Lisanslı Windows

Diablodium

Üyecik
Merhabalar. Bende içinde lisanslı Windows bulunun bir laptop var ancak içine Linux kurarken (oldukça fazla kurdum,10-15 tane dağıtım falan kurdum)Windows'un olduğu diski tamamen silip hepsini Linux'a verdim yani orijinal Windows yüklü değil ama lisansı var sanırım. Ben bunu orijinal olarak nasıl geri yüklerim? Bilgisayar Windows 8 ile gelmişti. BIOS'ta WIN 8 STD SGL yazıyor. Kısaca eski ve lisanslı Windows'uma dönmenin bir yolu var mı?
 

wMwMw

Profesör
Windows 8.1 iso dosyasını indirip rufus ile usb belleğe yazdır kur zaten kendiliğinden lisanlar otomatik olarak.
 

Diablodium

Üyecik
Evet 8Gb yeterli olur ve 8.1 sorun olmaz.
Hocam indirdim, yazdım ancak kurarken sorun oluyor. Uyumluluk raporu veriyor. Sanırım lisans da istemeyecek yani orijinal olduğunu anladı ama Windows'u yükleyemiyorum sebebini tam anlamadım ama herhalde sabit disk GPT formatında olduğu için yükleyemiyor. Bunu Nasıl düzeltirim?
 

Diablodium

Üyecik
Rica ederim ama tavsiyem bence windows 10'a geçin :)
Şuan güncelliyor zaten. :-D Tekrar her şey için teşekkürler. Linux her ne kadar bence Windows'tan daha iyi bir işletim sistemi olsa da 10-15 tane dağıtım yüklememe rağmen hiç ısınamamıştım. Windows'u yeniden yüklemek ilaç gibi geldi.
 
Üst