Bu konuyu okuyanlar

canaltndl

Öğrenci
Katılım
9 Ara 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
26
Merhaba Sayın SDN sakinleri.
7 ay önce severek aldığım ve geçen haftaya kadar sorunsuz kullandığım huawei mate 10 pro telefonumda birden bire bir kaç sorun ortaya çıktı.
1. Kulaklığı taktığımda önce kapanıp açıldı ve bir daha asla kulaklığı algılamadı. Sesi hep hoparlörden verdi.
2. O günden itibaren batarya aşırı hızlı derecede tükenmeye başladı. Şöyleki gece %100 de bıraktığım telefonu sabah uyandığımda %66 seviyesinde buldum.
(not: daha önceden telefon boşta en fazla %5 civarında yiyordu ve 2 gün şarjı yetiyordu. Sanki telefon arka planda sürekli bir şey çalıştırıyor gibi işlemcinin olduğu yer sürekli sıcak)
Screenshot_20181209-085432.jpg

3. Ekran parlaklığı otomatikte iken stabil çalışmıyor. Yani karanlık ortama girdiğimde bile bazen aşırı parlaklık verebiliyor, kafasına göre hareket edebiliyor. Bu sorun bazen düzeliyor.
4. İnstagramdaki bazı fotoğrafları resmen render'lamıyor. Fotoğrafın üzerinde çizgiler kalıyor. Fotoğrafın tamamı yüklenmemiş gibi oluyor.
Bu ve bunun gibi sorunları yaşayanlar oldu mu ve olduysa ne gibi çözüm yöntemleri buldunuz? Paylaşırsanız mutlu olurum.
Huawei yetkili servisiyle ve e posta aracılığıyla sorunumu belirttiğimde Hard Reset yapmamı önerdiler. Düzelmezse gönderin dediler ama şehir dışında olduğum için ve yedek telefonum olmadığı için henüz resetlemedim. Sizlere danışmak istedim.


Forumda biraz araştırdım ama benimle aynı sorunları yaşayan birini bulamadım. Eğer bu konu başlığı daha önce açıldıysa affola.
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,484
Reaksiyon puanı
15,358
Puanları
113
Telefonu Huawei Teknik Servisine götürüp yeni mate 10 pro model ile değiştirmeyi talep edin. Çünkü tek sorun cihazın pilinde değil.
 

canaltndl

Öğrenci
Katılım
9 Ara 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
26
Telefonu Huawei Teknik Servisine götürüp yeni mate 10 pro model ile değiştirmeyi talep edin. Çünkü tek sorun cihazın pilinde değil.

Umarım değişme talebini onaylarlar, değerinde teklif yapılmasını veya herhangi başka bahaneyi kabul edemem. Sonuçları ve gelişmeleri bu başlıktan SDN ile paylaşacağım.
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,484
Reaksiyon puanı
15,358
Puanları
113
Umarım değişme talebini onaylarlar, değerinde teklif yapılmasını veya herhangi başka bahaneyi kabul edemem. Sonuçları ve gelişmeleri bu başlıktan SDN ile paylaşacağım.
Diğer türlü yok efendim, sadece cihazın pilini değiştirip sorunu tamamen çözdük diye telefonu geri yollamaya çalışırlar. Bu sefer o ses sorunu çözülmemiş olacağından dolayı tekrar servisliğe girer. Uğraşmamak için telefonu yenisiyle değiştirip sorunu kökten çözmeye çalışmaya ısrarcı olmalısınız. :)
 

Son mesajlar

Üst