Hepsiburada'dan telefon alınır mı? Alınırsa garantiyr nasıl gönderilir?

Bu konuyu okuyanlar

semihcam744

Öğrenci
Katılım
13 Ekim 2018
Mesajlar
55
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
28
Öncelikle merhaba, hepsiburada'dan 2900TL ye redmi note 9s almayı düşünüyorum. Aynı telefona telefoncu 35000TL fiyat verdi arada ciddi bir fiyat farkı var. Sizce hepsibura dan telefon alınır mı? Aranızda alan var mı? Varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kargodan korkuyorum biraz ya başına kargoda bir şey gelirse diye. Bir sorum daha var diyelim teknik bir sorun oluştu ve telefonun garantiye gitmesi gerek. Bu durumda telefonu nasıl garantiye gönderebilirim, kim ile iletişime geçmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada telefon türkiye garantili
 

murat kökmen

Öğrenci
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
32
Öncelikle merhaba, hepsiburada'dan 2900TL ye redmi note 9s almayı düşünüyorum. Aynı telefona telefoncu 35000TL fiyat verdi arada ciddi bir fiyat farkı var. Sizce hepsibura dan telefon alınır mı? Aranızda alan var mı? Varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kargodan korkuyorum biraz ya başına kargoda bir şey gelirse diye. Bir sorum daha var diyelim teknik bir sorun oluştu ve telefonun garantiye gitmesi gerek. Bu durumda telefonu nasıl garantiye gönderebilirim, kim ile iletişime geçmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada telefon türkiye garantili
Merhaba ben 2 gün önce verdim xiomi mi 10 lite sipariş ettim 1 gün sonra elimdeydi Antalya ya sipariş ettim kendi kargosu eve getiriyor hepsijet özel kargo olarak hiç bı sıkıntı çıkmadı garanti belgesi içinde onaylı geliyor ama bende araştırmadim garanti işini ama bana sorunsuz geldi bende senin gibi terettüt ettim sipariş verirken ama kendi özel kargosu olması hoşuma gitti kutuda hiç darbe yoktu teslim aldigimda ama yinede karar senin
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,992
Puanları
113
Bu zamana kadar onlarca bilgisayar donanımı ve telefon aldım. Çok yüksek ihtimalle bir şey olmaz. Yorumlarda görüyorsundur zaten alan çok fazla insan var. Elden almak pek mantıklı değil artık bu devirde. Garantilik bir durum olursa da HB ile iletişime geçiyorsun, onlar yönlendiriyor. Ya da biz ilgilenmiyoruz derlerse direkt kutu içerisinden çıkan garanti kitapçığındaki numaralardan servise ulaşabilirsin.
 

Hakantoris

Profesör
Katılım
8 Mayıs 2020
Mesajlar
1,700
Reaksiyon puanı
1,242
Puanları
113
Öncelikle merhaba, hepsiburada'dan 2900TL ye redmi note 9s almayı düşünüyorum. Aynı telefona telefoncu 35000TL fiyat verdi arada ciddi bir fiyat farkı var. Sizce hepsibura dan telefon alınır mı? Aranızda alan var mı? Varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kargodan korkuyorum biraz ya başına kargoda bir şey gelirse diye. Bir sorum daha var diyelim teknik bir sorun oluştu ve telefonun garantiye gitmesi gerek. Bu durumda telefonu nasıl garantiye gönderebilirim, kim ile iletişime geçmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada telefon türkiye garantili
Ben hepsiburada satıcısından redmi note 8 almıştım. TR garantili ise telefonun kutusunun içinde garanti belgesi geliyor. Ondan sonrası normal garanti yürürlükleri. Kargoda başına birşey gelmesi düşük ihtimal
 
Katılım
24 Şubat 2020
Mesajlar
6,632
Reaksiyon puanı
6,381
Puanları
113
Telefoncunun çok daha fazla fiyat vermesinin nedeni sadece yüksek kar etmek amacıyla kazık olması
 

yusuffbozkurt

Öğrenci
Katılım
21 Mayıs 2016
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
33
Aslında biraz tercih meselesi. Ben elektronik eşyanın çevrimiçi platformdan kargo aracılığı ile alınmasına bir türlü ısınamadım. O yüzden daima gidip aldım. Satıcı her ne kadar güvenilir olursa olsun. Ürünü ne kadar da sağlam kutulamış olursa olsun. Taşıma esnasında ne yazık ki en ufak bir sorun ürünün zarar görmesine sebep olacak. Daima elektronik eşya almıyor olmam da beni buna sevk eden bir durum. Sürekli elektronik eşya alıyor olsaydım mecburen tercih ederdim o ayrı. Ama öyle bir durumum olmadığı için direk alımı tercih ediyorum. Keza bir defasında aldığım telefonu aldığım firmada kutusunu açtırmasaydım eve gidip kendim açsaydım. Ekranındaki problem yüzünden bir sürü sorun yaşayacaktım. Direk yerinde tespit edildiği için daha sorunsuz bir alım oldu haliyle. Bu tür şeyleri hep göz önünde bulundururum ve bunu da tavsiye ederim.
 

Mfci

Asistan
Katılım
10 Haziran 2020
Mesajlar
263
Reaksiyon puanı
130
Puanları
43
Öncelikle merhaba, hepsiburada'dan 2900TL ye redmi note 9s almayı düşünüyorum. Aynı telefona telefoncu 35000TL fiyat verdi arada ciddi bir fiyat farkı var. Sizce hepsibura dan telefon alınır mı? Aranızda alan var mı? Varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kargodan korkuyorum biraz ya başına kargoda bir şey gelirse diye. Bir sorum daha var diyelim teknik bir sorun oluştu ve telefonun garantiye gitmesi gerek. Bu durumda telefonu nasıl garantiye gönderebilirim, kim ile iletişime geçmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada telefon türkiye garantili
Öncelikle hepsiburada diğer alışveriş siteleri gibi değildir.Kökeni eskiye dayanır.Telefon gibi akıllı ürünlerde
çok fazla bir problem yaşamazsınız.Yaşarsanız itirazsız iadeyi kabul edeceklerdir.Pahalı olmasının sebepi kar politikası olabilir fakat diğer siteler gibi itirazsız bir şekilde sorunlar karşılaşınca kullanıcı hatası diye almamazlık yapmaz.Benim de çok fazla siparişim oldu.Hiçbir sıkıntı ile karşılaşmadım.Güvenle alabilirsiniz.
İyi forumlar..
 

abcdefdfhgjas

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
1,785
Reaksiyon puanı
751
Puanları
113
Beyefendi Satıcı'nın Hepsiburada olduğu telefonları alabilirsiniz. Bu linke tıklayarak Hepsiburada'nın kendi sattığı telefonlara bakabilirsiniz.

 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,421
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Öncelikle merhaba, hepsiburada'dan 2900TL ye redmi note 9s almayı düşünüyorum. Aynı telefona telefoncu 35000TL fiyat verdi arada ciddi bir fiyat farkı var. Sizce hepsibura dan telefon alınır mı? Aranızda alan var mı? Varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kargodan korkuyorum biraz ya başına kargoda bir şey gelirse diye. Bir sorum daha var diyelim teknik bir sorun oluştu ve telefonun garantiye gitmesi gerek. Bu durumda telefonu nasıl garantiye gönderebilirim, kim ile iletişime geçmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada telefon türkiye garantili
Bende öncesinde telefon almamıştım internet den ancak artık zorunluluk gibi bir şey oldu fiyatlar çok daha avantajlı. Son telefonumu hepsiburada dan aldım üstelik farklı bir satıcıydı hepsijet mi ne onunla teslim edildi.
 

iMaKaNDi

Doçent
Katılım
10 Kasım 2016
Mesajlar
531
Reaksiyon puanı
251
Puanları
63
ben genelde n11 ve hepsiburadayı tercih ediyorum. dışarıdaki telefoncuların daha pahalı satma sebepleri, masrafların internet satıcıları ile aynı olmamasıdır.
hepsiburadadan telefonunu al. telefon geldiğinde video kaydı ilekargo paketi açılışı ve kutu açılışı yap. eğer hasar vs varsa delil olsun. telefonu aç menülerde gez. kamera aç, ses aç dene. video kaydına al herşeyi ile. imei numarasını ekrana getir, tüm kontrolleri yap yani video kaydında. neden video kaydı neden delil dersen hani olur ya şansızlığına üretim hatası bir telefon denk gelir kargoda birşey olmuştur vs.
telefonu 1 hafta sim kartsız kullan. eğer bir sıkıntı vara sim kart takmış isen değişim olmuyor servise yönlendiriliyorsun. internette dolaş telefonu dene test et. ben mesela 2 hafta kullanmımştım mi9t yi sim kartsız. baktım bir sıkıntısı yok sonra takmıştım.
yani korkulacak birşey yok internetten alırken.
ha diyelim işler sarpa sardı. telefon bozuk çıktı ve değişim olmuyor veya servise gönderdin ve arıza giderilmemiş. Tüketici hakem heyeti var. gidersin oraya yazarsın dilekçeyi verirsin video kaydını olay bitti. sadece sonucu beklersin.
bak ben en en kötü senaryoları yazdım başına gelebilecek.
hiçbirşey gelmeyede bilir.

garanti için hepsiburadayı ara. servis gönderimi ile ilgili yardımcı olurlar
 

Ahmet Emre Toraman

Profesör
Katılım
9 Ağustos 2017
Mesajlar
1,278
Reaksiyon puanı
391
Puanları
83
Yaş
28
Hepsiburada vb. alışveriş sitelerinde bazı satıcılar resmi garantili diyip KVK, Genpa vb. garantili diye gönderebiliyorlar. O yüzden satıcı ile iletişime geçmek veya satıcı ile ilgili araştırma yapmak daha iyi olur. Ben N11 den bir satıcıdan Xiaomi Mİ9T aldım. Adam ile konuşmuştum bana Xiaomi resmi garantili dedi ama KVK garantili geldi. Bende hiç uğraşmak istemedim ve geri göndermedim. Bu hepsiburada vb. yerlerde de olabilir.
 

reisemre57

Doçent
Katılım
13 Nisan 2020
Mesajlar
711
Reaksiyon puanı
307
Puanları
63
Yaş
19
Öncelikle merhaba, hepsiburada'dan 2900TL ye redmi note 9s almayı düşünüyorum. Aynı telefona telefoncu 35000TL fiyat verdi arada ciddi bir fiyat farkı var. Sizce hepsibura dan telefon alınır mı? Aranızda alan var mı? Varsa herhangi bir sorun yaşadınız mı? Kargodan korkuyorum biraz ya başına kargoda bir şey gelirse diye. Bir sorum daha var diyelim teknik bir sorun oluştu ve telefonun garantiye gitmesi gerek. Bu durumda telefonu nasıl garantiye gönderebilirim, kim ile iletişime geçmeliyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada telefon türkiye garantili
hepsiburada gayet güvenilir bir alışveriş sitesi. bundan önce bende teknolojik cihazlar ve farklı ürünler sipariş ettim , hiç sıkıntı yaşamadım
 

abcdefdfhgjas

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2020
Mesajlar
1,785
Reaksiyon puanı
751
Puanları
113
hepsiburada gayet güvenilir bir alışveriş sitesi. bundan önce bende teknolojik cihazlar ve farklı ürünler sipariş ettim , hiç sıkıntı yaşamadım

HepsiBurada'dan 2017'de samsung bulaşık makinesi almıştık. fabrika hatalı çıkmıştı. samsung yetkili servis geldi yenisini getirdi :) annem 1 ay boyunca elinde yıkadı bulaşıkları elleri acıyordu
 

reisemre57

Doçent
Katılım
13 Nisan 2020
Mesajlar
711
Reaksiyon puanı
307
Puanları
63
Yaş
19
HepsiBurada'dan 2017'de samsung bulaşık makinesi almıştık. fabrika hatalı çıkmıştı. samsung yetkili servis geldi yenisini getirdi :) annem 1 ay boyunca elinde yıkadı bulaşıkları elleri acıyordu
bu tip mevzuları tek örnek üzerinden değerlendirmemek gerekir. ben orada genel anlamda müşterilerin hizmetten memnun olduğunu söyledim?
 
Üst