Lenovo Vibe P1 Şarj Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Winsoft
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Winsoft

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2018
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
25
Konum
İstanbul
Merhaba Lenovo Vibe P1 Pro (P1A41) cihazımı 2 gündür şarj ederken "Pil sıcaklığı çok düşük. Şarj duraklatıldı." hatası veriyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,090
Reaksiyon puanı
6,550
Puanları
293
Pilin sıcaklık ölçer devresi arızalanmış olabilir, genelde pilin içinde olurlar... Yeni pil takarak sorun giderilebilir ama kesin arıza tespiti için cihaz görülmeli, yetkili servis yolu görünüyor. Anakart da arızalanmış olabilir çünkü...

yetkisiz servisler aynı videodaki gibi telefonda acayip yöntemler deneyebiliyolar en temizi yetkili servise vermek:

 

Winsoft

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2018
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
25
Konum
İstanbul
Pilin sıcaklık ölçer devresi arızalanmış olabilir, genelde pilin içinde olurlar... Yeni pil takarak sorun giderilebilir ama kesin arıza tespiti için cihaz görülmeli, yetkili servis yolu görünüyor. Anakart da arızalanmış olabilir çünkü...

yetkisiz servisler aynı videodaki gibi telefonda acayip yöntemler deneyebiliyolar en temizi yetkili servise vermek:


Teknik servis en mantıklısı
Teşekkürler sanırım öyle görünüyor en temizi teknik servis.
 

Winsoft

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2018
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
25
Konum
İstanbul
Cihazın bataryası değiştirilerek sorun çözülmüştür.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,090
Reaksiyon puanı
6,550
Puanları
293
Cihazın bataryası değiştirilerek sorun çözülmüştür.
Teknik servise mi yaptırdınız yoksa kendiniz mi taktınız? Teknik servis arıza hakkında ne dedi?
Süreci ayrıntılı yazarsanız sizden sonra aynı sorunu yaşayanlar cevap bulabilir...
 
Üst