Maserati GranTurismo S

maxxdump

Dekan
Katılım
2 Nisan 2008
Mesajlar
6,377
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Yaş
40
İtalyan lüks ve yüksek performanslı spor otomobil üreticisi Maserati’nin Pininfarina tarafından tasarlanan GranTurismo modelinin S versiyonu, öncelikle benzersiz nitelikte estetik mevcut tasarım çizgilerine paralel gerçekleştirilen sportif modifikasyonlarıyla dikkat çekiyor. Ortasında Maserati’nin marka logosu olan “Trident”in (üçlü mızrak) yer aldığı 20 inçlik yeni tip jantlar ve marşpiyeller, bagaj kapağına entegre ediymiş spoyler, çift ağızlı egzoz çıkışları, siyah renkli ızgara ve ön far camı gibi farklılıklar, Maserati GranTurismo S’e ekstra bir sportiflik katmaya yetiyor. Kabin içinde ise deri/alkantara kombinasyonuyla döşenen ve yeniden tasarlanan sportif tipte ön ve arka koltuklar dikkat çekiyor.

Maserati GranTurismo S’in gösterişli kaputunun altında markanın yarışçı köklerine adeta atıfta bulunan 4.7 litre hacimli V8 motora yer alıyor. 440 HP güç ve 4750 d/d’de 490 Nm’lik muhteşem bir tork değeri sunan motor, Masareti GranTurismo S’in statik konumdan 100 km/s’ye 4.9 sn’de ulaşmasına yardımcı oluyor. 295 km/s’lik maksimum hıza erişebilen Maserati GranTurismo S, yarış otomobillerinin motorlarını andıran çabuk devirlenebilen yüksek güçlü ve torklu motoru kadar, günlük kullanıma uygun ve hızlı yeni nesil otomatik şanzımanıyla da dikkat çekiyor. Elektronik kontrollü 6 ileri hızlı MC-Shift kodlu şanzıman, yüksek performanslı spor otomobil üreticisi Maserati’nin diğer tüm modellerinde olduğu gibi ön ve arka aks arasına diferansiyelle entegre biçimde yerleştirilmiş. Ön aksta % 47, arka aksta ise % 53 olacak biçimde ağırlık dağılımına sahip Maserati GranTurismo S, böylece daha dinamik sürüş yapısına ve yüksek performans niteliklerine sunabilmeyi garanti ediyor. Maserati GranTurismo S’in Brembo ile birlikte geliştirilen fren sistemi, dökme demir ve aluminyum ön fren diskleriyle birlikte optimum fren performansı sağlayan 6 pistonlu monoblok kaliperlerden oluşuyor. Maserati mühendisleri, dinamik bir yol tutuş performansını da garantilemek için artan motor gücü ve yeni ağırlık dağılımına paralel, GranTurismo S’in süspansiyon sisteminde de küçük çaplı modifikasyonlar gerçekleştirmişler.








kaynak:http://otomobil.ntvmsnbc.com/autoshow_Maserati.asp
 

Nemesis

Dekan
Katılım
31 Ekim 2007
Mesajlar
7,765
Reaksiyon puanı
13
Puanları
218
Yaş
38
Daha detaylı resimler yok mu yaw.. Manyak bişey :D
 

maxxdump

Dekan
Katılım
2 Nisan 2008
Mesajlar
6,377
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Yaş
40
Detaylı resimler geliyor az sabır Nemesis ;)









 

TuningMert

Dekan
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
5,660
Reaksiyon puanı
84
Puanları
0
Püff yeni tasarımlardan en çok hoşuma giden bu oldu ;)
 

chimera

Dekan
Emektar
Administrator
Katılım
24 Kasım 2006
Mesajlar
8,774
Reaksiyon puanı
577
Puanları
0
Asfaltın bıçkın delikanlısı. süper gerçekten.
 
Üst