Kargo İle İlgili YArdımcı Olabilecek arkadaşlar cevaplarsa sevinirim

Bu konuyu okuyanlar

YusufPS5

Öğrenci
Katılım
16 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Yaş
23
Merhaba herkeze geçenlerde n11 den ekran aldım telefon ekranı sıfır ürün lanet aras kargo ile yolladılar bana kırık geldi pakettede hasar vardı malum pandemi var ondan kapıya bırakıdırıyorum sonra alıyorum o günde öle oldu hemen aldım açtım baktım ekran kırık tı kutu hasarlı bariz tekmelenmiş tutanak tutturmadım kapıda satıcıyla iletişime geçtim kırık ürünün iadesi olmaz bizden degil dediler bende olsun yollucam size dedim onlar yollayın iade edemeyiz dediler ne yapacağım şimdi ben aklımda iki fikir var ya ürünü beğenmedim deyip satıcıya yollicam kırık geldi derse ben ürürün yanlış söylemişdim ürüne bakmadım hiç size gelirken kırılmış olabilir dicem n11 die param güvence altında en kötü n11 i arar iade ettiririm die düşünüyorum yada arasın şubeye gitcem tutamak tutturcam bi kere daha oldu yine ekran yollamıştım birine kargoda kırıldı bide çok iyi paketleyememişdim aradım şubeye gidip tutanak tutturup gerekli işlemlerin başlatılması gerekiyor dediler alıcı şubeye gittinde 2. el ürün olduğu için ve uygun kargolanmadığı için tutanak tutmamışlar şimdi ben n11 deki satıcıya yollayıp mı hallet meye çalışsam yoksa aras ın şuneye gidip tutanak tutmalarını istesem ve bu sefer çok bahane bulamicaklarını düşünüyorum çünkü ürün 0 jelatinli ve çok iyi paketlenmiş balonlara kartona koyulmasına rağmen aras tan paramı alabilirmiyim tutanak tutturup yoksa direk n11 e mi yollim sizin fikriniz nedir Bu arada ARas kargoyu kullanmayın herşeyi tekmeliyolar rezalet kargo
 
Katılım
26 Ağustos 2020
Mesajlar
246
Reaksiyon puanı
103
Puanları
43
Yaş
26
n11 canlı yardım ile durumu anlatmanız iyi olacaktır. n11 yetkilileri durumu ele alacaktır.
 
Üst