Euphoria TR
Öğrenci
- Katılım
- 27 Ağustos 2016
- Mesajlar
- 16
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 33
Mrb.Agustos 2016da vodafonedan note 5 aldım şarj sorunundan dolayı 17 eylülde servise yolladim şarjın birden düşmesinden dolayı ve değişim istedim. Degisim olmadi klasik sıradan yazılım atıp geri yolladılar. Mart/ nisan ayında gelen 7.0 güncellemesinden sonra telefonda hem şarj sorunu ayyuka çıktı hemde telefon görüşmelerinde BAZEN karşı tarafın sesi bana gelirken benim sesim karşıya gitmemeye başladı.mikrofon ve hoparlörü kapatıp açarsam bir ihtimal düzelip sesim tekrar karşıya gidiyordu. Bi daha servise yolladim yine ankara sistem grup elektronige gitti.klasik sadece yazılım atıp yolladılar ve sorun cozulmedi. Temmuz basında bu konuşmada ses gitmesi yüzünden aynı yere yine yolladim yine detaylı inceleme vs.istedim ama yazılım yazılım yazılım. Başka bişey yok. Aynı sıkıntılar devam ediyor.Servis yazılım atmaktan başka bir işe yaramıyor belli.
Bana neden olduguna dair fikir verebilecek ya da yol gösterecek biri olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
Bana neden olduguna dair fikir verebilecek ya da yol gösterecek biri olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler...