Snipertr
Profesör
- Katılım
- 12 Ekim 2011
- Mesajlar
- 1,033
- Reaksiyon puanı
- 6
- Puanları
- 218
Selam Arkadaşlar..
Tam olarak emin olmamakla birlik 2-3 haftadır Hotmail ve Outlook'a giremiyorum.
Bunu nasıl başardığımı da bilmiyorum ancak bu Hotmail ve Outlook hariç giremediğim hiç bir yer de yok. Onlara girmek istediğimde sanki internetim yokmuş gibi hata alıyorum.
Bu bilgiler ışığında lütfen yardımcı olur musunuz?
Daha detaylı bilgi vermem gerekiyorsa, konuyu takipteyim, lütfen sorunuz.
Teşekkürler.
@basbeLası
Tam olarak emin olmamakla birlik 2-3 haftadır Hotmail ve Outlook'a giremiyorum.
Bunu nasıl başardığımı da bilmiyorum ancak bu Hotmail ve Outlook hariç giremediğim hiç bir yer de yok. Onlara girmek istediğimde sanki internetim yokmuş gibi hata alıyorum.
login.live.com ana makinesine bağlantı kesildi.
İnternet bağlantınızı kontrol edin
Kabloları kontrol edin ve kullandığınız yönlendiricileri, modemleri veya diğer ağ cihazlarını yeniden başlatın.
Güvenlik duvarınızın veya virüsten korunma programınızın ayarlarından, Chrome'un ağa erişmesine izin verin.
Ağa erişmesine izin verilmiş bir program olarak zaten listelenmişse listeden kaldırıp tekrar eklemeyi deneyin.
Proxy sunucu kullanıyorsanız...
Proxy sunucunun çalışıyor olduğundan emin olmak için proxy ayarlarınızı kontrol edin veya ağ yöneticinize danışın. Proxy sunucu kullanmamanız gerektiğini düşünüyorsanız: Chrome menüsü > Ayarlar > Gelişmiş ayarları göster... > Proxy ayarlarını değiştir... > LAN Ayarları öğesine gidin ve "LAN için proxy sunucusu kullan" seçeneğinin işaretini kaldırın.
Hata kodu: ERR_CONNECTION_RESET
İnternet bağlantınızı kontrol edin
Kabloları kontrol edin ve kullandığınız yönlendiricileri, modemleri veya diğer ağ cihazlarını yeniden başlatın.
Güvenlik duvarınızın veya virüsten korunma programınızın ayarlarından, Chrome'un ağa erişmesine izin verin.
Ağa erişmesine izin verilmiş bir program olarak zaten listelenmişse listeden kaldırıp tekrar eklemeyi deneyin.
Proxy sunucu kullanıyorsanız...
Proxy sunucunun çalışıyor olduğundan emin olmak için proxy ayarlarınızı kontrol edin veya ağ yöneticinize danışın. Proxy sunucu kullanmamanız gerektiğini düşünüyorsanız: Chrome menüsü > Ayarlar > Gelişmiş ayarları göster... > Proxy ayarlarını değiştir... > LAN Ayarları öğesine gidin ve "LAN için proxy sunucusu kullan" seçeneğinin işaretini kaldırın.
Hata kodu: ERR_CONNECTION_RESET
Bu bilgiler ışığında lütfen yardımcı olur musunuz?
Daha detaylı bilgi vermem gerekiyorsa, konuyu takipteyim, lütfen sorunuz.
Teşekkürler.
@basbeLası