HTC Desire Eye hala alınabilir bir telefon mudur ?

Arkadaşlar uzun zamandır telefonlara göz atıyorum bugün telefonu elime aldığım da çok rahat bir yapıya sahip olduğunu fark ettim ve şık duruyor, Lg serileri ve Samsung telefonlarını kullandım bunun kadar rahat hissetmemiştim fakat telefon eski olduğu için kararsız durumdayım. Ve en önemli özelliği telefonun büyük olmaması 5 inc ve ya 5.5 den büyük telefon kullanmayı sevmiyorum cebim de rahat bir şekilde durması gerek. Fazla işim yok telefonla sosyal medya bide fotoğraf çekmek özellikle snapchat tarzı uygulamalar kullanıyorum. Dediğim gibi hala kullanabilir diyorsanız almayı düşünüyorum
 
Beğendiysen alabilirsin tabi...Ne kadar para vermeyi düşünüyosun...

Normal de hiç aklımda olmayan bir telefondu daha pahalı telefonlara bakıyordum açıkçası s7 edge Lg g5 gibi fakat bugün teknosaya gidip telefonu elime aldığım da çok farklı hissettirdi sanki gel beni al diyor gibi geldi :) Ancak telefonun diğerlerine göre eski olması düşündürdü güncellemeler konusunda.. Sanırım şuan da fiyatı 1.498,00 TL civarında
 

Sercan40

Profesör
Valla bütçen varsa hiç bulaşma bu telefona çünkü baktıkların üst seviye model bu ise biraz orta seviye ve dediğin gibi eski yani artık güncelleme zor alır...1500 lira da şu an için verilmez bence...
 
Az daha ekle m8 al daha uzun Ömürlü ve sağlam bir telefon ve daha şık.

Hocam su geçirmez ve ön kamerası beni etkiledi ve elimde ki duruşu her zaman önemlidir. m8 göremedim bugün baktığım da fakat onu da incelerim benim için önemli olan ön kameralarıdır, eğer m8 daha iyiyse tasarım olarak daha rahatlık veriyorsa ona da bakabilirim
 
Valla bütçen varsa hiç bulaşma bu telefona çünkü baktıkların üst seviye model bu ise biraz orta seviye ve dediğin gibi eski yani artık güncelleme zor alır...1500 lira da şu an için verilmez bence...

Hocam baktığım telefonların üst model olması o kadar önemli bir durum değil android cihazlar stabil konusunda pek kaliteli değil bana göre zaten Samsung güncelleme konusunda kullanıcısını en çok önemsemeyen marka. Lg de tasarım olarak hiç hoş değil. Yani yeni deneyim olarak htc düşünüyorum ama 3 milyar verip Htc 10 almak da istemiyorum
 

Sercan40

Profesör
Htc 10 bence de çok pahalı o fiyata zor satılır...Ama baktığın telefon plastik kasa yani biraz daha yakın tarihte çıkmış olanlara bak yada başka bir marka olarak Huawei de düşünebilirsin onların da tasarımı şık...
 
Htc 10 bence de çok pahalı o fiyata zor satılır...Ama baktığın telefon plastik kasa yani biraz daha yakın tarihte çıkmış olanlara bak yada başka bir marka olarak Huawei de düşünebilirsin onların da tasarımı şık...

Kesinlikle pahalı kaldı ki bütün telefonlar pahalı, maalesef telefon firmalarına da kızamıyorum 800 TL gibi bi vergisi var telefonların maalesef bu kadar yüksek fiyata geliyor 1500 milyar etmeyecek telefonlar ama bu duruma bir çözüm de yok
 

Uber

Profesör
Arkadaşlar uzun zamandır telefonlara göz atıyorum bugün telefonu elime aldığım da çok rahat bir yapıya sahip olduğunu fark ettim ve şık duruyor, Lg serileri ve Samsung telefonlarını kullandım bunun kadar rahat hissetmemiştim fakat telefon eski olduğu için kararsız durumdayım. Ve en önemli özelliği telefonun büyük olmaması 5 inc ve ya 5.5 den büyük telefon kullanmayı sevmiyorum cebim de rahat bir şekilde durması gerek. Fazla işim yok telefonla sosyal medya bide fotoğraf çekmek özellikle snapchat tarzı uygulamalar kullanıyorum. Dediğim gibi hala kullanabilir diyorsanız almayı düşünüyorum


alınır neden alınmasın yazılım donanım bir yere kadar, telefonu günde defalarca görüyoruz kendimize bile aynada okadar bakmıyoruz şekli şemali tipi hoşunuza gidiyor ise alınabilecek bir telefon
 
Arkadaşlar uzun zamandır telefonlara göz atıyorum bugün telefonu elime aldığım da çok rahat bir yapıya sahip olduğunu fark ettim ve şık duruyor, Lg serileri ve Samsung telefonlarını kullandım bunun kadar rahat hissetmemiştim fakat telefon eski olduğu için kararsız durumdayım. Ve en önemli özelliği telefonun büyük olmaması 5 inc ve ya 5.5 den büyük telefon kullanmayı sevmiyorum cebim de rahat bir şekilde durması gerek. Fazla işim yok telefonla sosyal medya bide fotoğraf çekmek özellikle snapchat tarzı uygulamalar kullanıyorum. Dediğim gibi hala kullanabilir diyorsanız almayı düşünüyorum
bence alma yeterince eskiyen bir model yeni modellere bak derim ama çok beğendiysen alınabilir...
 

...Görkem...

Profesör
Arkadaşlar uzun zamandır telefonlara göz atıyorum bugün telefonu elime aldığım da çok rahat bir yapıya sahip olduğunu fark ettim ve şık duruyor, Lg serileri ve Samsung telefonlarını kullandım bunun kadar rahat hissetmemiştim fakat telefon eski olduğu için kararsız durumdayım. Ve en önemli özelliği telefonun büyük olmaması 5 inc ve ya 5.5 den büyük telefon kullanmayı sevmiyorum cebim de rahat bir şekilde durması gerek. Fazla işim yok telefonla sosyal medya bide fotoğraf çekmek özellikle snapchat tarzı uygulamalar kullanıyorum. Dediğim gibi hala kullanabilir diyorsanız almayı düşünüyorum

Merhaba,

Htc desire eye modeli ciktigi zamanlar tutulan sevilen bir model. Eye adi ile gelip gelismis bir selfi kamerasiyla karsimiza cikmis olmasina ragmen guclu bir islemciye de sahip ayni zamanda. Fakat gunumuz kosullarinda htc eye modelini 2gb ram'e sahip olmasi gelecege donuk iyi bir tercih olmaz. Bugun stock android ile gelen urunlerin bile artik 3gb ram ile geldigini goz onune aldigimizda pek yeterli degil 2gb ram. Ayrica kamera konusunda bulundugu fiyata segmentindeki rakioleri ile ya basa bas yada bir tık geride kaliyor. Mesela sony m5 daha iyi. Iphone 5s daha iyi. Yani bu modellere de bakabilirsin. Fakat benim tavsiyem kesinlikle bu fiyat segmentinde f/p urunu oldugu icin lg g4 islemci, kamera, ekran konularinda daha iyi oldugu icin tavsim g4'tur. Alternatif olarak ip5s, sony m5 dusunebilirsin.
 
Merhaba,

Htc desire eye modeli ciktigi zamanlar tutulan sevilen bir model. Eye adi ile gelip gelismis bir selfi kamerasiyla karsimiza cikmis olmasina ragmen guclu bir islemciye de sahip ayni zamanda. Fakat gunumuz kosullarinda htc eye modelini 2gb ram'e sahip olmasi gelecege donuk iyi bir tercih olmaz. Bugun stock android ile gelen urunlerin bile artik 3gb ram ile geldigini goz onune aldigimizda pek yeterli degil 2gb ram. Ayrica kamera konusunda bulundugu fiyata segmentindeki rakioleri ile ya basa bas yada bir tık geride kaliyor. Mesela sony m5 daha iyi. Iphone 5s daha iyi. Yani bu modellere de bakabilirsin. Fakat benim tavsiyem kesinlikle bu fiyat segmentinde f/p urunu oldugu icin lg g4 islemci, kamera, ekran konularinda daha iyi oldugu icin tavsim g4'tur. Alternatif olarak ip5s, sony m5 dusunebilirsin.

Hocam düşünceleriniz okudum hak verdim, şayet şunu da ekleyim benim için önemli olan ön kamerasıdır oyun falan oynamam sevmiyorum telefonda oynamayı.
G4 evet güzel telefon özellik olarakta tercih edilecek telefon ki şuan arkadaşım kullanıyor memnun sorun yok ama hoşuma gitmiyor, eğer kamera bakımından 1700 civarına daha iyi telefon varsa yardımcı olabilirsin :) Para konusunda sıkıntım yok fakat ben hiçbir telefona 2 milyarın üstünde para vermem bide eklemekte fayda var 5,5 inc den daha büyük telefon kullanmıyorum şuan kullandığım telefon da 5 inc
 
alınır neden alınmasın yazılım donanım bir yere kadar, telefonu günde defalarca görüyoruz kendimize bile aynada okadar bakmıyoruz şekli şemali tipi hoşunuza gidiyor ise alınabilecek bir telefon

Evet şekli şemali hoşuma gitti yani telefon eline aldığın da hissettirdiği his çok önemlidir
 
bence alma yeterince eskiyen bir model yeni modellere bak derim ama çok beğendiysen alınabilir...

Ön kamerası daha iyi ve 1700 civarı önerebileceğin başka bir telefon var mı hocam ve Sivasta yaşadığım için gün ışığını fazla göremediğim için senenin 9 ayı hep parçalı bulutlu bir havamız var :d
Normal:) daha asagi beklenemezdi ve kaliteli bir telefon olmus. 2800 olsa iyi olurdu


Hocam sizi her soru ve görüşte görüyorum baya ilgilisiniz :) Fakat fiyat konusun da Türk halkı olarak çok şansız olduğumuzun farkındasınızdır
 
Üst