Huawei KVK Garantisi ile Huawei Garantisi Arasındaki Fark Nedir?

Fakehero

Profesör
KVK garantisinde sadece KVK servislerinde garanti kapsamında tamir yapılır. Huawei garantisinde ise Huawei servisinde yapılır. Yani Huawei garantili cihaz KVK servisinde, KVK garantili cihaz Huawei servisinde tamir ettirilmez. Ama markanın kendi servisi sadece kendi cihazlarını tamir ettiği için bir problem yaşama ihtimalin KVKya göre daha düşüktür ve problemin yüksek ihtimalle senin aleyhine çözülür. KVK servisine göndermeden önce cihazın resimlerini ve detaylı bir videosunu çekmen senin yararına olabilir. Çünkü KVK servisi ile alakalı internette şikayetlerde mevcut.
 

egee358

Asistan
Teşekkür ederim çok sağolun
Kardeşim bu da türkiye garantili ki ve ithalatçı garantili telefon alma ben huawei mate 20 liteımı huawei tr garantisine götürdüm bataryası şiştiği için. 15 gün falan sürdü ve sorunum ücretsiz bir şekilde çözüldü yanında 200 liralık da hediye verdiler (bt selfie çubuğu+yüzüklük +type c örgü data kablosu) ithalatçı garantili alsaydım 200 liralık hediye gelmicekti tabi bu şans biraz ama tr garanti daha iyi. Şöyle bir şey de var eğer ekranın veya arka kapağın kırılırsa bu kullanıcı hatası oluyor alakası olmasa bile ücret istiyorlar benim telefonda kırık olmadığı için bedavaya hallettim ben ama sıra beklerken uçuk rakamlar duydum yani iki garantide de sıkıntılar var ama kvk daha beter telefonunu falan kırabilirler yani bu kırık kullanıcı hatası diyip şakk para isterler sen riske girme tr garantili al ve huawei storeda kampanyalar oluyor istersen bi kontrol et (izmir mavibahçe servisine götürdüm)
 

Yasiin

Profesör
Kvknin kendi yerleri var kvk garantisi olarak kvk yerinde garantiye yollarsın huawei de de huaweinib olduğu yerlere garantiye yollayabilirsin.
 
Üst