sivasbeyefendisi
Doçent
- Katılım
- 17 Ekim 2020
- Mesajlar
- 511
- Reaksiyon puanı
- 307
- Puanları
- 63
- Yaş
- 27
Herkese merhabalar,
LG G6 telefonum var 2 yıl önce almıştım ve aldığım 2. Ayda Ghost Screen + şarj almama sorunu olmuştu. Şuan şarj problemim var, telefon açıkken şarj almıyor telefon kapalıyken normal şarj ediyor.
Ayrıca garantiye gittiğinde teknik servis "ürünün yenisini veremeyiz, kronik bir sorun yapalım kullanın bu şekilde" dediler.
Bu ayıplı mal anlamına girmez mi? Hakkımı nasıl ararım?
Ayrıca telefon açıkken şarj almayıp kapalıyken şarj etmesi olayını nasıl çözerim?
(Garantisi 2 ay önce bitti.)
LG G6 telefonum var 2 yıl önce almıştım ve aldığım 2. Ayda Ghost Screen + şarj almama sorunu olmuştu. Şuan şarj problemim var, telefon açıkken şarj almıyor telefon kapalıyken normal şarj ediyor.
Ayrıca garantiye gittiğinde teknik servis "ürünün yenisini veremeyiz, kronik bir sorun yapalım kullanın bu şekilde" dediler.
Bu ayıplı mal anlamına girmez mi? Hakkımı nasıl ararım?
Ayrıca telefon açıkken şarj almayıp kapalıyken şarj etmesi olayını nasıl çözerim?
(Garantisi 2 ay önce bitti.)