçlü bir laptop alsaydım dersin emin ol. Bu ürüne bakabilirsin o zaman. Zaten Monster haricinde de 17.3" ürün yok. Bu fiyatlara çıkılmışken neden Monster alınmaması gerektiğini de söyledim. Fark daha da açılıyor ROG, OMEN gibi seriler ile.

Asus G512LV-HN238-GAMING Intel Core i7 10870H 16GB 512GB SSD Fiyatı (hepsiburada.com)
 

Rizelimapper53

Profesör
Zaten monitör alacağım demiyor musun? 17" ekranı nasıl kullanacaksın? Ben uzun zamandır laptop kullanan birisi olarak söyleyeyim, içerisindeki donanımlar çok çabuk eskiyor. O yüzden ekran büyüklüğü cidden çok önemli değil. 2 sene sonra keşke 15.6" olsa da daha güçlü bir laptop alsaydım dersin emin ol. Bu ürüne bakabilirsin o zaman. Zaten Monster haricinde de 17.3" ürün yok. Bu fiyatlara çıkılmışken neden Monster alınmaması gerektiğini de söyledim. Fark daha da açılıyor ROG, OMEN gibi seriler ile.

Asus G512LV-HN238-GAMING Intel Core i7 10870H 16GB 512GB SSD Fiyatı (hepsiburada.com)
Hocam monster konusunda birşey demiyorumda Her zaman o monitörü kullanamam yani. Mesela bir köye gittiğimde rahat kullanabileyim. Tabi o fiyatlarda güzel alternatif varsa tercihim asus ve msi olur.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Zaten monitör alacağım demiyor musun? 17" ekranı nasıl kullanacaksın? Ben uzun zamandır laptop kullanan birisi olarak söyleyeyim, içerisindeki donanımlar çok çabuk eskiyor. O yüzden ekran büyüklüğü cidden çok önemli değil. 2 sene sonra keşke 15.6" olsa da daha güçlü bir laptop alsaydım dersin emin ol. Bu ürüne bakabilirsin o zaman. Zaten Monster haricinde de 17.3" ürün yok. Bu fiyatlara çıkılmışken neden Monster alınmaması gerektiğini de söyledim. Fark daha da açılıyor ROG, OMEN gibi seriler ile.

Asus G512LV-HN238-GAMING Intel Core i7 10870H 16GB 512GB SSD Fiyatı (hepsiburada.com)
https://www.hepsiburada.com/asus-g7...ir-bilgisayar-p-HBV00000WKH43?magaza=Teknorya hocam kararım bu PC sanırım. Ekran kartı olarw
Zaten monitör alacağım demiyor musun? 17" ekranı nasıl kullanacaksın? Ben uzun zamandır laptop kullanan birisi olarak söyleyeyim, içerisindeki donanımlar çok çabuk eskiyor. O yüzden ekran büyüklüğü cidden çok önemli değil. 2 sene sonra keşke 15.6" olsa da daha güçlü bir laptop alsaydım dersin emin ol. Bu ürüne bakabilirsin o zaman. Zaten Monster haricinde de 17.3" ürün yok. Bu fiyatlara çıkılmışken neden Monster alınmaması gerektiğini de söyledim. Fark daha da açılıyor ROG, OMEN gibi seriler ile.

Asus G512LV-HN238-GAMING Intel Core i7 10870H 16GB 512GB SSD Fiyatı (hepsiburada.com)
https://www.hepsiburada.com/asus-g7...ir-bilgisayar-p-HBV00000WKH43?magaza=Teknorya hocam attığınız modelden işlemcisi biraz düşük ve 17.3 inç. Bunu alsam memnun kalırmıyım sizce. Tasarımı da hoşuma gitti attığınız gibi.
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
Hocam monster konusunda birşey demiyorumda Her zaman o monitörü kullanamam yani. Mesela bir köye gittiğimde rahat kullanabileyim. Tabi o fiyatlarda güzel alternatif varsa tercihim asus ve msi olur.
17.3" olsa da çok fark etmiyor. Laptopta oyun oynamak hiçbir zaman tam olarak tatmin etmiyor insanı. Ancak kullandığın yazılım, kasa kalitesi ve klavye iyi olunca bir nebze iyi hissediyorsun kendini. Panel kalitesi de önemli ki zaten ROG'da bulunan panele girmiyorum renk değerleri gayet iyi. Yani ekran boyutundan kayıp yaşasan da üst seviye ürün tercih ettiğin zaman kazandığın artılar bana kalırsa daha ağır basıyor. Bunu uzun zamandır laptop kullanan birisi olarak söyleyebilirim. Köyde kaldığın süreler de çok uzun değilse göz ardı edilebilir bence ekran boyutu. Eğer ilgilenirsen ben de elimdeki Omen'i satıyorum. Bakabilirsin.

HP Omen 15 Bilgisayarımı Satıyorum | SDN Forum (shiftdelete.net)
 

Rizelimapper53

Profesör
17.3" olsa da çok fark etmiyor. Laptopta oyun oynamak hiçbir zaman tam olarak tatmin etmiyor insanı. Ancak kullandığın yazılım, kasa kalitesi ve klavye iyi olunca bir nebze iyi hissediyorsun kendini. Panel kalitesi de önemli ki zaten ROG'da bulunan panele girmiyorum renk değerleri gayet iyi. Yani ekran boyutundan kayıp yaşasan da üst seviye ürün tercih ettiğin zaman kazandığın artılar bana kalırsa daha ağır basıyor. Bunu uzun zamandır laptop kullanan birisi olarak söyleyebilirim. Köyde kaldığın süreler de çok uzun değilse göz ardı edilebilir bence ekran boyutu. Eğer ilgilenirsen ben de elimdeki Omen'i satıyorum. Bakabilirsin.

HP Omen 15 Bilgisayarımı Satıyorum | SDN Forum (shiftdelete.net)
Hocam köyde 12 ayımın 6 sı geciyor. O yüzden 17.3 önemli benim icin.
 

Rizelimapper53

Profesör
Daha ônce acer bir bilgisayar kullandım ve çok memnun kalmıştım. 2014 yılından kalma laptopum var ve hala günümüz oyunlarını rahatca oynayabiliyorum. Ama ekran çercevesi çok kalın geldi.
 

KRZMNİTK

Profesör
Daha ônce acer bir bilgisayar kullandım ve çok memnun kalmıştım. 2014 yılından kalma laptopum var ve hala günümüz oyunlarını rahatca oynayabiliyorum. Ama ekran çercevesi çok kalın geldi.
ekran boyutu büyük, ekran kartı roketatar gibi, rami desen uzay mekiği gibi. sadece çerçevesi kalın diye bu tanksavarı almaktan vazgeçmek pek mantıklı değil bence. Ben aynı modelin bir alt modelini kullanıyorum gerçekten ultra mega mutluyum. Ve gerçekten çerçeveler hiç etki etmiyor. Yani sende acerin kalitesini biliyormuşsun zaten. Ama yine de son kararı sen vereceksin
 

Görkem Say

Ride for Ruin and World's Ending!
Yönetici
Super Moderator
Editor
ekran boyutu büyük, ekran kartı roketatar gibi, rami desen uzay mekiği gibi. sadece çerçevesi kalın diye bu tanksavarı almaktan vazgeçmek pek mantıklı değil bence. Ben aynı modelin bir alt modelini kullanıyorum gerçekten ultra mega mutluyum. Ve gerçekten çerçeveler hiç etki etmiyor. Yani sende acerin kalitesini biliyormuşsun zaten. Ama yine de son kararı sen vereceksin
Yazılım konusunda bir Asus değil ama. Armoury Crate ile yarışabilecek çok az yazılım var.
 

KRZMNİTK

Profesör
ve cidden sakın monster alma daha önce acer kullandıysan monstera geçtiğinde sanki bilgisayar kalitesiz plastik gibi geliyor. Ayrıca ssd si bence daha yavaş çalışıyor. Son olarak MONSTER KALİTESİZ.(bunları deneyimledim yani duyduklarımı söylemiyorum)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yazılım konusunda bir Asus değil ama. Armoury Crate ile yarışabilecek çok az yazılım var.
ben asusun bu fiyat bandında acerin bu modeliyle yarışabilecek diye bir modeli yok diye biliyorum. Eğer yanlış biliyorsam beni bilgilendirin lütfen
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst