Soru iOS 18'den beklentileriniz nedir?

James Howlett

Müdavim
Müdavim
26 Ekim 2020
5,353
4,526
1,358
35
Arkadaşlar, söylenenlere göre iOS 18, şu ana kadarki en büyük iOS güncellemesi olacakmış. Beklentileriniz neler iOS 18'den?

Benim beklentilerim:

-Always On Display tam ekran resim olmalı. Buna iOS 18 alan tüm modeller dahil olmalı.

-Face ID veya SE serileri Touch ID ile uygulama kilitleme. Kestirmeler uygulaması ile değil, çünkü kestirmeler uygulaması yeterince güvenli değil. Örneğin, uygulamaya uzun basıp kilitle olacak, 6 haneli şifreyi girip Face ID/Touch ID ile kilitleyeceksin.

-Şu an var mı bilmiyorum ama telefonu açıp kapama tuşuna el feneri atanmalı, iki tıkla el feneri açılmalı.

-Resimden metin kopyalama gelmeli.

-Belge tarama, notlardan uzun uzadıya değil, resim çekerken ya da fotoğraflarımdan olmalı.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
 
Son düzenleyen moderatör:

Sıradan Kullanıcı

Müdavim
Müdavim
27 Eylül 2018
7,327
6
8,080
1,708
22
Beta 1'i yükledim. Rezalet.
Yeni sürümler çıkınca bile örneğin 18.4 çıkana kadar yüklememek gerekiyor bence. Hem çoğu özellik sonradan aktif ediliyor yani 18.0'da vaad edilen özelliklerin bir kısmı olmayacak hem de pil, performans ve arayüz sorunları yaşatıyor. Eğer memnun kalmadıysanız 17 dönün ve 18.4 gibi stabil sürüm çıkınca yükseltmenizi tavsiye ederim.
 

SPECİAL FORCES

Müdavim
Müdavim
4 Aralık 2017
6,178
5,169
1,708
29
Beta 1'i yükledim. Rezalet.
Beta yüklemeseydin keşke hocam. :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yeni sürümler çıkınca bile örneğin 18.4 çıkana kadar yüklememek gerekiyor bence. Hem çoğu özellik sonradan aktif ediliyor yani 18.0'da vaad edilen özelliklerin bir kısmı olmayacak hem de pil, performans ve arayüz sorunları yaşatıyor. Eğer memnun kalmadıysanız 17 dönün ve 18.4 gibi stabil sürüm çıkınca yükseltmenizi tavsiye ederim.
Aynen hocam. Daha sağlıklı olur.
 

James Howlett

Müdavim
Müdavim
26 Ekim 2020
5,353
4,526
1,358
35
Beta 1'i yükledim. Rezalet.
Şuan için öyledir diye düşünüyorum sene sonuna tam sürüm çıkınca anlam bulur ama onda bile sanırım 1-2 güncelleme alınca düzelir diye düşünüyorum, Furkanım senin telefon neydi bu arada
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yeni sürümler çıkınca bile örneğin 18.4 çıkana kadar yüklememek gerekiyor bence. Hem çoğu özellik sonradan aktif ediliyor yani 18.0'da vaad edilen özelliklerin bir kısmı olmayacak hem de pil, performans ve arayüz sorunları yaşatıyor. Eğer memnun kalmadıysanız 17 dönün ve 18.4 gibi stabil sürüm çıkınca yükseltmenizi tavsiye ederim.
13 ve altı modelleri 18.4 te bırakmak gerekecek sanırım
 

SPECİAL FORCES

Müdavim
Müdavim
4 Aralık 2017
6,178
5,169
1,708
29
Şuan için öyledir diye düşünüyorum sene sonuna tam sürüm çıkınca anlam bulur ama onda bile sanırım 1-2 güncelleme alınca düzelir diye düşünüyorum, Furkanım senin telefon neydi bu arada
Mesaj otomatik birleştirildi:


13 ve altı modelleri 18.4 te bırakmak gerekecek sanırım
Hocam günlük kullanıcıların beta'yı cihazlarına yüklemeleri zaten önerilmiyor. Gelen özellikler test edildiği için. Ben şahsen bekleme kararı aldım. Güncelleme yapanların yorumlarına göre cihazıma yüklemeyi planlıyorum. :)
 

James Howlett

Müdavim
Müdavim
26 Ekim 2020
5,353
4,526
1,358
35
Hocam günlük kullanıcıların beta'yı cihazlarına yüklemeleri zaten önerilmiyor. Gelen özellikler test edildiği için. Ben şahsen bekleme kararı aldım. Güncelleme yapanların yorumlarına göre cihazıma yüklemeyi planlıyorum. :)
Doğru bencede aslında xr hala satmadım ona denesem mi diye düşünüyorum ama neyse artık çıkınca görecez :)
 
Üst