Soru iphone neden hala katlanır telefon işine girmiyor?

Bu konuyu okuyanlar

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,337
Reaksiyon puanı
2,578
Puanları
113
Arkadaşlar samsung dışında yavaştan her marka girmeye başladı katlanır telefon işine bence gelecekte tutulmaya başlayacak otomotivde bile önceleri suv crossoverın yüzüne bakılmazdı şimdi herkes suv istiyor talepten dolayı koca Ferrari bile suv çıkaracak.

Ben aynı şekilde katlanır telefonunda ilerleyen dönemde çok satacağını hatta amirallerin katlanır telefon olarak sarılacağını düşünüyorum tabi daha gelişmesi gereken birçok nokta var.

Sizce iPhone ne zaman katlanır telefon işine girecek?
 

CtrlEnter

Doçent
Katılım
24 Aralık 2011
Mesajlar
943
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
886
Puanları
93
iPhone telefonlarını değil müşterilerini katlamayı tercih ediyor. Hem de dörde katlıyor..
Şunun android versiyonu çıksa da alsam:
alcatel-ot-808-cuadrado-29abr.jpg.cf.webp

Tabi beyaz olacak :)

Bence katlanır ekranların klasik sorunlarını sıfıra indirdikten sonra çıkartırlar. Kalitesini bozmak istemez.
 

Hamza Sağlam

Doçent
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
796
Reaksiyon puanı
563
Puanları
93
Yaş
16
Tek artısı varken bir sürü eksisi var.
iPhone telefonlarını değil müşterilerini katlamayı tercih ediyor. Hem de dörde katlıyor..
Şunun android versiyonu çıksa da alsam:
alcatel-ot-808-cuadrado-29abr.jpg.cf.webp

Tabi beyaz olacak :)

Bence katlanır ekranların klasik sorunlarını sıfıra indirdikten sonra çıkartırlar. Kalitesini bozmak istemez.

İphone 14 Pro Max Amerika’da S22 Ultra’dan daha ucuz…
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,314
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,038
Puanları
113
Yaş
32
Arkadaşlar samsung dışında yavaştan her marka girmeye başladı katlanır telefon işine bence gelecekte tutulmaya başlayacak otomotivde bile önceleri suv crossoverın yüzüne bakılmazdı şimdi herkes suv istiyor talepten dolayı koca Ferrari bile suv çıkaracak.

Ben aynı şekilde katlanır telefonunda ilerleyen dönemde çok satacağını hatta amirallerin katlanır telefon olarak sarılacağını düşünüyorum tabi daha gelişmesi gereken birçok nokta var.

Sizce iPhone ne zaman katlanır telefon işine girecek?
Apple ın yıllardır vazgeçmediği bir olay var oda şu: bir teknolojiyi çıkarmak için değil hakkını vererek piyasaya sunmak için çıkarmak.Bunun için yazılım mühendisleri defalarca teknolojileri test ediyorlar.120hz ekran hızı 13 Pro da geldi ama android deki 120hz dan daha iyi çalışıyor.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,580
Reaksiyon puanı
1,258
Puanları
113
Apple ın yıllardır vazgeçmediği bir olay var oda şu: bir teknolojiyi çıkarmak için değil hakkını vererek piyasaya sunmak için çıkarmak.Bunun için yazılım mühendisleri defalarca teknolojileri test ediyorlar.120hz ekran hızı 13 Pro da geldi ama android deki 120hz dan daha iyi çalışıyor.
iPhone'un panelini Samsung üretiyor yalnız hocam.

Daha iyi gözüküyor diye bir şey yok iPhone 13 Pro Max'i ve S21 FE'yi elime aldım ve deneyimledim hatta aylarca S21 FE kullandım. Ekran tazeleme olarak hiç bir fark yok aralarında, her şey iOS'dan ibaret.
 
Son düzenleme:

Hamza Sağlam

Doçent
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
796
Reaksiyon puanı
563
Puanları
93
Yaş
16
iPhone'un panelini Samsung üretiyor yalnız hocam.

Daha iyi gözüküyor diye bir şey yok iPhone 13 Pro Max'i ve S21 FE'yi elime aldım ve deneyimledim hatta aylarca S21 FE kullandım. Ekran tazeleme olarak hiç bir fark yok aralarında, her şey iOS'dan ibaret.

Evet Samsung kullanıyor ama CSOT'a geçecek. Samsung S22 serisini saymazsak adaptif 120 Hz yok zaten. Adaptif olmadığı sürece her türlü akıcı olur. Ama batarya performansı berbat olur. Ha S22'nin adaptifi de berbat tabi onu da unutmayalım.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,580
Reaksiyon puanı
1,258
Puanları
113
Evet Samsung kullanıyor ama CSOT'a geçecek. Samsung S22 serisini saymazsak adaptif 120 Hz yok zaten. Adaptif olmadığı sürece her türlü akıcı olur. Ama batarya performansı berbat olur. Ha S22'nin adaptifi de berbat tabi onu da unutmayalım.
Adaptif olarak emin olun Xiaomi 12 Pro gibi cihazlardan çok daha iyi. 28.000 TL'lik Xiaomi 12 Pro'nun arayüzünde reklam çıkıyor ve 3-4 ay sonra ses açma kapama tuşları aşınıyor :D.



Ayrıca şunuda belirtmek isterim ki iPhone 13 Pro Max değilde Android amiral gemilerine göre S22 Ultra çok daha iyi ve kaliteli bir cihaz. Hem model olarak hem marka olarak. İnanın bana sizin diğer konularda bahsettiğiniz kadar dandik bir marka değil..

iPhone 13 Pro Max gibi bir cihazla kıyasladığımızda evet biraz başarısız ama bu onun kalitesiz olduğu anlamına gelmez. En iyi Android mobil cihaz üreticisi Samsung'tur.
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,314
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,038
Puanları
113
Yaş
32
iPhone'un panelini Samsung üretiyor yalnız hocam.

Daha iyi gözüküyor diye bir şey yok iPhone 13 Pro Max'i ve S21 FE'yi elime aldım ve deneyimledim hatta aylarca S21 FE kullandım. Ekran tazeleme olarak hiç bir fark yok aralarında, her şey iOS'dan ibaret.
Sen 13 Pro max kullandığına emin misin? 13 Pro max i de S21 Fe yi de elime alıp kullandım.Akcılık olarak 13 Pro max S21 Fe den kesinlikle daha iyi.S21 Fe de geçişlerde ufak tefek takılmalar oluyor ama 13 Pro max de gram takılma yok yağ gibi akıyor.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,580
Reaksiyon puanı
1,258
Puanları
113
Sen 13 Pro max kullandığına emin misin? 13 Pro max i de S21 Fe yi de elime alıp kullandım.Akcılık olarak 13 Pro max S21 Fe den kesinlikle daha iyi.S21 Fe de geçişlerde ufak tefek takılmalar oluyor ama 13 Pro max de gram takılma yok yağ gibi akıyor.
13 Pro Max kullanmadım, yeterince deneyimleme şansım oldu teknoloji mağazısında vs. değil yaklaşık 3-4 gün kullandım cihazı. Öznel olarak bakmak gerekirse ben kasasını, ekran boyutunu ve yeni çentiği beğenmedim 11 Pro gibi bir cihaza kıyasla, objektif bakmak gerekirse 10/10 cihaz zaten, buna bir şey diyen yok.

Aylarca S21 FE Kullandım ve dediğiniz gibi takılmalar olmuyor, akıcılık olarak A15 ile Exynos 2100'ü karşılaştırmak pek doğru olmaz zaten ama arayüz kaydırmalarında vs. aralarında hiç fark yok çünkü S21 FE'de takılmıyor. Dediğinizin Çin malı telefonlar için varsayıyorum.
 
Son düzenleme:

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,883
Reaksiyon puanı
11,964
Puanları
113
İphone daha çentiği kaldıramıyor katlamanlı telefon diyorsunuz. 4s'ten beri aynı tasarım aynı dokunuşlar gidiyorlar. Bir işlemciyi değiştir bir kamerayı değiştir tamam işte diyorlar. Sen katlanır telefon diyorsun.

Şarj girişini tek tipe çevirmiyor tüm dünya Tip-C olmak istemesine rağmen.

Yaa geçen bir kutu açılışını izliyom 14 Pro max için always on display gelmiş. ( Bildiğin en ama en dandik android telefon bile olan sürekli açık ekran özellik için. ) Çok iyi oldu efsane bir özellik deniyor.:D En az 5-6 senedir android tarafında var o özellik zaten...

Diğer firmalar o telefonlardan bıkıp üretmeyi bırakır artık Iphone ancak o zaman geçer oraya diyecem ama bu katlanır telefonlar bana ne ergonomik nede ekonomik gelmiyor. Kullanışlılığı bile tartışılır. Iphone üretse 100 bin TL olur o telefon bu sefer.
 
Son düzenleme:

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,580
Reaksiyon puanı
1,258
Puanları
113
İphone daha çentiği kaldıramıyor katlamanlı telefon diyorsunuz. 4s'ten beri aynı tasarım aynı dokunuşlar gidiyorda. Sen katlanır telefon diyorsun.

Şarj girişini tek tipe çevirmiyor tüm dünya Tip-C olmak istemesine rağmen.

Yaa geçen bir kutu açılışını izliyor 14 Pro max için always on display gelmiş. ( Bildiğin en ama en dandik android telefon bile olan özellik için. ) Çok iyi oldu efsane bir özellik deniyor.:D En az 5-6 senedir android tarafında var o özellik zaten...
S8'de bile USB 3.2 varken 14 Pro Max'de hâlâ 2.0 var. Emin olun 14 Pro Max'de yapılan Samsung'da yapılsaydı inceleme videosunda bahsedilirdi. Gel gör ki değinilmemiş bile...

Verileri iletirken yarıda kesiliyor 14 Pro Max'de :D.
 
Son düzenleme:

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,314
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,038
Puanları
113
Yaş
32
İphone daha çentiği kaldıramıyor katlamanlı telefon diyorsunuz. 4s'ten beri aynı tasarım aynı dokunuşlar gidiyorlar. Bir işlemciyi değiştir bir kamerayı değiştir tamam işte diyorlar. Sen katlanır telefon diyorsun.

Şarj girişini tek tipe çevirmiyor tüm dünya Tip-C olmak istemesine rağmen.

Yaa geçen bir kutu açılışını izliyom 14 Pro max için always on display gelmiş. ( Bildiğin en ama en dandik android telefon bile olan sürekli açık ekran özellik için. ) Çok iyi oldu efsane bir özellik deniyor.:D En az 5-6 senedir android tarafında var o özellik zaten...

Diğer firmalar o telefonlardan bıkıp üretmeyi bırakır artık Iphone ancak o zaman geçer oraya diyecem ama bu katlanır telefonlar bana ne ergonomik nede ekonomik gelmiyor. Kullanışlılığı bile tartışılır. Iphone üretse 100 bin TL olur o telefon bu sefer.
Saçma yorum yapma konusunda forumda ender insanlardan birisin.Apple ile android markalar arasındaki fark android markalar sana fazla teknoloji sunuyor ama o teknolojileri üstün körü sunmak için sunuyor.Apple geç çıkartır ama hakkını vererek piyasaya sunar.Diyorsun ki Always on display yıllardır androidde var.Yok demiyoruz ama android markalardaki always on display ne kadar iyi çalışıyor? Always on display Samsung dahil bütün markalarda aşırı pil tüketiyor.Apple 14 Pro max te bunu koyarken Promotion Ekranın boşta iken 1hz a inmesi sayesinde pil tüketimini minimuma indiriyor.120hz ekran hızını da ilk android markaları getirdi ama androiddeki 120hz ekran hızında aşırı ısınma,anormal pil tüketimi ve ufak tefek takılmalar gibi olumsuzluklar vardı.Apple 13 Pro da bunu adaptif 10hz-120hz olarak piyasaya sundu ve herkesin takdirini kazandı.YouTube daki batarya testlerinde 120hz ekran hızında 13 Pro max bütün 120hz lı android amiral gemisi cihazlardan daha iyi batarya performansı sunması ve en ufak bir takılma olmaması Apple ın sunulan teknolojilerin hakkını verdiğini kanıtlıyor.
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,883
Reaksiyon puanı
11,964
Puanları
113
Saçma yorum yapma konusunda forumda ender insanlardan birisin.Apple ile android markalar arasındaki fark android markalar sana fazla teknoloji sunuyor ama o teknolojileri üstün körü sunmak için sunuyor.Apple geç çıkartır ama hakkını vererek piyasaya sunar.Diyorsun ki Always on display yıllardır androidde var.Yok demiyoruz ama android markalardaki always on display ne kadar iyi çalışıyor? Always on display Samsung dahil bütün markalarda aşırı pil tüketiyor.Apple 14 Pro max te bunu koyarken Promotion Ekranın boşta iken 1hz a inmesi sayesinde pil tüketimini minimuma indiriyor.120hz ekran hızını da ilk android markaları getirdi ama androiddeki 120hz ekran hızında aşırı ısınma,anormal pil tüketimi ve ufak tefek takılmalar gibi olumsuzluklar vardı.Apple 13 Pro da bunu adaptif 10hz-120hz olarak piyasaya sundu ve herkesin takdirini kazandı.YouTube daki batarya testlerinde 120hz ekran hızında 13 Pro max bütün 120hz lı android amiral gemisi cihazlardan daha iyi batarya performansı sunması ve en ufak bir takılma olmaması Apple ın sunulan teknolojilerin hakkını verdiğini kanıtlıyor.

Ne yazdığımı sorgulamadan irdelemeden sırf cevap yazmak için yorum yazıyorsun resmen.

Bende aynı şeyi diyom zaten anlamıyon ki. Konu başlığı ne ! Iphone neden katlanır telefon yapmıyor dimi ! Bende diyorum ki diğerleri yapar bitirir artık vaz geçer Iphone anca yapar. Aynı tasarımdan açılmadan garantici gidiyor çünkü.

Ayrıca bir sürekli açık ekranı yapmak bile 6 yıl sürüyor baksana. ( Üstelik bunu bile tüm yeni modellerde vermemiş sadece en üst modelde veriyor. :) )
 

yusufege

Profesör
Katılım
2 Şubat 2021
Mesajlar
1,064
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
599
Puanları
113
Yaş
15
Adaptif olarak emin olun Xiaomi 12 Pro gibi cihazlardan çok daha iyi. 28.000 TL'lik Xiaomi 12 Pro'nun arayüzünde reklam çıkıyor ve 3-4 ay sonra ses açma kapama tuşları aşınıyor :D.



Ayrıca şunuda belirtmek isterim ki iPhone 13 Pro Max değilde Android amiral gemilerine göre S22 Ultra çok daha iyi ve kaliteli bir cihaz. Hem model olarak hem marka olarak. İnanın bana sizin diğer konularda bahsettiğiniz kadar dandik bir marka değil..

iPhone 13 Pro Max gibi bir cihazla kıyasladığımızda evet biraz başarısız ama bu onun kalitesiz olduğu anlamına gelmez. En iyi Android mobil cihaz üreticisi Samsung'tur.

arayüzünde reklam çıkıyo dediğin kapatılıyo yalnız ayrıca benim 4 k lık telde bile 2 yıldan fazla olmasına rağmen herhangi bi soyulma yok 13 pro max ta 120 hz çoğu androidden iyi çalışıyo demişsiniz ama sadece ios un arayüzü akıcı androidler akıcılığı beceremediği için daha kötü duruyor
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,580
Reaksiyon puanı
1,258
Puanları
113
.Diyorsun ki Always on display yıllardır androidde var.Yok demiyoruz ama android markalardaki always on display ne kadar iyi çalışıyor? Always on display Samsung dahil bütün markalarda aşırı pilpple 14 Pro max te bunu koyarken Promotion Ekranın boşta iken 1hz a inmesi sayesinde pil tüketimini m
Always On Display bütün marka ve modellerde pil tasarrufu yapıyor. Ayrıca lütfen yenilikten bir haber iPhone hakkında yok daha optimize çıkartıyor, geç çıkartıyor ama daha iyi oluyor vs. gibi söylemlerde bulunmayın. Gerçekten ilgisi yok :D.
Mesaj otomatik birleştirildi:

arayüzünde reklam çıkıyo dediğin kapatılıyo yalnız ayrıca benim 4 k lık telde bile 2 yıldan fazla olmasına rağmen herhangi bi soyulma yok 13 pro max ta 120 hz çoğu androidden iyi çalışıyo demişsiniz ama sadece ios un arayüzü akıcı androidler akıcılığı beceremediği için daha kötü duruyor
Kalitesizlik böyle bir şey... Ben Xiaomi 12'ye 30.000 TL vericem arayüzünde reklam mı çıkacak, bir de kendi elimle kapatmam gerekiyormuş.
13 pro max ta 120 hz çoğu androidden iyi çalışıyo demişsiniz ama sadece ios un arayüzü akıcı androidler akıcılığı beceremediği için daha kötü duruyor
Dikkatli okumanızı tavsiye ederim, onu söyleyen ben değilim.

O söylemin gerçek olmadığını söyleyen benim.
 

yusufege

Profesör
Katılım
2 Şubat 2021
Mesajlar
1,064
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
599
Puanları
113
Yaş
15
Dikkatli okumanızı tavsiye ederim, onu söyleyen ben değilim.

O söylemin gerçek olmadığını söyleyen benim.
2 mesaj yazmamak için altına yazdım
dediğiniz gibi reklam kapatmak çok saçma katılıyorum
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,314
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,038
Puanları
113
Yaş
32
Always On Display bütün marka ve modellerde pil tasarrufu yapıyor. Ayrıca lütfen yenilikten bir haber iPhone hakkında yok daha optimize çıkartıyor, geç çıkartıyor ama daha iyi oluyor vs. gibi söylemlerde bulunmayın. Gerçekten ilgisi yok :D.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Kalitesizlik böyle bir şey... Ben Xiaomi 12'ye 30.000 TL vericem arayüzünde reklam mı çıkacak, bir de kendi elimle kapatmam gerekiyormuş.

Dikkatli okumanızı tavsiye ederim, onu söyleyen ben değilim.

O söylemin gerçek olmadığını söyleyen benim.
Peki kendine şu soruları sor “Apple daki yüz tanıma mı daha iyi çalışıyor yoksa android cihazlardaki mi? Apple daki parmak izi mi daha iyi çalışıyor yoksa androidlerdeki mi?” Apple I diğerlerinden ayıran teknolojileri geç ama hakkını vererek piyasaya sunmasıdır.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,580
Reaksiyon puanı
1,258
Puanları
113
Peki kendine şu soruları sor “Apple daki yüz tanıma mı daha iyi çalışıyor yoksa android cihazlardaki mi? Apple daki parmak izi mi daha iyi çalışıyor yoksa androidlerdeki mi?”
Parmak izi olarak Android değil tabii ki Samsung daha iyi. iPhone X ve X'den sonra SE'ler hariç parmak izi okumamı varmış ki
 
Üst