Kablolu ağ var wifi yok

Bu konuyu okuyanlar

mctehlike

Öğrenci
Katılım
10 Mayıs 2017
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
33
İyi günler
ben 3 gündür arıyorum ama bulamadım benzer bi konu varsa da tam durumumu belirtememiş..

2 yıllık kullandığım ve bi sıkıntısı olmayan modemim bi anda kablosuz ağa internet vermiyor wifi üzerinden bağlandı işareti var ama internet yok bazen kapatıp açtığımda 5-10 dk telefonla giriyorum sonra yine aynı oluyor wifi kesiliyor
zxyel VMG3312-B10B model
kablolu bağlantıda hiç bi sıkıntısı yok interneti iyi ve hızlı ama 3 gündür kablosuz internet yok ve ne yaptıysam da çözemedim bi türlü müşteri hizmetlerini aradım bina alt yapısından kaynaklanan bi durum denildi ücretli servis gelecek dediler kabul etmedim
Bana yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim... Kablosuz ayarlar da aşağıdaki gibidir...

p0ONQr.jpg
 
Son düzenleyen moderatör:

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
501
Puanları
113
Oradaki kanal otomatik durumda yaa sen onu elle ver. 6 olabilir 12 olabilir. Belki bu yüzden olabilir.
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
501
Puanları
113
Modemi reset yaparak varsayılan ayarlarına geri çevirip internet giriş bilgilerinizi tekrar tanımlayın deneyin. Belki bu çözüm olabilir.
 

mctehlike

Öğrenci
Katılım
10 Mayıs 2017
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
33
Modemi reset yaparak varsayılan ayarlarına geri çevirip internet giriş bilgilerinizi tekrar tanımlayın deneyin. Belki bu çözüm olabilir.

iğne ile reset attım ayarlar otomatik tanımlandı 10 dk sonra tekrar wifiye bağlanıyor ama internet erişimi olmuyor.
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
501
Puanları
113
iğne ile reset attım ayarlar otomatik tanımlandı 10 dk sonra tekrar wifiye bağlanıyor ama internet erişimi olmuyor.
Sadece kendi telefonunuzla bağlanıyorsanız bide başka cihazlarla denemek lazım. Başka cihazlarla denedin mi?.
 

Fragger

Dekan
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,544
Reaksiyon puanı
3,576
Puanları
113
İyi günler
ben 3 gündür arıyorum ama bulamadım benzer bi konu varsa da tam durumumu belirtememiş..

2 yıllık kullandığım ve bi sıkıntısı olmayan modemim bi anda kablosuz ağa internet vermiyor wifi üzerinden bağlandı işareti var ama internet yok bazen kapatıp açtığımda 5-10 dk telefonla giriyorum sonra yine aynı oluyor wifi kesiliyor
zxyel VMG3312-B10B model
kablolu bağlantıda hiç bi sıkıntısı yok interneti iyi ve hızlı ama 3 gündür kablosuz internet yok ve ne yaptıysam da çözemedim bi türlü müşteri hizmetlerini aradım bina alt yapısından kaynaklanan bi durum denildi ücretli servis gelecek dediler kabul etmedim
Bana yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim... Kablosuz ayarlar da aşağıdaki gibidir...

p0ONQr.jpg

Öncelikle Global Yükleme Merkezi | ZyXEL buradan modem firmware güncellemesi var ise güncelleyin.

Kanal yazan yeri: 11 yapın daha fazla olan yeride 11 yapın,

wps yazan yerde ki iki kutuyu devre dışı bırakın ve bu şekilde kaydedin
 

mctehlike

Öğrenci
Katılım
10 Mayıs 2017
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
33
Öncelikle Global Yükleme Merkezi | ZyXEL buradan modem firmware güncellemesi var ise güncelleyin.

Kanal yazan yeri: 11 yapın daha fazla olan yeride 11 yapın,

wps yazan yerde ki iki kutuyu devre dışı bırakın ve bu şekilde kaydedin

hocam denedim onu bende güncelleme bile yaptım modemi ama olmadı bi türlü reset attığımda modeme kablolu ağdan bile bağlanamıyorum 3-5 saat.


Sinyali kesen modeme yakın bi cihaz vardır. Mesela mikrodalga fırınlar ve ya buna benzer elektronik ürünler.

Onu bilmiyorum hocam ama arada geliyor 5-10 dk sonra kesiliyor yine.
 
Son düzenleme:

Fragger

Dekan
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,544
Reaksiyon puanı
3,576
Puanları
113
hocam denedim onu bende güncelleme bile yaptım modemi ama olmadı bi türlü reset attığımda modeme kablolu ağdan bile bağlanamıyorum 3-5 saat.




Onu bilmiyorum hocam ama arada geliyor 5-10 dk sonra kesiliyor yine.

Farklı bir modemle dene bakalım aynı sorunu yaşıyor musun?
 

Gamer???

Öğrenci
Katılım
27 Mart 2017
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
48
Puanları
18
Bir sitede buldum belki görmüşsündür de ama paylaşayım dedim. Ayrıca olacakları bilmiyorum denenerek(aynı sorunu veren 2 farklı modem üzerinde denenmiş ve çözüm sonuç vermiş) bulunmuş bir çözüm yolu ve olacaklardan mesul değilim.

Öncelikle modemin kendine ait “üstün” bir güvenlik duvarı var. Hiçbir şeye izin vermiyor olabilir! Güvenlik > Güvenlik Duvarı menüsünden, hemen devre dışı bırakın bunu. Ethernet üzerinden bağlantıyı bu adım normale döndürecektir. Kablosuz kullanmak isteyenler benle kalsın. Ağ Ayarı > Kablosuz menüsünden, Kanal değerini otomatikte bırakmamak gerekiyor. Kanal menüsü hizasında “Daha fazla” bağlantısına tıklayın.Kontrol Yanbant ayarını “Üst” olarak seçin. Daha sonra da Kanal ayarını 11 olarak sabitleyin. “Uygula” diyerek ayarları etkin hale getirin. Artık bu ayardan sonra, bağlantı sorununu aşmış olmanız gerekiyor.

ALINTIDIR!!!
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
501
Puanları
113
Yok zaten bunu denedi üstte söylemiştik. Çok tuhaf bi sorun gerçekten.
Evde modemin yerini falan değiştirmeyi denesek @mctehlike
 

CeZZaRZaDe

Öğrenci
Katılım
30 Nisan 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
38
Bu sorun devam ediyor mu, çözül dü mü? Aynı sorun bende de bulunuyor. Kablosuz bağlantıda kesinti çok yaşanıyor, özellikle notebooklarda
 
Üst