- Katılım
- 4 Temmuz 2013
- Mesajlar
- 419
- Reaksiyon puanı
- 73
- Puanları
- 28
Bir hafta önce Hindistan'da TikTok'un yasaklanmasının ardından, Instagram, TikTok benzeri Reels özelliğini Hindistan'da test etmeye başlayacak.
Facebook geçtiğimiz hafta TikTok benzeri uygulaması Lasso'yu kapatma kararını duyururken, Instagram, TikTok benzeri özelliği Reels ile fırsatları değerlendirmeye karar verdi.
Bir hafta önce Hindistan'da TikTok'un yasaklanmasının ardından, Instagram, TikTok benzeri Reels özelliğini Hindistan'da test etmeye başlayacak. Reels, şimdilik bölgedeki tüm kullanıcılara açılmamış olsa da, şirket geniş kapsamlı test sürecinin başlayacağını açıkladı.
TikTok'un yasaklanmasının ardından, bölgedeki Chingari ve Roposo gibi TikTok benzeri uygulamalar milyonlarca kullanıcı kazandı.
Facebook Hindistan Direktörü Ajit Mohan ise yaptığı açıklamada rekabetle karşılaşmayı beklediklerini ve gelişmekte olan bir ülkede diğer üreticilerin de çözümler üretmesini beklediklerini belirtti. Mohan, Instagram'ın küresel erişimini göz önünde bulundurduklarında, bu yeni formatın küresel başlangıcı için Hindistan'ı tercih edeceklerine de değindi.
Bu noktada Mohan'ın aktardığı verilere göre, Hintli kullanıcıların Instagram'daki paylaşımların platformdaki paylaşımların üçte birine denk geldiğini belirtmekte fayda var. Şirketin, uzun vadede rakiplerinden daha fazla, kullanıcıya erişme imkanı mevcut. Hindistan'daki kullanıcı tabanına dair henüz resmi bir açıklama yapmamış olsa da, lider analiz firmaları Instagram'ın Hindistan'da 120 milyondan fazla aktif kullanıcısı olduğunu öne sürüyor.
Facebook geçtiğimiz hafta TikTok benzeri uygulaması Lasso'yu kapatma kararını duyururken, Instagram, TikTok benzeri özelliği Reels ile fırsatları değerlendirmeye karar verdi.
Bir hafta önce Hindistan'da TikTok'un yasaklanmasının ardından, Instagram, TikTok benzeri Reels özelliğini Hindistan'da test etmeye başlayacak. Reels, şimdilik bölgedeki tüm kullanıcılara açılmamış olsa da, şirket geniş kapsamlı test sürecinin başlayacağını açıkladı.
TikTok'un yasaklanmasının ardından, bölgedeki Chingari ve Roposo gibi TikTok benzeri uygulamalar milyonlarca kullanıcı kazandı.
Facebook Hindistan Direktörü Ajit Mohan ise yaptığı açıklamada rekabetle karşılaşmayı beklediklerini ve gelişmekte olan bir ülkede diğer üreticilerin de çözümler üretmesini beklediklerini belirtti. Mohan, Instagram'ın küresel erişimini göz önünde bulundurduklarında, bu yeni formatın küresel başlangıcı için Hindistan'ı tercih edeceklerine de değindi.
Bu noktada Mohan'ın aktardığı verilere göre, Hintli kullanıcıların Instagram'daki paylaşımların platformdaki paylaşımların üçte birine denk geldiğini belirtmekte fayda var. Şirketin, uzun vadede rakiplerinden daha fazla, kullanıcıya erişme imkanı mevcut. Hindistan'daki kullanıcı tabanına dair henüz resmi bir açıklama yapmamış olsa da, lider analiz firmaları Instagram'ın Hindistan'da 120 milyondan fazla aktif kullanıcısı olduğunu öne sürüyor.