LOL Hesabımın Değeri ?

erini

Üyecik
Selam arkadaşlar 3 yıldır kastığım hesabımı satmaya karar verdim sizce ne kadar eder.
83 Level ( Bronz 4 )
82 Tane Hero ( 37 K jhin 34K jinx 25k kha 24k vayne )
69 Tane Kostüm
2 Ebedi ( miss fortune ve lux )
2 İhtişamlı ( annie 10.yıl ve kda prestij evelyn )
10 Efsanevi
29 Destansı
18 Hatıra
Ganimetler de DJ Sona var.

Sizce ne kadar eder.
Cevap verirseniz sevinirim.
3500 tl mi 350 tl mi ?
Ciddenmi?
Öncelikle bakalım.Benim hesabım nekadar eder.Mmm tüm kahramanlar açık.
Sonra mesala ahri için 5 kostüm var yada Zoe için tüm kostümler.Mesala Mf için
3 kostüm var.Yada lux için elementalist,akademi falan filan.Yada kda akali olmadı
trudemage filan var.Yada zed için en iyi kostüm onu geçelim nunu veya teemo için
sadece Tr de bende olan kostümler var.Satılmazda artık.Yada hesap beş senelik ve
cezasız,275 lvl diyellim.Satarmıyım?Valla bazen aylarla oynamam.Yinede aklıma hiç
satmak gelmedi veya alırmıyım hesap?İmkansız bedava bir oyunu neden başkasından
alayım ki?Hesabımın çalınma ihtimali nedir?Sıfır.Kredi kartım yada telefonumla linklidir.
Anında geri alırım ki çalınamaz.Bir aralar neeko ile dünya sıralamasındaydım.18 kahraman
ustalık seviyesi 7..
Şimdi neden yazdım.Bu benim trdeki hesabım.
Birde EUW var.Onda oyundaki tüm kostümler var.Derecesi genelde ilk 100 içinde.
Hiç ceza almadı.Çalınma ihtimali yine sıfır.Farklı nikim var.Tr de normal oyunlarda
EUW derecelide oynarım.
Bazı kişiler sizin gibi.Oyunlarda hesap alır,hesap satar,hesap çalar.Hangisini yaparsanız yapın
bir gram beyniniz yokmuş derim.Yasal olarak yani kanunen hepsi suç.Dolandırmakta,satmakta,almakta buna aracı olmakta.Diyelim biri benim hesaplarımdan
birini çaldı.Ederi nedir?Oyundaki tüm kostümler toplamda kaç tl yapar ve derecesine ulaşmak
nekadar zaman alır?Para cezası alırsınız ama bu asla altından kalkamıyacağınız bir miktar olur.
Yani sizler çcuklar,kafası çalışmayan yetikinler ve üçkağıtçılar bence bu tip işleri bırakın.Parası olan insanlar sizin gibilerden birşey almaz.Yani mesala bende para var.Açıkça zenginim.Eee neden sizden hesap alayım?Neden ki?Amaç?Oyun bedava istersem kostümde oyunda satılıyor neden kendi kendimi dolandırtayım ki?Yani siz kimsiniz bedava oyunda hesap satıyorsunuz ki?Şaka
gibi.Bakın türk insanı yada bu tip oyunları oynayan kesim pek akıllıdeğilsiniz.Cidden.Sizin gibilerin nasıl bir hayatı varsa.Az adam gibi şeylerle uğraşın.
Aha buda hesabım yani yalan yok.Çalsanıza sıkıyorsa?Hadi cidden çalmaya çalışın.
Sonrada satmaya bakın nasıl hapse atırıyorum anında.Hadi?Denemesi bedava.
 

MSefaB

Asistan
Ciddenmi?
Öncelikle bakalım.Benim hesabım nekadar eder.Mmm tüm kahramanlar açık.
Sonra mesala ahri için 5 kostüm var yada Zoe için tüm kostümler.Mesala Mf için
3 kostüm var.Yada lux için elementalist,akademi falan filan.Yada kda akali olmadı
trudemage filan var.Yada zed için en iyi kostüm onu geçelim nunu veya teemo için
sadece Tr de bende olan kostümler var.Satılmazda artık.Yada hesap beş senelik ve
cezasız,275 lvl diyellim.Satarmıyım?Valla bazen aylarla oynamam.Yinede aklıma hiç
satmak gelmedi veya alırmıyım hesap?İmkansız bedava bir oyunu neden başkasından
alayım ki?Hesabımın çalınma ihtimali nedir?Sıfır.Kredi kartım yada telefonumla linklidir.
Anında geri alırım ki çalınamaz.Bir aralar neeko ile dünya sıralamasındaydım.18 kahraman
ustalık seviyesi 7..
Şimdi neden yazdım.Bu benim trdeki hesabım.
Birde EUW var.Onda oyundaki tüm kostümler var.Derecesi genelde ilk 100 içinde.
Hiç ceza almadı.Çalınma ihtimali yine sıfır.Farklı nikim var.Tr de normal oyunlarda
EUW derecelide oynarım.
Bazı kişiler sizin gibi.Oyunlarda hesap alır,hesap satar,hesap çalar.Hangisini yaparsanız yapın
bir gram beyniniz yokmuş derim.Yasal olarak yani kanunen hepsi suç.Dolandırmakta,satmakta,almakta buna aracı olmakta.Diyelim biri benim hesaplarımdan
birini çaldı.Ederi nedir?Oyundaki tüm kostümler toplamda kaç tl yapar ve derecesine ulaşmak
nekadar zaman alır?Para cezası alırsınız ama bu asla altından kalkamıyacağınız bir miktar olur.
Yani sizler çcuklar,kafası çalışmayan yetikinler ve üçkağıtçılar bence bu tip işleri bırakın.Parası olan insanlar sizin gibilerden birşey almaz.Yani mesala bende para var.Açıkça zenginim.Eee neden sizden hesap alayım?Neden ki?Amaç?Oyun bedava istersem kostümde oyunda satılıyor neden kendi kendimi dolandırtayım ki?Yani siz kimsiniz bedava oyunda hesap satıyorsunuz ki?Şaka
gibi.Bakın türk insanı yada bu tip oyunları oynayan kesim pek akıllıdeğilsiniz.Cidden.Sizin gibilerin nasıl bir hayatı varsa.Az adam gibi şeylerle uğraşın.
Aha buda hesabım yani yalan yok.Çalsanıza sıkıyorsa?Hadi cidden çalmaya çalışın.
Sonrada satmaya bakın nasıl hapse atırıyorum anında.Hadi?Denemesi bedava.
dostum baya boş yapmışsın çar zaten benim ayrıca paraya ihtiyacım olduğu için böyle bir şey yapıyorum yoksa ben de meraklı değilim çar satmaya . Çar çalınma konusu ne alaka
hapis ne alaka anlamadım zaten internete lol hesap satış yazdın mı hepsi görünüyüyor
bu sadece bize özel değil bunları riot yetkilileri de görüyor .PARAYA İHTİYACIM OLDUĞU İÇİN SATIYORUM
Bir de banane senin neeko ile dünya sıralamasına girmen ben diyorum paraya ihtiycaım olduğu için satıyorum ne kadar eder adam bana neeko dünya sıralamasındaydım. Baya ama baya boş yapmışsınız efenim
 

erini

Üyecik
dostum baya boş yapmışsın çar zaten benim ayrıca paraya ihtiyacım olduğu için böyle bir şey yapıyorum yoksa ben de meraklı değilim çar satmaya . Çar çalınma konusu ne alaka
hapis ne alaka anlamadım zaten internete lol hesap satış yazdın mı hepsi görünüyüyor
bu sadece bize özel değil bunları riot yetkilileri de görüyor .PARAYA İHTİYACIM OLDUĞU İÇİN SATIYORUM
Bir de banane senin neeko ile dünya sıralamasına girmen ben diyorum paraya ihtiycaım olduğu için satıyorum ne kadar eder adam bana neeko dünya sıralamasındaydım. Baya ama baya boş yapmışsınız efenim
Mm.Bakalım.Şmdi riot görüyor.Deme tr yetkilileri.
Oyunda özellikle türklerin yoğun olduğu oyunlarda hesap çalma,satma veya hesabı satıp geri alarak dolandırma yöntemlerini kullananlar var.Şayet ben burdan hesabını attığını belgeleyip alsam hatta hesabın kendisine girip riota dessem bak ben bu hesabı burdan aldım şöyle böyle banlamazlar.TR deyiz.
Ama bunun bir resmini EUW yada USA dan bir yetkiliye ulaştırırsam anında banlarlar.Ama banlayan tr olur.Çünkü onlar direkman ortak ağ üzerinden TR ye pas geçer.TR yetkilileride işin içinde oldukları ve birçok youtuber,rirot tr çalışanı bu işten ekmek yediği için bu böyle.Hatta herkez bilir gönüllü TR çalışanları ve yetkilileri kendilerine verilen RP leri bile el altından satıyorlardı ondan TR de hediye gönderimi genelde kapalı olur.Gelelim hesap satmanın anlamına yada almanın.BU hırsızlıktır.Satan kesim %99.99 olarka sattıkalrı hesabı geri alır.Alan kişi maili ile alsa bile mailde hesapta geri alınır.Ayrıca firmaya gitmei ve oyuncuların daha bir oyun oynaması için gereken parada bu tip kişilere gider.Hepsinden öte yeni başlayan ve hesap alan kişi hesabın gerçek sahibi gibi oynamayı bilemz.Diğelim ben EUW hesabımı sattım ki ev parası verirler.Ama benim kadar iyi oynamalarına imkan yok.Anında takımındaki diğer oyuncular hesapta bir anormallik olduğunu anlar.Oyunu kaybetmelerine neden olur.Buda diğer oyuncualrın zaman ve emeğini çalmak demektir.Sen öğrenci olmayı hırsızlık yapmak için bahane yapıyorsan olmaz olsun senin gibi öğrenci.Ha tr burası kim kime dum duma.Ha sen ha riot tr çalışanları.Ama unutma birşeyin doğrusu bellidir.Hiçbir sebep doğruyla yanlışı yer değiştirtmez.Buda benim TR hesabım yani yalan yok.Ligde oynamam ben tr de.Neden sence?Senin gibi hırsızlar yüzünden.Allahtan EUW oynadığım yere gelebilen türk yok daha.Boş yapıyorsun dedin ya işte bu kelimeyi her oyunda duyarız.Senin gibilerden.İnanırmısın asla kullalnmadığım bir argo kelime.Ayrıca bu hakrettir.Çok akıllı sanıyorsun kendini ama ya polise ihbar dersem bu adma hırsız diye napıcan?Yasalarda var okadar cahilsiniz ki.Sor bakalım riot TR nin müdürü neden kovulmuş erini napmış ona.
 

MSefaB

Asistan
Mm.Bakalım.Şmdi riot görüyor.Deme tr yetkilileri.
Oyunda özellikle türklerin yoğun olduğu oyunlarda hesap çalma,satma veya hesabı satıp geri alarak dolandırma yöntemlerini kullananlar var.Şayet ben burdan hesabını attığını belgeleyip alsam hatta hesabın kendisine girip riota dessem bak ben bu hesabı burdan aldım şöyle böyle banlamazlar.TR deyiz.
Ama bunun bir resmini EUW yada USA dan bir yetkiliye ulaştırırsam anında banlarlar.Ama banlayan tr olur.Çünkü onlar direkman ortak ağ üzerinden TR ye pas geçer.TR yetkilileride işin içinde oldukları ve birçok youtuber,rirot tr çalışanı bu işten ekmek yediği için bu böyle.Hatta herkez bilir gönüllü TR çalışanları ve yetkilileri kendilerine verilen RP leri bile el altından satıyorlardı ondan TR de hediye gönderimi genelde kapalı olur.Gelelim hesap satmanın anlamına yada almanın.BU hırsızlıktır.Satan kesim %99.99 olarka sattıkalrı hesabı geri alır.Alan kişi maili ile alsa bile mailde hesapta geri alınır.Ayrıca firmaya gitmei ve oyuncuların daha bir oyun oynaması için gereken parada bu tip kişilere gider.Hepsinden öte yeni başlayan ve hesap alan kişi hesabın gerçek sahibi gibi oynamayı bilemz.Diğelim ben EUW hesabımı sattım ki ev parası verirler.Ama benim kadar iyi oynamalarına imkan yok.Anında takımındaki diğer oyuncular hesapta bir anormallik olduğunu anlar.Oyunu kaybetmelerine neden olur.Buda diğer oyuncualrın zaman ve emeğini çalmak demektir.Sen öğrenci olmayı hırsızlık yapmak için bahane yapıyorsan olmaz olsun senin gibi öğrenci.Ha tr burası kim kime dum duma.Ha sen ha riot tr çalışanları.Ama unutma birşeyin doğrusu bellidir.Hiçbir sebep doğruyla yanlışı yer değiştirtmez.Buda benim TR hesabım yani yalan yok.Ligde oynamam ben tr de.Neden sence?Senin gibi hırsızlar yüzünden.Allahtan EUW oynadığım yere gelebilen türk yok daha.Boş yapıyorsun dedin ya işte bu kelimeyi her oyunda duyarız.Senin gibilerden.İnanırmısın asla kullalnmadığım bir argo kelime.Ayrıca bu hakrettir.Çok akıllı sanıyorsun kendini ama ya polise ihbar dersem bu adma hırsız diye napıcan?Yasalarda var okadar cahilsiniz ki.Sor bakalım riot TR nin müdürü neden kovulmuş erini napmış ona.
ya dostum baya boş yapmışsın artı hesap satan binlerce kişi var googlea yazdığın zaman çıkıyor bunu sadece biz göremiyoruz ben diyorum oyunu bıraktım sen banlanma falan diyon banlarısam banlanayım zaten oyunu bırakmışım .
 

gamercat

Asistan
Ciddenmi?
Öncelikle bakalım.Benim hesabım nekadar eder.Mmm tüm kahramanlar açık.
Sonra mesala ahri için 5 kostüm var yada Zoe için tüm kostümler.Mesala Mf için
3 kostüm var.Yada lux için elementalist,akademi falan filan.Yada kda akali olmadı
trudemage filan var.Yada zed için en iyi kostüm onu geçelim nunu veya teemo için
sadece Tr de bende olan kostümler var.Satılmazda artık.Yada hesap beş senelik ve
cezasız,275 lvl diyellim.Satarmıyım?Valla bazen aylarla oynamam.Yinede aklıma hiç
satmak gelmedi veya alırmıyım hesap?İmkansız bedava bir oyunu neden başkasından
alayım ki?Hesabımın çalınma ihtimali nedir?Sıfır.Kredi kartım yada telefonumla linklidir.
Anında geri alırım ki çalınamaz.Bir aralar neeko ile dünya sıralamasındaydım.18 kahraman
ustalık seviyesi 7..
Şimdi neden yazdım.Bu benim trdeki hesabım.
Birde EUW var.Onda oyundaki tüm kostümler var.Derecesi genelde ilk 100 içinde.
Hiç ceza almadı.Çalınma ihtimali yine sıfır.Farklı nikim var.Tr de normal oyunlarda
EUW derecelide oynarım.
Bazı kişiler sizin gibi.Oyunlarda hesap alır,hesap satar,hesap çalar.Hangisini yaparsanız yapın
bir gram beyniniz yokmuş derim.Yasal olarak yani kanunen hepsi suç.Dolandırmakta,satmakta,almakta buna aracı olmakta.Diyelim biri benim hesaplarımdan
birini çaldı.Ederi nedir?Oyundaki tüm kostümler toplamda kaç tl yapar ve derecesine ulaşmak
nekadar zaman alır?Para cezası alırsınız ama bu asla altından kalkamıyacağınız bir miktar olur.
Yani sizler çcuklar,kafası çalışmayan yetikinler ve üçkağıtçılar bence bu tip işleri bırakın.Parası olan insanlar sizin gibilerden birşey almaz.Yani mesala bende para var.Açıkça zenginim.Eee neden sizden hesap alayım?Neden ki?Amaç?Oyun bedava istersem kostümde oyunda satılıyor neden kendi kendimi dolandırtayım ki?Yani siz kimsiniz bedava oyunda hesap satıyorsunuz ki?Şaka
gibi.Bakın türk insanı yada bu tip oyunları oynayan kesim pek akıllıdeğilsiniz.Cidden.Sizin gibilerin nasıl bir hayatı varsa.Az adam gibi şeylerle uğraşın.
Aha buda hesabım yani yalan yok.Çalsanıza sıkıyorsa?Hadi cidden çalmaya çalışın.
Sonrada satmaya bakın nasıl hapse atırıyorum anında.Hadi?Denemesi bedava.
boş yapmişin
 
Üst