Iphone 12 Mini Ekran Kasa Açıklığı Ve Apple Store Deneyimi

Bu konuyu okuyanlar

olcayypc

Öğrenci
Katılım
28 Şub 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
28
Arkadaşlar merhabalar.

Bir zaman önce burada iphone 12 mini cihazımdaki ekran ile kasa arasındaki açıklıktan bahsetmiştim. Bununla ilgili son zamanlarda gittiğim kurumsal markaların Apple ürün standındaki teşhir cihazları inceldiğimde bir açıklık olmadığını fark ettim. Bunun üzerine 2 hafta önce akasya avm deki apple store den randevu almıştım. O gün gittiğimde ilgili kişi 3 dakikada bizlik bir şey yok şuraya göndericez 8 10 gün bizde kalsın gibisinde bir cevap vermişti. Bende cihazı teslim etmeden dönmüştüm. Sonrasında o görüşmeyle ilgilide anket bildirimi gelmişti bende uzunca bir metin şeklinde memnun kalmadığımı falan yazmıştım. Bugün Apple Türkiye’den etkili bir kişi anket deki yazımla ilgili aradı ve kendilerinin konuyla ilgilenmek istediğini söyledi. Bende sorunu detayları ile açıkladım.

Yetkili kişi 2020 yılından 12 ailesi ile birlikte yeni bir politika başlattık ve bu politikaya göre çok büyük sorunlar olmadıkça cihaz değişimi yapmıyoruz. Artık sadece onarım ve parça değişimi yapıyoruz dedi. Özellikle apple 12 ailesinin deki tasarımla birlikte cihazı puzzle parçaları gibi tasarladıklarını ve çok kısa sürede cihazı onardıklarını söyledi. Kendisinin ifadesiyle çok kolay ve sorunsuz şekilde onarım ve parça değişimi yapıyoruz dedi. Bu sebepten de cihazda eğer açıklık tespit olursa olası senaryolar içinde “ ekran değişimi- ekran altındaki sıvı koruma bandı değişimi veya kasanın komple değişip yeni bir kasaya cihazın parçalarını aktarma” gibi ihtimaller üzerinde durdu.

Bende emin olamadığım için randevu almadım önce araştırıp sonra duruma göre hareket edeceğim.

Sonuç olarak böyle bir onarımda olası sorunlar ne olur? yada apple bunların sorumluluklarını alır mı?

Yada nasıl hareket etmeliyim?
 

aspet

Asistan
Cezalı
Katılım
7 Kas 2020
Mesajlar
272
Reaksiyon puanı
204
Puanları
43
Yaş
22
Ben de iPhone 12 mini kullanıyorum hocam pek memnun değilim açıkçası. Bu arada o açıklık bende de var ama hiç önemsememiştim.
 

olcayypc

Öğrenci
Katılım
28 Şub 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
28
Ben de iPhone 12 mini kullanıyorum hocam pek memnun değilim açıkçası. Bu arada o açıklık bende de var ama hiç önemsememiştim.
Ya bende kafaya takmiyordum ama biraz uğraşmak istedim yanı emin olmak istedim normal bir şey olduğuna
 

KaTaRaN

Profesör
Katılım
20 Ara 2019
Mesajlar
2,529
Reaksiyon puanı
2,302
Puanları
113
Yaş
26
Şahsen cihaz değişimi yapmayacaklar ise tüketici hakem heyeti ne başvuracağımı söylerdim. Dediğiniz sorun ayıplı mal satmaya girer.
 

aspet

Asistan
Cezalı
Katılım
7 Kas 2020
Mesajlar
272
Reaksiyon puanı
204
Puanları
43
Yaş
22
Ben şimdi letgodan biriyle konuştum da o bütün iPhone 12lerde var dedi. Yarın biriniz bunu Apple desteğe sorup bizi bilgilendirebilir mi arkadaşlar ? Kasa ile ekran arasındaki açıklık normal mi diye
Mesaj otomatik birleştirildi:

Edit: letgodaki arkadaş beni bir Facebook sayfasına yönlendirdi. Orada konuşuluyor diye. Facebook’u açınca gördüğüm gönderinin bu konuyla aynı olduğunu farkettim ve sonra konuyu sizin açtığınızı farkettim tesadüfe gel 😂

C9CFBEB6-BA26-4D4B-A6CC-24E25EF5670B.png


9A85DEE3-691C-4BBB-A7B8-86F73DC47760.png

B9CE2A11-3836-4363-A511-3A7E23AF0211.png

A1164FF3-CCF6-45A9-8465-40EAC0C478B4.png
 
Son düzenleme:

olcayypc

Öğrenci
Katılım
28 Şub 2021
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
13
Puanları
3
Yaş
28
Ben de iPhone 12 mini kullanıyorum hocam pek memnun değilim açıkçası. Bu arada o açıklık bende de var ama hiç önemsememiştim.
Ya bende kafaya takmiyordum ama biraz uğraşmak istedim yanı emin olmak istedim
Ben şimdi letgodan biriyle konuştum da o bütün iPhone 12lerde var dedi. Yarın biriniz bunu Apple desteğe sorup bizi bilgilendirebilir mi arkadaşlar ? Kasa ile ekran arasındaki açıklık normal mi diye
Mesaj otomatik birleştirildi:

Edit: letgodaki arkadaş beni bir Facebook sayfasına yönlendirdi. Orada konuşuluyor diye. Facebook’u açınca gördüğüm gönderinin bu konuyla aynı olduğunu farkettim ve sonra konuyu sizin açtığınızı farkettim tesadüfe gel 😂

Ekli dosyayı görüntüle 156219

Ekli dosyayı görüntüle 156216
Ekli dosyayı görüntüle 156217
Ekli dosyayı görüntüle 156218
hocalarim . Ben apple destek ile görüştüğüm de normal olabilir ama isterseniz servise gösterin demişlerdi sonuçta ne kader açık olduğunu sözel ifade etseniz de telefonda anlaşılmıyor . Ben mağazalar da ki teşhir ürünlerin açıklığı olmadığını görünce baktırmıştım açıkçası sorun teşkil edecek şeyler değil benim ki biraz teknoloji severlik uğraşıp bilgileniyorum böyle . Yanı sizlerin cihazlarınız icin kafanızı karıştırmak istemem asla ..
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bir çok yerde paylaştım maksat birlikte bilgilenelim diye ☺️ Bir cok kişiye ulaştı sanırım ☺️
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yetkili servise vermişsiniz merak etmeyin hiçbir şey olmaz. Orijinal parçalar ile değiştirecekler.
Vermedim aslında sadece versem nasıl olur diye araştırıyorum
 
Üst