Haber İstediği ayakkabıyı almadığı için annesini itip dövdü

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Toprak Kokusu

Profesör
insanları tanımak
O terimin üzerinde çok durdukça insan kafayı yer, akışına bıraktın mı olacaklar olur zaten. Bence fazla bir çabayı haketmiyor kimse 🙂
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu düşünceye karşıyım, illaki hep yapan kız mı olacak? :)
Aynn 🙄🙄 iki tarafta da var saçma sapan hareketler. Mide bulandırıcı tiktok uygulamasında mevcuttur öyle saçma slk insanlar 🤫🤫🤫
 

İsimyok0808

Asistan
Sırf annesi istediği ayakkabıyı almadığı için annesini merdivenden itip dövüyor. Sinirden gözü dönüyormuş. #anneyekalkanellerkırılsın hashtag i videonun yayılmasından sonra twitter'da TT oldu.
Yanlız çeken ablaya helal olsun be. İyi demiş içime bi şu serpildi. Fakat o sonradan videoyu atmayaydı iyiydi.
 
Sayın yönetici arkadaşlarım, kusura bakmayın ama bu konunun kapatılması başlı başına bir saçmalıktı, çok gereksizdi. Konuda küfür yoktu, sataşma yoktu, kavga, niza yoktu, forum kurallarını ihlal edecek hiçbir durum da söz konusu değildi. Neymiş, konu dağılmışmış! Ben daha bugüne kadar dağılmamış bir konu gördüğümü hiç hatırlamıyorum ki...

Eğer bu kadar dandik ve sudan bahanelerle konu kapatacaksanız hiç yazmayalım daha iyi. Bu arada siteye bunca hit aldıran, tıklanma oranı yüksek konuları ot biçer gibi kestiğinizde siteyi de zarara uğratmış olmuyor musunuz?
 

kerlembit

Asistan
Sırf annesi istediği ayakkabıyı almadığı için annesini merdivenden itip dövüyor. Sinirden gözü dönüyormuş. #anneyekalkanellerkırılsın hashtag i videonun yayılmasından sonra twitter'da TT oldu.
Ulan bu kız neyin kafasını yaşıyor olum videoyu izlerken sinirden kudurdum ya korona virüs aşı testlerinin bunlar üzerinde denenmeli bence çünkü bana göre canının hiçbir kıymeti yok
 

AliBaki

Asistan
Bişe dicem melihle derdiniz nedir? Düzgün bir şey yazamiyorsa büyük ihtimalle bir hastalığı vardır. Bunu anlamak çok mu zor hani? Her şeye dalga geçmeyi bırakıp ne zaman ciddi şekilde insanların dertlerini dalga geçmek yerine nasıl çözeceğinizi anlayacaksınız? Çocuk benim yazma engelim var dese o yaptığın"goy goy" hoşuna gidecek mi merak ediyorum da?

Daha yeni ben de yanlış yazdım. İnsanlarla dalga geçecek yer mi arıyorsunuz?
 

Yusuf ÇALIŞ

Profesör
Bişe dicem melihle derdiniz nedir? Düzgün bir şey yazamiyorsa büyük ihtimalle bir hastalığı vardır. Bunu anlamak çok mu zor hani? Her şeye dalga geçmeyi bırakıp ne zaman ciddi şekilde insanların dertlerini dalga geçmek yerine nasıl çözeceğinizi anlayacaksınız? Çocuk benim yazma engelim var dese o yaptığın"goy goy" hoşuna gidecek mi merak ediyorum da?

Daha yeni ben de yanlış yazdım. İnsanlarla dalga geçecek yer mi arıyorsunuz?
Hayır. @Melih034 bu konu açıldığında bu foruma gelmedi, daha önce de bu forumda vardı ve gayette düzgün mantıklı cümleler kuruyordu. Bilmeden saçma saçma "Dalga geçmeye yer arıyorsunuz" demek yerine biraz bilerek konuşun lütfen. Bize de insanların dertleri ile dalga geçen, dertlerinin nasıl çözeceğimizi umursamayan kişiler gibi davranmayın boş yapmayın, LÜTFEN. Bilmeden konuşmak, dalga geçmeye yer aramaktan veya dalga geçmekten çok daha kötü bir şeydir, ve daha kötü sonuçları olur. Söyle rahatla konusuna gidin bakın kaç kişi sizin gibi bilmeden konuşan kişilerden şikayetçi, kaç kişi son zamanlarda sizin gibi bilmeden konuşanların artmasından yakınıyor.
 

AliBaki

Asistan
Hayır. @Melih034 bu konu açıldığında bu foruma gelmedi, daha önce de bu forumda vardı ve gayette düzgün mantıklı cümleler kuruyordu. Bilmeden saçma saçma "Dalga geçmeye yer arıyorsunuz" demek yerine biraz bilerek konuşun lütfen. Bize de insanların dertleri ile dalga geçen, dertlerinin nasıl çözeceğimizi umursamayan kişiler gibi davranmayın boş yapmayın, LÜTFEN. Bilmeden konuşmak, dalga geçmeye yer aramaktan veya dalga geçmekten çok daha kötü bir şeydir, ve daha kötü sonuçları olur. Söyle rahatla konusuna gidin bakın kaç kişi sizin gibi bilmeden konuşan kişilerden şikayetçi, kaç kişi son zamanlarda sizin gibi bilmeden konuşanların artmasından yakınıyor.
Özür dilerim kardeşim ben melihin sorunu engeli var zannettim
 

Son mesajlar

Üst