İptv önerisi olan?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

ahmetcebe

Üyecik
Firma yetkilisi mi hahaha :D dalga mı geçiyorsun bilader tavsiye forumu burası bende tavsiyemi atlasiptvden yana kullandım sizide denedik çok kötüydünüz.
 

Yasarhakki

Üyecik
Arkadaşlar merhaba. Mevcut hali hazırda ıptvfullpaket sitesinden 17 ay boyunca satın almış olduğum kanallarda cok sık takılma yasıyorum. Varmı söyle adam akıllı iptv izleyebileceğim bir yayıncı. Birde deneme yayınlarını yoğunluğun olmadığı saatlerde veriyorlar. versinler bakalım maç saatlerinde 1 saat deneme yayını bi görelim nasıl...demi ama :D
Evrimiptv ( futboltv ) şakın bulaşmayın adam beni dolandırdı arkadaşlar yemin ederim size adam önce bi URL verdi 1 gün sonra kapndı bide utanmadan senin cihazın açmıyor dediler ama başka test aldım çalıştı sonra bide engellediler beni sakın bulaşmayın sakın
Mesaj otomatik birleştirildi:

Firma yetkilisi mi hahaha :D dalga mı geçiyorsun bilader tavsiye forumu burası bende tavsiyemi atlasiptvden yana kullandım sizide denedik çok kötüydünüz.
Evrimtv sakın bulaşmayı. Arkadaşlar dolandırıcılar önce prayı alıyorlar 1 gün sonra kapanıyor linkleri sucu size atıyorlar sonra da engelliyorlar bulaşmayın .... adam gibi biri bence yoktur internette
 

Frozennn

Üyecik
Hocam bırakın evrim, teos vesaire gibi çok bayiliği olan ve çamur görüntü verenleri. Bunlar dolandırır ve diğer yayınların kanal kodlarını bile çalarlar. Parayı vurduktan sonra da sırra kadem basarlar...

Gerçekten görüntü kalitesi ve stabilite arıyorsanız ve verdiğim para çöpe gitmesin diyorsanız önereceğim bir firma mevcut. Almanya da yaşıyorum ben ve çevrem de dahil 3 senedir bu yayıncı arkadaştan yayın alıyoruz. 1 kere bile sorun yaşamadım çok şükür.
 

Yasarhakki

Üyecik
Hocam bırakın evrim, teos vesaire gibi çok bayiliği olan ve çamur görüntü verenleri. Bunlar dolandırır ve diğer yayınların kanal kodlarını bile çalarlar. Parayı vurduktan sonra da sırra kadem basarlar...

Gerçekten görüntü kalitesi ve stabilite arıyorsanız ve verdiğim para çöpe gitmesin diyorsanız önereceğim bir firma mevcut. Almanya da yaşıyorum ben ve çevrem de dahil 3 senedir bu yayıncı arkadaştan yayın alıyoruz. 1 kere bile sorun yaşamadım çok şükür.
İnsan güvenemiyor be kardeşim artık sonuçta adam internet üzerinde satış yapıyor herşeyi yapabilir
 
Arkadaşlar merhaba. Mevcut hali hazırda ıptvfullpaket sitesinden 17 ay boyunca satın almış olduğum kanallarda cok sık takılma yasıyorum. Varmı söyle adam akıllı iptv izleyebileceğim bir yayıncı. Birde deneme yayınlarını yoğunluğun olmadığı saatlerde veriyorlar. versinler bakalım maç saatlerinde 1 saat deneme yayını bi görelim nasıl...demi ama :D
[/QUOTE

hocam merhaba oncelikle merhaba paranızı bu piysadaki çakallara kaptırmayın ben gercekten hakkını verelerek bu işi yapan ısnları tanıyorum gerek kalite olarak gerek de fıyat olarak çok iyiler bunları yazmamın sebebi o kdr kotu nıyetlı ınsan goruyorum milletin 3 kuruşuna tenezzul eden kendım hali hazırda kullanıyorum ve memnunum hakkını verelerek bu işi yapıyorlar onlarda inş gorurler mesajımı belki hediye gondeririler :) ayrıca 2 arkdaşımı getırdım bana 3 ay hediye verdiler linkini paylaşıyorum arkdaşlara whtasap uzerınden ulaşabılırler çok teşşkur ederım
Ana Sayfa
 

rugan035

Üyecik
ben 5 yıldır iptv kullanıyorum farklı farklı siteler yerler felan pahalı oluyor bazıları 250-300 tl felan. En sonunda uygun fiyatlı ve takıntısız kullandığım iptv buldum dileyene özelden numarasını verebilirim. kendisi maç satinde bile test verdi sağolsun derbide denedim internet hızım 24 mb olduğu için hiç sıkıntı yaşamadım 1080p ile derbiyi izledim. İnternet hızınız iyiyse sıkıntı yaşamazsınız zaten. ortalıkta dolandırıcı çok fazla olduğu için dikkat edin. internet hızınız iyiyse fazla para harcamayın. önemli olan spor kanalları sinema kanalları ve vodları bir de ihtiyacı olan +18 kanllara bakıyor zaten.
 

cheleby

Profesör
ben 5 yıldır iptv kullanıyorum farklı farklı siteler yerler felan pahalı oluyor bazıları 250-300 tl felan. En sonunda uygun fiyatlı ve takıntısız kullandığım iptv buldum dileyene özelden numarasını verebilirim. kendisi maç satinde bile test verdi sağolsun derbide denedim internet hızım 24 mb olduğu için hiç sıkıntı yaşamadım 1080p ile derbiyi izledim. İnternet hızınız iyiyse sıkıntı yaşamazsınız zaten. ortalıkta dolandırıcı çok fazla olduğu için dikkat edin. internet hızınız iyiyse fazla para harcamayın. önemli olan spor kanalları sinema kanalları ve vodları bir de ihtiyacı olan +18 kanllara bakıyor zaten.
dm
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bırakın evrim, teos vesaire gibi çok bayiliği olan ve çamur görüntü verenleri. Bunlar dolandırır ve diğer yayınların kanal kodlarını bile çalarlar. Parayı vurduktan sonra da sırra kadem basarlar...

Gerçekten görüntü kalitesi ve stabilite arıyorsanız ve verdiğim para çöpe gitmesin diyorsanız önereceğim bir firma mevcut. Almanya da yaşıyorum ben ve çevrem de dahil 3 senedir bu yayıncı arkadaştan yayın alıyoruz. 1 kere bile sorun yaşamadım çok şükür.
dm
 

Gamimost

Üyecik
Telekom destekli firma bulup almanız gerekiyor. Bu sorunların asıl büyük nedeni o. Tecrübelerim ile sonunda düzgün bir firma buldum, kullanıyorum, memnunum :)
Hocam dm den bilgi ata bilir misin
Mesaj otomatik birleştirildi:

ben 5 yıldır iptv kullanıyorum farklı farklı siteler yerler felan pahalı oluyor bazıları 250-300 tl felan. En sonunda uygun fiyatlı ve takıntısız kullandığım iptv buldum dileyene özelden numarasını verebilirim. kendisi maç satinde bile test verdi sağolsun derbide denedim internet hızım 24 mb olduğu için hiç sıkıntı yaşamadım 1080p ile derbiyi izledim. İnternet hızınız iyiyse sıkıntı yaşamazsınız zaten. ortalıkta dolandırıcı çok fazla olduğu için dikkat edin. internet hızınız iyiyse fazla para harcamayın. önemli olan spor kanalları sinema kanalları ve vodları bir de ihtiyacı olan +18 kanllara bakıyor zaten.
Hocam dm den bilgi ata bilir misin
 

Son mesajlar

Üst
stat counter