Lenovo Z500 Ideapad Oyunlarda Kasma Sorunu

8 yıllık bir oyunun kasmasının normal olmayacağı şu ülkede neden kimsenin aklına gelmez de forumlarda aynı konu sorulup durulur.
8 yıllık oyun kasar mı
8 yıl önce satılan ekran kartları ortalama 250 gflop'tu, günümüzün 150 gflop civarına eşit mimari farkından ötürü, soruyu açan adamın ekran kartı ise 752 gflop, yani niye kimse düşünmüyor.
2008 yılında çıkan oyunların ortalama grafikleri şu şekilde.(crysis hariç)

gta iv'ün hemen her bilgisayarda kasmasının nedeni en başta konsollar için çıkartılıp sonradan üç beş kuruş kapsam kardır diyip pc'ye uydurukça port edilmesinden kaynaklı.
daha detaylı teknik bilgi verirsem, ps3'lerdeki mimarinin pc'lere göre paralel olarak cpu'ya daha fazla yük bindirmeye müsait olması yani pc'de tek thread olsa hızlı çalışacakken bir milyon paralel thread'a bölünebilmesi ama bu sistemin pc üzerindeki cpu çekirdeğinde geçerli olmaması dolayısıyla ekran kartının yapması gerekmesi ama bunun için kütüphanedeki low level instructionların wrapper olmadan tekrar yazılması gerekmesi ve rockstarın olayı sallayıp bu şekilde çıkarması.
forumda en az 100 kişiye açıklamışımdır ama insanlar arama yapmadan sormaya devam ediyor.
günümüzde böyle sorunlar daha az çünkü artık ps4 mimarisi ve pc mimarisi daha yakın.
gta iv oynayacaksan al ps3 oyna bu kadar basit.
 

burhan_52

Asistan
8 yıllık bir oyunun kasmasının normal olmayacağı şu ülkede neden kimsenin aklına gelmez de forumlarda aynı konu sorulup durulur.
8 yıllık oyun kasar mı
8 yıl önce satılan ekran kartları ortalama 250 gflop'tu, günümüzün 150 gflop civarına eşit mimari farkından ötürü, soruyu açan adamın ekran kartı ise 752 gflop, yani niye kimse düşünmüyor.
2008 yılında çıkan oyunların ortalama grafikleri şu şekilde.(crysis hariç)

gta iv'ün hemen her bilgisayarda kasmasının nedeni en başta konsollar için çıkartılıp sonradan üç beş kuruş kapsam kardır diyip pc'ye uydurukça port edilmesinden kaynaklı.
daha detaylı teknik bilgi verirsem, ps3'lerdeki mimarinin pc'lere göre paralel olarak cpu'ya daha fazla yük bindirmeye müsait olması yani pc'de tek thread olsa hızlı çalışacakken bir milyon paralel thread'a bölünebilmesi ama bu sistemin pc üzerindeki cpu çekirdeğinde geçerli olmaması dolayısıyla ekran kartının yapması gerekmesi ama bunun için kütüphanedeki low level instructionların wrapper olmadan tekrar yazılması gerekmesi ve rockstarın olayı sallayıp bu şekilde çıkarması.
forumda en az 100 kişiye açıklamışımdır ama insanlar arama yapmadan sormaya devam ediyor.
günümüzde böyle sorunlar daha az çünkü artık ps4 mimarisi ve pc mimarisi daha yakın.
gta iv oynayacaksan al ps3 oyna bu kadar basit.
Para varmi diye sormuyon :D
 
Ülkemizde satın alma gücü düşük. Bende de para yok. :D
Bilinçli PC kullanıcıları zaten bu tür oyunları protesto edip oynamamalı.
 
Üst