Hepsiburadan redmi note 9s aldım pil sağlığı %86 gösteriyor

Bu konuyu okuyanlar

enisk33

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Merhaba Arkadaşlar hepsiburadadan redmi note 9s aldım dün geldi ama internetteki verilere göre çok hızlı şarjın bittiğini gördüm accubatery indirdim pil sağlığını %86 gösteriyor 1 günlük telefonda %86 çok anormal değil mi hepsiburada iade alır mı sizce
 

Realhas the Great

Donald Trump
Katılım
3 Mart 2021
Mesajlar
4,779
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
7,975
Puanları
113
Merhaba Arkadaşlar hepsiburadadan redmi note 9s aldım dün geldi ama internetteki verilere göre çok hızlı şarjın bittiğini gördüm accubatery indirdim pil sağlığını %86 gösteriyor 1 günlük telefonda %86 çok anormal değil mi hepsiburada iade alır mı sizce
İade et hapsiburada iade alır
 

lordare

Moderatör
Moderatör
Katılım
4 Eylül 2012
Mesajlar
3,046
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,759
Puanları
113
Garanti tarafından iade raporu ile iade alıyoruz aksi takdirde almayız gibi bir şey derler. Garantiden iade onayı almalısın
 

TheTruthHurts

Profesör
Katılım
5 Kasım 2018
Mesajlar
4,312
Reaksiyon puanı
3,139
Puanları
113
Merhaba Arkadaşlar hepsiburadadan redmi note 9s aldım dün geldi ama internetteki verilere göre çok hızlı şarjın bittiğini gördüm accubatery indirdim pil sağlığını %86 gösteriyor 1 günlük telefonda %86 çok anormal değil mi hepsiburada iade alır mı sizce
Pil sağlığın ilk günden %86 olması bence çok anormal. Ben iade süreci başlatırdım.

Acaba ikinci el falan mı bu?
 

enisk33

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Pil sağlığın ilk günden %86 olması bence çok anormal. Ben iade süreci başlatırdım.

Acaba ikinci el falan mı bu?
bilmiyorum normalde hep istanbuldan gelirdi hepsi buradadan aldığımda büsefer adanadan geldi satıcısı da hepsiburada güvenilir diye ordan aldık ama bilmiyorum
Garanti tarafından iade raporu ile iade alıyoruz aksi takdirde almayız gibi bir şey derler. Garantiden iade onayı almalısın
şimdi ben hepsiburada iade süreci başlatıp garantiyi mi aramalıyım yoksa garantiye yollayıp mı iade edecem nasıl bir yol izlicem ?
 

lordare

Moderatör
Moderatör
Katılım
4 Eylül 2012
Mesajlar
3,046
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,759
Puanları
113
bilmiyorum normalde hep istanbuldan gelirdi hepsi buradadan aldığımda büsefer adanadan geldi satıcısı da hepsiburada güvenilir diye ordan aldık ama bilmiyorum

şimdi ben hepsiburada iade süreci başlatıp garantiyi mi aramalıyım yoksa garantiye yollayıp mı iade edecem nasıl bir yol izlicem ?
Hepsiburada canlı desteğe iade etmek istiyorum diye yaz. Muhtemelen edemezsiniz garantiye göndermeniz lazım diyecekler sonra garantiye gönderip kutuya da bir kağıt koyup kağıda ürünü yeni aldım bu bu sorun var iade raporu lazım diye yazacaksın. Tabi Hepsiburada gönderin iade kabul ederiz de diyebilir öyle derlerse sorun yok zaten
 

enisk33

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Hepsiburada canlı desteğe iade etmek istiyorum diye yaz. Muhtemelen edemezsiniz garantiye göndermeniz lazım diyecekler sonra garantiye gönderip kutuya da bir kağıt koyup kağıda ürünü yeni aldım bu bu sorun var iade raporu lazım diye yazacaksın. Tabi Hepsiburada gönderin iade kabul ederiz de diyebilir öyle derlerse sorun yok zaten
Anladım ,teşekkürler yardımın için
 

Saruhan0

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
81
Puanları
18
Yaş
20
Telefonlar için iki hafta içinde gerekçe göstermeden iade hakkı var mı?
 

selimaksungur1

Doçent
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
689
Reaksiyon puanı
689
Puanları
93
Yaş
17
Merhaba Arkadaşlar hepsiburadadan redmi note 9s aldım dün geldi ama internetteki verilere göre çok hızlı şarjın bittiğini gördüm accubatery indirdim pil sağlığını %86 gösteriyor 1 günlük telefonda %86 çok anormal değil mi hepsiburada iade alır mı sizce
iade edin
 

canberks

Asistan
Katılım
27 Şubat 2016
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
59
Puanları
28
ürünü hepsiburadan aldınız ama satıcı kısmında da hepsiburada yazıyomuydu
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba Arkadaşlar hepsiburadadan redmi note 9s aldım dün geldi ama internetteki verilere göre çok hızlı şarjın bittiğini gördüm accubatery indirdim pil sağlığını %86 gösteriyor 1 günlük telefonda %86 çok anormal değil mi hepsiburada iade alır mı sizce
bu arada siz pil sağlığını telefondan kontrol etmiyorsunuz ki güvenilirliği belli olmayan 3.parti bir yazılım ile kontrol ediyorsunuz. Ben şunu indirdimde pil sağlığı şöyle çıktı demeyin derim. direk cayma hakkı ile yolunuza devam edin
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hepsiburada canlı desteğe iade etmek istiyorum diye yaz. Muhtemelen edemezsiniz garantiye göndermeniz lazım diyecekler sonra garantiye gönderip kutuya da bir kağıt koyup kağıda ürünü yeni aldım bu bu sorun var iade raporu lazım diye yazacaksın. Tabi Hepsiburada gönderin iade kabul ederiz de diyebilir öyle derlerse sorun yok zaten
14 gün cayma hakkı var servise gerek olmamalı
 

Mert Şefik

Profesör
Katılım
10 Aralık 2020
Mesajlar
4,336
Reaksiyon puanı
3,580
Puanları
113
Merhaba Arkadaşlar hepsiburadadan redmi note 9s aldım dün geldi ama internetteki verilere göre çok hızlı şarjın bittiğini gördüm accubatery indirdim pil sağlığını %86 gösteriyor 1 günlük telefonda %86 çok anormal değil mi hepsiburada iade alır mı sizce
O şu anki şarj seviyenizi gösteriyor olmasın:D SS atın ve şu anki şarj şeviyeniz ile aynı mı oradaki değer?
 

Saruhan0

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2021
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
81
Puanları
18
Yaş
20
Cayma hakkınızı kullanarak iade edin. Zaman kaybetmemiş olursunuz.
 

lordare

Moderatör
Moderatör
Katılım
4 Eylül 2012
Mesajlar
3,046
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,759
Puanları
113
Cayma hakkını son zamanlarda firmalar kabul etmiyor. Windows kurulan laptoplarda, kutusu açılmış kulaklıklarda ve telefon gibi cihazlarda "kişisel cihaz" adı altında cayma hakkını kabul etmeyebiliyorlar, servis raporu istiyorlar. Bunlar satıcı firmaların insiyatifine kalmış. Umarım iade konusunda bir sıkıntı yaratmazlar direk kabul ederler.
 
Üst