İtiraf Etmiyorum ama Ettirdiniz offf:D

Bu konuyu okuyanlar

RaMM+eiN

Öğrenci
Ben bu foruma yeni geldim itirafff ediyorum nolur beni atmayın ;D ;D ;D ;DBiraz Eğlence olsun canım :} :}
 

tugbagaleri

Profesör
Bana rüşvet(YOL PARASI YEMEK PARASI) ver seni prof yaptırım ayrıca mod olayı ile ilgilenirsen tanıdıklarım var anlaşabiliriz man... B)
 

PcMaSTeR

Profesör
Galiba bu benim Küçük Kuzen, Furkan galiba sensin :) Profiline baktığımda İmza ve Şehirden tanıdım ancak Yaş kısmında sanki Elin yanlışlıkla 1 yerine 2 ye gitmiş :D

Arkadaşlar, bu Eleman 11 yaşında. :) Umarım Banlanmazsın. Daha sonra Sana Msnden 1-2 ders verelim forum hakkında. Kuzenciğim bari kayıt oldun haber ver. yoksa dakika 1 gol 1 olacaksın :)
 

emubaltaci

Rektör
Emektar
PcMaSTeR dedi ki:
Galiba bu benim Küçük Kuzen, Furkan galiba sensin :) Profiline baktığımda İmza ve Şehirden tanıdım ancak Yaş kısmında sanki Elin yanlışlıkla 1 yerine 2 ye gitmiş :D

Arkadaşlar, bu Eleman 11 yaşında. :) Umarım Banlanmazsın. Daha sonra Sana Msnden 1-2 ders verelim forum hakkında. Kuzenciğim bari kayıt oldun haber ver. yoksa dakika 1 gol 1 olacaksın :)
:) seni takıbe gelmiş ;D
 

PcMaSTeR

Profesör
emubaltaci dedi ki:
PcMaSTeR dedi ki:
Galiba bu benim Küçük Kuzen, Furkan galiba sensin :) Profiline baktığımda İmza ve Şehirden tanıdım ancak Yaş kısmında sanki Elin yanlışlıkla 1 yerine 2 ye gitmiş :D

Arkadaşlar, bu Eleman 11 yaşında. :) Umarım Banlanmazsın. Daha sonra Sana Msnden 1-2 ders verelim forum hakkında. Kuzenciğim bari kayıt oldun haber ver. yoksa dakika 1 gol 1 olacaksın :)
:) seni takıbe gelmiş ;D

Bu gün Msn den Şu fareli pasta konusunu yolladım buna bi baktım tam o sıra bana diyor ben Forum.donanimhaber den sıkıldım bana bi Forum söylermisin dedi. Galiba FDH 11 yaşında ki birine ağır geldi :D Sonra baktım Senin yolladığın siteye Üye olacağım dedi. Peki dedim ol bari :D Öğleden sonra ben İnternette değildim demek o sıra gelmiş üye olmuş :D

ALLAH'a c.c Şükür bi Yanlış tarafımız yok :) İstediği Şekil takip edebilir. Takip Deyince galiba bana Çekmiş. Biraz dedektif huyumuz var galiba ailece bu şekil :)
 

RaMM+eiN

Öğrenci
PcMaSTeR dedi ki:
emubaltaci dedi ki:
PcMaSTeR dedi ki:
Galiba bu benim Küçük Kuzen, Furkan galiba sensin :) Profiline baktığımda İmza ve Şehirden tanıdım ancak Yaş kısmında sanki Elin yanlışlıkla 1 yerine 2 ye gitmiş :D

Arkadaşlar, bu Eleman 11 yaşında. :) Umarım Banlanmazsın. Daha sonra Sana Msnden 1-2 ders verelim forum hakkında. Kuzenciğim bari kayıt oldun haber ver. yoksa dakika 1 gol 1 olacaksın :)
:) seni takıbe gelmiş ;D

Bu gün Msn den Şu fareli pasta konusunu yolladım buna bi baktım tam o sıra bana diyor ben Forum.donanimhaber den sıkıldım bana bi Forum söylermisin dedi. Galiba FDH 11 yaşında ki birine ağır geldi :D Sonra baktım Senin yolladığın siteye Üye olacağım dedi. Peki dedim ol bari :D Öğleden sonra ben İnternette değildim demek o sıra gelmiş üye olmuş :D

ALLAH'a c.c Şükür bi Yanlış tarafımız yok :) İstediği Şekil takip edebilir. Takip Deyince galiba bana Çekmiş. Biraz dedektif huyumuz var galiba ailece bu şekil :)
Berat abi ben 12 yaşındayım yaa 6 ya giden bir çocuk nası 11 yasında olabilir ki ben gecte yazılmadım puaahh:p:p:p:D
 

PcMaSTeR

Profesör
Madem Öle İşte Arkadaşlar Kuzenin Doğum tarihi

24.07.1996 Siz Söyleyin bakalım bu Eleman kaç yaşında :)
 

emelden

Dekan
RaMM+eiN, Hiç korkma sana birşey yapamazlar. Küçük kardeşimizi koruma altına alıyorum. itirazı olan var mı? :p Memleketlime sahip çıkmam gerek. :D
 

PcMaSTeR

Profesör
Öhü öhü, Kuzenim Sahipsiz değildir. :) Ancak Pesimist'in Kestiği Parmak Acımaz. Yanlış Yapan Kuzende Olsa, Mod da olsa burda Hükmü bellidir :)


@ Emelden Kendisi tam Bir Sentezdir Memleket Konusunda :) Bu yüzden bir değil birden Çok Şehir Yaşayan birisidir ;)
 

SDN Son Haberler

Üst