• 13 dakikada Apple etkinliği özeti!

    Apple dün gerçekleştirdiği etkinlikte AirPods 3, M1 Pro ve M1 Max işlemcileri ile 14 ve 16 inç MacBook Pro tanıttı, biz de özetledik.

İphone 8 İlk Şarj Kaç Saat Olmalı?

Bu konuyu okuyanlar

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
Değerli arkadaşlar iphone 8 ilk şarj kaç saat olmalıdır sizce? Telefoncu 12 saat dedi fakat batarya dolduğu anda çeksem bir sorun teşkil eder mi?
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
23,460
Reaksiyon puanı
10,188
Puanları
113
Duracaksa yarım saat daha fazla dursun o da rahat etmek için gerisine gerek yok.
 

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
Duracaksa yarım saat daha fazla dursun o da rahat etmek için gerisine gerek yok.
Hocam yorumunuz için teşekkürler telefoncu soru işaretleri bıraktı kafamda fakat dolduğu an bi yarımsaat bekler çekerim teşekkürler.
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,491
Reaksiyon puanı
15,363
Puanları
113
Maksimum 30dk durabilir ondan sonra durmasının bir manası yok

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bu cihaz yeni nesil olduğundan dolayı eskiler gibi sorun yaşamazsın
 
Son düzenleme:

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
uzun saatler boyunca şarj olacağını biliyordun dimi hızlı şarj olması için başka adaptör ve kablo alınacağınıda
Hızlı şarj konusunu biliyorum fakat "uzun saatler" derken neyi kastedildiğini anlamadım? Unutmadan söyleyeyim şarj 50 iken şarja taktım bir sıkıntı olur mu?
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,491
Reaksiyon puanı
15,363
Puanları
113
Hızlı şarj konusunu biliyorum fakat "uzun saatler" derken neyi kastedildiğini anlamadım? Unutmadan söyleyeyim şarj 50 iken şarja taktım bir sıkıntı olur mu?
bir dahaki sefer pil seviyesi %10'a düşünce şarj etti daha uzun vaadeli kullanabilesin %50'sini daha önceden doldurup tam bitirmeden tekrar doldurursanız şarjınız biraz hızlı biter
 

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
bir dahaki sefer pil seviyesi %10'a düşünce şarj etti daha uzun vaadeli kullanabilesin %50'sini daha önceden doldurup tam bitirmeden tekrar doldurursanız şarjınız biraz hızlı biter
Yardımlarınız için teşekkürler saygılar hayırlı akşamlar.
 

Durmuşkandemir

Profesör
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
3,961
Reaksiyon puanı
1,113
Puanları
113
Yaş
30
Hiç gerek yok tam dolunca çeke bilirsiniz
 

stinghardyzz

Profesör
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
3,242
Reaksiyon puanı
739
Puanları
113
Değerli arkadaşlar iphone 8 ilk şarj kaç saat olmalıdır sizce? Telefoncu 12 saat dedi fakat batarya dolduğu anda çeksem bir sorun teşkil eder mi?
Eski telefonlarsa 12 saatdi akilli telefonlarda oyle bi zorunluluk kalmadi teknoloji gelişti
 

Elbruz46

Rektör
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
11,949
Reaksiyon puanı
1,378
Puanları
113
Telefonu satan amcaya hürmetler bayağı yaşlı biri olmalı. 3310 zamanındaydı o ilk şarj şu kadar saat olayı
 

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
Hiç gerek yok tam dolunca çeke bilirsiniz
Bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkürler saygılar.
Eski telefonlarsa 12 saatdi akilli telefonlarda oyle bi zorunluluk kalmadi teknoloji gelişti
Teşekkürler hocam öneriniz için

Telefonu satan amcaya hürmetler bayağı yaşlı biri olmalı. 3310 zamanındaydı o ilk şarj şu kadar saat olayı
Tam aksine çok gençti fakat teknoloji konusunda bir bilgisi yok gibi bir şeydi. :)
 

Derviş Çapacı

Öğrenci
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
25
Hangi devirde yaşıyoruz yahu :( Sözüm sana değil merakını anlıyorum kafanın karışıklığını anlıyorum. Ama telefoncu neyin kafasını yaşıyor acaba. Artık günümüzde ilk şarj sabaha kadar yok 24 saat yok 12 saat olayı kalktı artık ilk şarjı gayet sıradan olması yeterli diye biliyorum.
 

RasyoneL78

Öğrenci
Katılım
25 Eki 2017
Mesajlar
92
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
23
hocam telefon ilk şarjı falan önemli degil aldığın gibi kullan eskidendi onlar kafana göre takıl sorun cıkmaz
 

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
Hangi devirde yaşıyoruz yahu :( Sözüm sana değil merakını anlıyorum kafanın karışıklığını anlıyorum. Ama telefoncu neyin kafasını yaşıyor acaba. Artık günümüzde ilk şarj sabaha kadar yok 24 saat yok 12 saat olayı kalktı artık ilk şarjı gayet sıradan olması yeterli diye biliyorum.
hocam telefon ilk şarjı falan önemli degil aldığın gibi kullan eskidendi onlar kafana göre takıl sorun cıkmaz
Yorumlarınız için teşekkürler
 

appleali0

Asistan
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
153
Reaksiyon puanı
17
Puanları
18
Yaş
23
100 100 olsun 30 dakka daha beklet ondan sonra çek şarjdan hiiçbirşey olmaz
 

Baba Mrb

Öğrenci
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
41
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Yaş
26
telefonu ılk aldıgında yuzde kaç şarjla gelıyorsa mesela yuzde 50 onu yuzde 20e kadar kullanıp şarja takacaksın şarjda kullanmayacaksın ve yuzde 100 olduğunda 20 dakıka daha tutup şarjdan çekeceksın ışlem tamamdır yanlız 1 2 hafta tele çok yüklenme batarya alışsın ıyıce ve yüzde 20nın altına düşmeden şarj etmeye özen göstter
 

Kalenderadam

Doçent
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
614
Reaksiyon puanı
169
Puanları
43
100 100 olsun 30 dakka daha beklet ondan sonra çek şarjdan hiiçbirşey olmaz
telefonu ılk aldıgında yuzde kaç şarjla gelıyorsa mesela yuzde 50 onu yuzde 20e kadar kullanıp şarja takacaksın şarjda kullanmayacaksın ve yuzde 100 olduğunda 20 dakıka daha tutup şarjdan çekeceksın ışlem tamamdır yanlız 1 2 hafta tele çok yüklenme batarya alışsın ıyıce ve yüzde 20nın altına düşmeden şarj etmeye özen göstter
Bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkürler arkadaşlar. Bu konuda umarım diğer arkadaşlara faydalı olur.
 

Son mesajlar

Üst