HP Pavilion G6 1055st Mac OS X Kurulumu

Bu konuyu okuyanlar

Ardanuc

Öğrenci
Öncelikle merhaba bilgisayarıma Mac OS X kurma gibi bi tecrüben oldu tabi ki hackintosh. Ana ekrana kadar ulaştım ama wifi sorunu olmasında dolayı başarılı bir şekilde sonuca ulaşamadım. Bana bu konuda yardım edebilecek birileri var mı? Bilgisayarımın tam modelini başlıkta yazdım özelliklerine bakabilirsiniz CPU-Z programı ile de yardımcı olabilirim. PC'de Windows 8.1 Pro yüklü. Yardımlarınızı bekliyorum.

Teşekkürler.
 

Ardanuc

Öğrenci
Acaba daha önceden başarılı kurulum yapan biri bana yardımcı olabilir mi ? Bide hackintosha geçersem ne gibi özellikler kazanırım ve kaybederim.
 

Sin0w

Öğrenci
Hocam mesajınız da geçtim kurdum yazmışınız ama Hackintosh kurar isem ne kaybederim kazanırım yazmışınız. Ya kurdum yazın şu özelliklerim çalışmıyor yada kurmadan önce neler olacak diye sorun. Ayrıca Wi-Fi kartınızın donanım kimlik numarasını ve sisteminizin tam bileşenleri yazın. Wi-Fi kartları %70 yakın saten uyumsuz, siz donanım kimlik bilgisini verin bakalım.
 

ConfickerBelasi

Guru
Cezalı
Özel başlık
IdeaPad-S145AST
Neden? Benim hem İNTEL hemde AMD sistemim de çalışıyor. Çalışmayan bir şey yok. Bilmediğiniz zaman karalamayın hemen!!!
hayır güzel kardeşim karalama yok en mantıklı ve yasal olanı os x'in bir apple ürününde çalışması bir macbook pro ile bir notebook farklı şeydir en konforlu kullanımı maclerde pcler farklı bunu bil hemde ona kurman yasal değil korsan oluyor.
 

Sin0w

Öğrenci
Korsanlık konusun da bir şey söylemek yanlış olur ama, emin olun ki Apple en son ürettiği Mac Pro bile benim sistemime yetişmiyor. Ayrıca Mac üstün kılan İşletim sistemi ve bunu donanımla birleştirmesi, yoksa Normal Pc'ler den yada Laptop'lar dan farkı yok. Evet sizin "Apple cihazlarına ait" sözünüze hak veriyorum ki buda normal :)
 

Ardanuc

Öğrenci
Hocam mesajınız da geçtim kurdum yazmışınız ama Hackintosh kurar isem ne kaybederim kazanırım yazmışınız. Ya kurdum yazın şu özelliklerim çalışmıyor yada kurmadan önce neler olacak diye sorun. Ayrıca Wi-Fi kartınızın donanım kimlik numarasını ve sisteminizin tam bileşenleri yazın. Wi-Fi kartları %70 yakın saten uyumsuz, siz donanım kimlik bilgisini verin bakalım.
Teşekkürler öncelikle dönüş yaptığın için evet ben kurulum yaptım ana ekrana kadar ulaştım kullandım bir süre ama WiFi çalışmayınca mecburen kaldırdım sizin istediğiniz verileri nerden bulabilirim bu konuda önerebileceğiniz bir program vs gibi bişey varsa bilgileri ss atıyım
 

Ardanuc

Öğrenci
Bide pc çok harikulade birşey olmadığı için ve ilk aldığımda Windows 7 home yüklü olduğu ve bu sürümden memnun kalmayıp sırasıyla Windows 8 8.1 10 kurup verimlilik konusunda yetersiz kaldığından dolayı hackintosh yüklemek istiyorum bu arada yasallık konusunu tartışmaya açık olabilir çünkü o işletim sistemleri açık kaynak kodlu olduğu için geliştirilip farklı bir şekilde sunulabilir ha derseniz değişim olduğu halde apple koyduğu isimleri kullanıyorlar orası beni alakadar etmez. Kendi sorunları.
 

Süleyman Alkan

Profesör
Cezalı
Wi-fi donanımı intel değil Broadcom 802.11n bu kexti aratın bulursanız çalışması gerekiyor kext yoksa uyumlu harici wi-fi karı alıp kullanabilirsiniz.
 

Sin0w

Öğrenci
Sisteminizi inceledim ama fazla bir beklentiye girmeyin, öncelikle AMD kartınızı kullanamazsınız. Ayrıca İntel grafik kartınızı kullanmanız için bir çok sahte ıd denemeniz lazım ve en çok size DSDT lazım. Ayrıca intel grafik kartınız için QE/CI de kullana bilirsiniz. Bunun yanı sıra Ehternet kartınız uyumlu ama Wi-Fi kartınız da size sorun çıkaracaktır. Şimdi muhtemelen Bilgisayarım/Yönet/Aygıt yöneticisin den Grafik birimine tıkladığınız da AMD ekran kartınızı tek görmeniz lazım? Ayrıca Aygıt Yöneticisin de bulunan Wi-Fi, Ses,Ehternet Donanım kimlik bilgirini size zahmet gönderin tam emin olmak için. Tekrar yazıyorum bu donanım sistemin den fazla bir umut beklemeyin.
 

Ardanuc

Öğrenci
Sisteminizi inceledim ama fazla bir beklentiye girmeyin, öncelikle AMD kartınızı kullanamazsınız. Ayrıca İntel grafik kartınızı kullanmanız için bir çok sahte ıd denemeniz lazım ve en çok size DSDT lazım. Ayrıca intel grafik kartınız için QE/CI de kullana bilirsiniz. Bunun yanı sıra Ehternet kartınız uyumlu ama Wi-Fi kartınız da size sorun çıkaracaktır. Şimdi muhtemelen Bilgisayarım/Yönet/Aygıt yöneticisin den Grafik birimine tıkladığınız da AMD ekran kartınızı tek görmeniz lazım? Ayrıca Aygıt Yöneticisin de bulunan Wi-Fi, Ses,Ehternet Donanım kimlik bilgirini size zahmet gönderin tam emin olmak için. Tekrar yazıyorum bu donanım sistemin den fazla bir umut beklemeyin.
Hocam zaten ümit beklemiyorum pc tamamen akılsızca bi dönemde alındı 5 yıldan fazla oldu.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı2.PNG
    Ekran Alıntısı2.PNG
    13.5 KB · Görüntüleme: 191
  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    15.7 KB · Görüntüleme: 499
  • Ekran Alıntısı1.PNG
    Ekran Alıntısı1.PNG
    14.6 KB · Görüntüleme: 210
  • Ekran Alıntısı4.PNG
    Ekran Alıntısı4.PNG
    15.4 KB · Görüntüleme: 446

Sin0w

Öğrenci
Eyer ki Hackintosh program yazma yada ses ve video gibi programlar kullanmıyacaksınız ise boşuna vakit kaybetmeyin. Sadece merak ise sanal makina ile deneye bilirsiniz. Stabil için kurmak istiyorsanız emin olun Windows daha stabil çalışıyordur. Ama yinede siz bilirsiniz ben her zaman yardımcı olmak isterim.
 

Ardanuc

Öğrenci
Hocam merak için kuruyorum orası öyle ama sanal makinede güzel olmuyor ilk önce onu denemiştim zaten ama iki işletim sistemi aynı anda çalışınca pc çortluyo 4GB RAM'den dolayı stabillik açısından kurmak istiyorum ben ama windows daha iyi diyorsunuz ne yapacağımı bilemedim benim tel iphone olduğu için de kurmak istiyorum windows işletim sistemi bana telefondaki android'i hatırlatıyor her kastığında.
 

Ardanuc

Öğrenci
Eyer ki Hackintosh program yazma yada ses ve video gibi programlar kullanmıyacaksınız ise boşuna vakit kaybetmeyin. Sadece merak ise sanal makina ile deneye bilirsiniz. Stabil için kurmak istiyorsanız emin olun Windows daha stabil çalışıyordur. Ama yinede siz bilirsiniz ben her zaman yardımcı olmak isterim.
Hocam merak için kuruyorum orası öyle ama sanal makinede güzel olmuyor ilk önce onu denemiştim zaten ama iki işletim sistemi aynı anda çalışınca pc çortluyo 4GB RAM'den dolayı stabillik açısından kurmak istiyorum ben ama windows daha iyi diyorsunuz ne yapacağımı bilemedim benim tel iphone olduğu için de kurmak istiyorum windows işletim sistemi bana telefondaki android'i hatırlatıyor her kastığında.
 

Sin0w

Öğrenci
Bakın Mac OS X, Windows dan daha stabil bir işletim sistemidir ama ben sizin için Windows daha stabil çalışır dedim, çünkü bu sistemle Hackintosh tadını alamazsınız. Maddi durumunuz iyi ise kendinize bir yeni sistem toplayın hem Windows hemde Hackintosh tadını çıkarın.
 

Ardanuc

Öğrenci
Bakın Mac OS X, Windows dan daha stabil bir işletim sistemidir ama ben sizin için Windows daha stabil çalışır dedim, çünkü bu sistemle Hackintosh tadını alamazsınız. Maddi durumunuz iyi ise kendinize bir yeni sistem toplayın hem Windows hemde Hackintosh tadını çıkarın.
Maddi durumum maalesef iyi değil. Peki siz daha önce başarılı kurulum yaptınız mı hiç yaptıysanız bana da yardımcı olur musunuz birebir şekilde ben her şeyi göze alarak kurulum yapmak istiyorum zaten nette gezinmektedir başka bişey yapabildiğim yok pc de. Oyun hak getire zaten.
 

SDN Son Haberler

Üst