Idestek
Öğrenci
- Katılım
- 25 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 67
- Reaksiyon puanı
- 64
- Puanları
- 18
Piliniz şarj olmuyorsa veya yavaş şarj oluyorsa ya da bir uyarı iletisi gösteriliyorsa ne yapmanız gerektiğini öğrenin.
iPhone 8 veya sonraki bir modeli kablosuz şarj etmeyi deniyorsanız önce aygıtınızla birlikte gelen USB kablosuyla şarj edebildiğinizden emin olun. Telefonunuz şarj oluyorsa kablosuz şarj etmeyle ilgili yardım alın. Üçüncü taraf aksesuar kullanıyorsanız aksesuarın Apple onaylı olup olmadığını kontrol edin.
veya Kilitli Ekranınızda büyük bir pil simgesi
görünür.
Şu adımları izleyin ve her adımdan sonra yeniden deneyin:
Güç kaynağına takma
Aygıtınızı şarj etmek için şu adımları izleyin:- Aygıtınızı birlikte gelen USB kablosuna bağlayın.
- Aygıtınızı şu üç güç kaynağından birine takın:
Priz
USB şarj kablonuzu bir USB güç adaptörünebağlayın, ardından adaptörü prize takın.Bilgisayar
Şarj kablonuzu açık, uyku modunda olmayan bir bilgisayarın USB 2.0 veya USB 3.0 bağlantı noktasına takın. Klavyenizdeki USB bağlantı noktalarını kullanmayın.Güç aksesuarı
Kablonuzu elektrikli bir USB hub'a, takma birimine veya başka bir Apple onaylı aksesuara takın.
iPhone 8 veya sonraki bir modeli kablosuz şarj etmeyi deniyorsanız önce aygıtınızla birlikte gelen USB kablosuyla şarj edebildiğinizden emin olun. Telefonunuz şarj oluyorsa kablosuz şarj etmeyle ilgili yardım alın. Üçüncü taraf aksesuar kullanıyorsanız aksesuarın Apple onaylı olup olmadığını kontrol edin.
Aygıtınız şarj olurken durum çubuğundaki pil simgesinin içinde bir şimşek

Mesaj otomatik birleştirildi:
Aygıtınız yavaş şarj oluyorsa veya hiç şarj olmuyorsa
Şu adımları izleyin ve her adımdan sonra yeniden deneyin:
- Şarj kablonuzda ve USB adaptörünüzde kopma veya eğilmiş uçlar gibi hasar belirtileri olup olmadığını kontrol edin. Hasarlı aksesuarları kullanmayın.
- Bir duvar prizi kullanın ve şarj kablonuz, USB duvar adaptörünüz, elektrik prizi ve AC güç kablosu arasındaki bağlantıların sıkı olduğundan emin olun ya da başka bir prizle deneyin.
- Aygıtınızın alt kısmında bulunan şarj bağlantı noktasındaki birikintileri temizleyin, ardından şarj kablonuzu aygıtınıza sıkıca takın. Şarj bağlantı noktası hasarlıysa aygıtınızın servise ihtiyacı olabilir.
- Aygıtınızın yarım saat şarj olmasını bekleyin.
- Aygıtınız hâlâ yanıt vermiyorsa aygıtı yeniden başlamaya zorlayın:
- iPhone 8 veya sonraki modelleri ve iPhone SE (2. nesil): Sesi aç düğmesine kısaca basın. Sesi kıs düğmesine kısaca basın. Apple logosu görünene kadar yan düğmeyi basılı tutun.
- iPhone 7, iPhone 7 Plus ve iPod touch (7. nesil): Hem yan (veya üst) düğmeyi hem de sesi kıs düğmesini Apple logosu görünene kadar basılı tutun.
- iPhone 6s veya önceki modelleri, iPhone SE (1. nesil) ve iPod touch (6. nesil) ya da önceki modelleri: Hem yan (veya üst) düğmeyi hem de Ana Ekran düğmesini Apple logosu görünene kadar basılı tutun.
- Aygıtınızın yarım saat daha şarj olmasını bekleyin.
- Aygıtınız açılmaz veya şarj olmazsa aygıtınızı, şarj kablonuzu ve şarj adaptörünüzü incelenmesi için bir Apple Store'a veya Apple Yetkili Servis Sağlayıcısına götürün. Apple Destek bölümüne de ulaşabilirsiniz.