Istanbulbilisim Zedeleri ve Yaşatılan Mağduriyet Hk.

Bu konuyu okuyanlar

bilisimzede

Öğrenci
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
29
Istanbulbilisim.com üzerinden 31.12.2019 tarihinde satın almış olduğum LG 55SM9010 model televizyonum 64 gün geçmesine rağmen tarafıma iletilmemişti. Bu durumu ve yaşadıklarımı özetle anlatmak istiyorum lakin 20 bin’e yakın şikayet ve mağduriyet gözlüyorum.

Ürünümü satın almadan önce ofisteki arakadaşıma 45 günde Dyson süpürge gelmişti. Bu tedariğin gerçekleştiğini görünce firmada sorun yoktur, düzeliyordur diye düşünerek satın alma işlemini gerçekleştirdim. Benim siparişim ve ödememden sonra 60 gün geride kalınca Sosyal mecralar ve haber kanallarındaki yazıları da gördükçe daha da tedirgin hale gelmeye başlamıştım. Şikayetvar.com'dan firmanın iflas ettiğini, battığı haberlerini tekrar tekrar okuyunca birde facebook grubundaki yazıları görünce havale ile ödediğim 6200 TL’nin çöpe gittiğini artık kabullenmeye başlamıştım. Bu düşünceler beni uyutmayacak derecede rahatsız ettikten sonra 04.03.2020 tarihinde istanbulbilişim ana binasına(Akın Plaza) gittim. Öyle bağırıp çağırıp gürlemedim, durumumu anlattım, süreçteki mağduriyetimi ilettim. Önce yeni hizmete açılmış olan Akın Plazanın 1. Katındaki ofiste Akın Bey’e(Ürün tedarik sorumlusu) durumumu anlattım. Ardından 7. Kattaki TV tedariğinden sorumlu Ürün müdürü Arif Bey ile görüştüm. Tam 3 saat sorunun çözümlenmesi için destek verdiler. 08 Mart Pazar günü evleniyor olmam sebebiyle ürünü bana 07 Mart Cumartesi günü ulaştırmayı başardılar. Yaşatılan mağduriyet böylece bi nebze giderilmiş oldu.

Dikkatimi çektiği için şunu özellikle belirtmek istiyorum 7. Kattaki firma yetkililerinin ofisleri ferah, çalışanlar mutlu ve ortam espiri yapan çalışanlarla dolu durumda. Hatta 7. Kattaki ofislerinde masa tenisi sistemleri bile mevcut. Batan firmalarda böyle bir durum olur mu, pek zannetmiyorum...

Genel olarak Arif Bey’in anlattığı şu; Firmanın bir önceki sahipleri iflasın eşiğindeymiş, şimdi devir alan yeni yönetim ise bu enkazı temizlemeye çalışıyorlarmış. 2-3 ay içerisinde firmayı ayağa kaldırıp, mağduriyet yaşayan müşterileri geri arayarak müşteri memnuniyeti odaklı işlemler yapılacakmış. Söylenenler bu yönde ve benim de problemim çözüldü. Açıkçası devam eden süreçte neler olur bilemem. Risk...

Sonuç olarak firma batıyor yada normale dönüyor diyemem. Ben genel merkeze giderek sorunumu çözdüm.

Arif Bey’e evlenmeden 1 gün önce TV tedariği sağladığı için özellikle teşekkür ederim.
 
Üst