r3b0k
Öğrenci
- Katılım
- 29 Kasım 2022
- Mesajlar
- 30
- Reaksiyon puanı
- 25
- Puanları
- 18
Selam öncelikle sizlere bugün, monster ile yaşadığım ilginç olayı anlatıcağım. 1 ay öncesinde monster huma h5 aldım, monsterı herkes övüyordu yok çok iyi yok teknik servisi mükkemmel, her neyse cihazı aldım 1 gün sonra elime ulaştı.
Cihazı açtığımda ölü pikselle karşılaştım, he bide ışık sızması vardı onu pek takmadım. Ölü pikseli görünce hemen servisi arayıp işlem yapılmasını istedim ve bana ekran panel değişimi dediler ben ise daha alalı 1 gün olan bir cihazı neden ekranını değiştireyim dedim ve zar zor değişime ikna ettim.
Yaklaşık 2 hafta yeni cihazımın gelmesini bekledim ve gelen üründe iyi okuyun şimdi, Ölü piksel 3 adet, Işık sızması ama nasıl bir ışık sızması çok yüksek, usb portunda kırık ve touchpadinde tozlar vardı , bitti mi bitmedi birde üstüne üstlük 16gb ram lik laptopumu 8gb olarak göndermişler
.
Yani uzun lafın kısacası monster aldığıma bin pişman oldum. Sıfır ürün diye gönderdiklerinde sorun çıkıyor ve çıkan sorundan sonra tekrar sıfır ürün gönderdik dediklerinde de 2.el siz siz olun monsterdan uzak durun.
Cihazı açtığımda ölü pikselle karşılaştım, he bide ışık sızması vardı onu pek takmadım. Ölü pikseli görünce hemen servisi arayıp işlem yapılmasını istedim ve bana ekran panel değişimi dediler ben ise daha alalı 1 gün olan bir cihazı neden ekranını değiştireyim dedim ve zar zor değişime ikna ettim.
Yaklaşık 2 hafta yeni cihazımın gelmesini bekledim ve gelen üründe iyi okuyun şimdi, Ölü piksel 3 adet, Işık sızması ama nasıl bir ışık sızması çok yüksek, usb portunda kırık ve touchpadinde tozlar vardı , bitti mi bitmedi birde üstüne üstlük 16gb ram lik laptopumu 8gb olarak göndermişler
Yani uzun lafın kısacası monster aldığıma bin pişman oldum. Sıfır ürün diye gönderdiklerinde sorun çıkıyor ve çıkan sorundan sonra tekrar sıfır ürün gönderdik dediklerinde de 2.el siz siz olun monsterdan uzak durun.