- Katılım
- 18 Haziran 2020
- Mesajlar
- 2,245
- Reaksiyon puanı
- 2,808
- Puanları
- 113
Arkadaşlar şimdi sizlere Millenicom'un nasıl bir üçkağıtçı, yalancı bir firma olduğunu anlatacağım:
1 hafta önce Millenicom'u araştırdım kötüleyeni de vardı sorunu olmayan da. Ben de geçeyim olmazsa Superonline'a dönerim dedim ve geçtim. 5.Günde DSL şifrem geldi. Girdim tamam herşey güzel 100Mbit geliyor. Ping de fena sayılmazdı derken son 1 haftadır akşamları hız sorunu yaşamaya başladım. Belki modemdedir sorun diye Keenetic Extra DSL aldım. (Modemden memnunum) Yine de çözmedi. Derken bugün en düşük hızı aldım. 5Mbit geliyor şuan. Ben de noluyor diye MH aradım. Sordum neden böyle diye, kontrol ediyorum diye 5dk bekletti ardından robot sese yönledirdi ve robot sesin bana söylediği şu: Pandemiden dolayı oluşan yoğunluktan ötürü hızınızda yavaşlama vardır. Peki neden TTNET'te böyle sorunlar yaşamadım? Hani aynı altyapıydı aynı internetti? Referans olduklarımdan özür diliyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum.
Edit: Şuan ISS değiştiremem çünkü taşınma durumum var ve eğer taahhüt olursa yeni evimde henüz altyapı olmadığı için boşuna para vermiş olacağım.
Eğer sorunum çözülmezse Şikayetvar'a, CİMER'e, BTK Şikayet Sistemi'ne ve üye olduğum bütün sosyal medya ve forumlara yazacağım.
1 hafta önce Millenicom'u araştırdım kötüleyeni de vardı sorunu olmayan da. Ben de geçeyim olmazsa Superonline'a dönerim dedim ve geçtim. 5.Günde DSL şifrem geldi. Girdim tamam herşey güzel 100Mbit geliyor. Ping de fena sayılmazdı derken son 1 haftadır akşamları hız sorunu yaşamaya başladım. Belki modemdedir sorun diye Keenetic Extra DSL aldım. (Modemden memnunum) Yine de çözmedi. Derken bugün en düşük hızı aldım. 5Mbit geliyor şuan. Ben de noluyor diye MH aradım. Sordum neden böyle diye, kontrol ediyorum diye 5dk bekletti ardından robot sese yönledirdi ve robot sesin bana söylediği şu: Pandemiden dolayı oluşan yoğunluktan ötürü hızınızda yavaşlama vardır. Peki neden TTNET'te böyle sorunlar yaşamadım? Hani aynı altyapıydı aynı internetti? Referans olduklarımdan özür diliyorum ve kimseye tavsiye etmiyorum.
Edit: Şuan ISS değiştiremem çünkü taşınma durumum var ve eğer taahhüt olursa yeni evimde henüz altyapı olmadığı için boşuna para vermiş olacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Eğer sorunum çözülmezse Şikayetvar'a, CİMER'e, BTK Şikayet Sistemi'ne ve üye olduğum bütün sosyal medya ve forumlara yazacağım.