iPhone 6 Bükülme Sorunu Çözümü

Mg.

Profesör
Çözüm biraz uğraştırıcı ama kesin sonuç veriyor.

[video=youtube;_iNgTBMTW64]http://www.youtube.com/watch?v=_iNgTBMTW64&feature=youtu.be[/video]
 

Subzero0*

Doçent
Bırakın bu işleri daha kaç defa diyecegim.
Iphone 6 da bükülme sorunu yok!!!!!
Herkes kafasindan birşey uyduruyor birkaç kişi video çekmiş hemen koyun gibi atliyorsunuz.
Gittim 3 mağaza gezdim iphone 6 ve plus aldım elime tüm güç uyguladim. Telefonlar neredeyse kırılma noktasına geldi ama ne bükülme vardı ne bişey taş gibi telefonlar.
Bırakın artık iphone da Bükülme yok....
 

CorvoAttano

Profesör
Bırakın bu işleri daha kaç defa diyecegim.
Iphone 6 da bükülme sorunu yok!!!!!
Herkes kafasindan birşey uyduruyor birkaç kişi video çekmiş hemen koyun gibi atliyorsunuz.
Gittim 3 mağaza gezdim iphone 6 ve plus aldım elime tüm güç uyguladim. Telefonlar neredeyse kırılma noktasına geldi ama ne bükülme vardı ne bişey taş gibi telefonlar.
Bırakın artık iphone da Bükülme yok....
Yav he he.
 

CorvoAttano

Profesör
Senin gibi liselilerle ugrasacak vaktim yok inan.
Samsung kullanıyorum açıklamak gerekirse sence fanboy mu oluyorum idiot monster seni.
Garip. Liseye veda edeli 5 sene oluyor. Kaç yaşındasın bilmiyorum ama inan seninle uğraşacak vaktim yok. Uğraşmamı istersende peşini bırakmam ama o konuda endişen olmasın. Oradan küfür ve hakaret etmeden önce sakin ol ve o klavyeyi bana ver delikanlı. Elimizden bir kaza çıkmasın.
 

mdkbet

Profesör
Bırakın bu işleri daha kaç defa diyecegim.
Iphone 6 da bükülme sorunu yok!!!!!
Herkes kafasindan birşey uyduruyor birkaç kişi video çekmiş hemen koyun gibi atliyorsunuz.
Gittim 3 mağaza gezdim iphone 6 ve plus aldım elime tüm güç uyguladim. Telefonlar neredeyse kırılma noktasına geldi ama ne bükülme vardı ne bişey taş gibi telefonlar.
Bırakın artık iphone da Bükülme yok....
sen bükülmüyor diyince bükülmüyor yani
bunca insanın işi gücü yok apple'ı karalamak için uğraşıyorlar diyorsun yani
videoda gördüğümüz gibi bu durumu alay konusu yapacak bir kesim elbette var ancak ateş olmayan yerden duman çıkmaz
bu kadar bükülmüş telefon resminin paylaşılıyor olması normal mi sence
hepsi gıcıklık olsun diye mi büktü telefonlarını?
öyleyse apple fanatikleri aynı şeyi diğer markalar için niye yapmıyorlar?
niye hiç bükülmüş note3 görmüyoruz.
 

Subzero0*

Doçent
Garip. Liseye veda edeli 5 sene oluyor. Kaç yaşındasın bilmiyorum ama inan seninle uğraşacak vaktim yok. Uğraşmamı istersende peşini bırakmam ama o konuda endişen olmasın. Oradan küfür ve hakaret etmeden önce sakin ol ve o klavyeyi bana ver delikanlı. Elimizden bir kaza çıkmasın.
Liseye veda edeli yaklaşık 14 yıl oluyor 32 yaşındayım. Abin sayılarım o yüzden saygısızlık etme.
He şunu da diyim sağdan soldan gördüğün şeylerle koyun olma. Git incele araştır dene sonra gel burda yorum yap.
Sen mi benim peşimi bırakmayacaksın. Senin yaşındakilere ders veriyorum ben. Hadi eyvallah
 

Subzero0*

Doçent
sen bükülmüyor diyince bükülmüyor yani
bunca insanın işi gücü yok apple'ı karalamak için uğraşıyorlar diyorsun yani
videoda gördüğümüz gibi bu durumu alay konusu yapacak bir kesim elbette var ancak ateş olmayan yerden duman çıkmaz
bu kadar bükülmüş telefon resminin paylaşılıyor olması normal mi sence
hepsi gıcıklık olsun diye mi büktü telefonlarını?
öyleyse apple fanatikleri aynı şeyi diğer markalar için niye yapmıyorlar?
niye hiç bükülmüş note3 görmüyoruz.

Eline al bükmeyi dene bükülmezse gel. Zaten arka kapak plastik çatır diye kırılacak.
Evet gittim denedim gördüm bükülmüyor. Sende git dene sağdan soldan gördüğünüz şeylere itibar etmeyin.
 

CorvoAttano

Profesör
Liseye veda edeli yaklaşık 14 yıl oluyor 32 yaşındayım. Abin sayılarım o yüzden saygısızlık etme.
He şunu da diyim sağdan soldan gördüğün şeylerle koyun olma. Git incele araştır dene sonra gel burda yorum yap.
Sen mi benim peşimi bırakmayacaksın. Senin yaşındakilere ders veriyorum ben. Hadi eyvallah
Bu gereksiz tartışmaya burda Son vermeni öneririm. Çünkü sınırı aşmaya başladın. Saygı hak edene.
 

CorvoAttano

Profesör
Once saygı göstermeyi bil ki saygı veya sevgi göresin. Bir yorumun altına tamamen çocukça yav he he yazarak kendini gösterdin zaten.
Bu cümleyi kendin için söylemiş olmalısın. Binlerce iphone 6 büküldü herkes büküldüğü konusunda hemfikir iken çıkıyorsun ortalığa saçma sapan ucu bir yere dayanmayan çocukça ve boş bir yorum atıyorsun. Dediğin önemsenmeyince de insanlara hakaret ediyorsun. Sonra saygı bekliyorsun. Ne kadar trajikomik.
 

Subzero0*

Doçent
Bu cümleyi kendin için söylemiş olmalısın. Binlerce iphone 6 büküldü herkes büküldüğü konusunda hemfikir iken çıkıyorsun ortalığa saçma sapan ucu bir yere dayanmayan çocukça ve boş bir yorum atıyorsun. Dediğin önemsenmeyince de insanlara hakaret ediyorsun. Sonra saygı bekliyorsun. Ne kadar trajikomik.
Gittim denedim diyorum sen bence çıkan 3 5 videoya göre hareket ediyorsun git bir mağazaya dene diyorum başka birşey demiyorum.
Çocukluk yapma burda daha liseden çıkmamışsın yaptığın yorumlarla.
 

CorvoAttano

Profesör
Gittim denedim diyorum sen bence çıkan 3 5 videoya göre hareket ediyorsun git bir mağazaya dene diyorum başka birşey demiyorum.
Çocukluk yapma burda daha liseden çıkmamışsın yaptığın yorumlarla.
Denemesem yorum yapmazdım. İphone u seven ve bir zamanlar kullanmış olan biriyim. Liseli gibi ifadeleri kullanmaya devam edersen farklı konuşmak zorunda kalacağım. Bu forumda seni Son kez uyarıyorum. İnsan gibi konuşmaya davet ediyorum.
 

Subzero0*

Doçent
Denemesem yorum yapmazdım. İphone u seven ve bir zamanlar kullanmış olan biriyim. Liseli gibi ifadeleri kullanmaya devam edersen farklı konuşmak zorunda kalacağım. Bu forumda seni Son kez uyarıyorum. İnsan gibi konuşmaya davet ediyorum.
Liseli gibi mi?
Yaptığım yorumun altına yavhehe gibi sözlük ağzıyla yorum atan bendim değil mi şaşkın çocuk ? :)
 
Üst