"Köpekleri Kısırlaştırdık"

Bu konuyu okuyanlar

TeknoLocks

Asistan
Özel başlık
iştegeldikgidiyoruz
öncelikle eski konu var neden yeni konu açtın diyecek arkadaşlar geçmiş konular öneri veya görüşlerinizi soran konular benimki tamamen soru

Mahallemizde gece bir sürü köpek oluyor ve bazen izliyorum bildiğiniz taş yiyor köpekler, aç oldukları dışarıdan belli kemikleri görünüyor zayıflıktan .bi keresinde et atmıştım saniyesinde bitmişti et .lakin her gün yaklaşık 10 köpeği doyuracak bir bütçe şahsen bende yok, doğal olarak belediyeyi aradım "kısırlaştırdık" dedi .. yani köpekler üremiyor ama aç kalmaya devam edip açlıktan ölebilirler veya açlık hali ile insanlara da saldırabilirler bu belediyeyi hiç mi ilgilendirmiyor bilmiyorum.. benim sormak istediğim şey üst bir kurum var mı bu durumu iletebileceğim ve ilgilencek..
 
Son düzenleme:
Özel başlık
Kekkei Genkai
Barınak ve rehabilitasyon merkezi farkı bu işte. Barınak için köpeklerin yıllarca yaşayabileceği bir nevi doğal ortam gerekli. Rehabilitasyon merkezlerinde ise kısırlaştır, hasta olanı iyileştir, yavru olanı az bişey yetiştir ve sal mantığı var. Çünkü yerleri kısıtlı her hayvanı barındıramıyor.

Barınak adı altında geçen yerleri arayabilirsiniz. Şahsen bir sonuç çıkacağını sanmam. Gelmeyebilir, başka mahalleye bırakılabilir. Yani alıp götürürlerse de bir süre sonra farklı bir yere salınacak.
Yani bütün durumlar hayvan için daha zorlu süreç. Yeni ortam demek başka köpek sürüleri, ekmek kavgası demek.
Yeni gidenler kolay kolay baskınlık sağlayamaz.

Zabıta da saldırgan köpekleri alıp götürüyor. Tabi gerçekten saldırgan veya tehlikeli ırksa barınağı bekleyebilir. Alıp götürdükleri yer başka sokak oluyor.
Çok önceden iğneyle bayıltıp götürdüklerine şahit oldum.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst