Soru Hepsiburada'dan Alınmış Kulaklığı Tamire Yollamak

Bu konuyu okuyanlar

Gorkemzzz

Öğrenci
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
18 Kasım 2021 tarihinde Hepsiburada sitesinden Anker Soundcore R100 Bluetooth kulaklık sipariş verdim ve 2 gün sonra elime ulaştı. Ürünü severek sorunsuz bir şekilde kullandım taki bugüne kadar. Bugün kablosuz kulaklığımın sol kulaklığı sağa göre çok az sesi geliyor. Yaklaşık 4 aylık deneyimim de memnun kalmama rağmen bugün başıma gelen olay beni çok üzdü. Kablosuz kulaklığımı garantiye yollamak ve bu sorunun çözülmesini istiyorum istiyorum. Nasıl garantiye yollayabilirim?
 

Graveworm

Müdavim
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
1,400
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
518
Puanları
113
Yaş
36
Garanti belgesinin üzerinde gönderebileceğiniz adres yazar. Yada Hepsiburada'daki kulaklığı aldığınız dükkan ile görüşebilirsiniz
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,421
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
18 Kasım 2021 tarihinde Hepsiburada sitesinden Anker Soundcore R100 Bluetooth kulaklık sipariş verdim ve 2 gün sonra elime ulaştı. Ürünü severek sorunsuz bir şekilde kullandım taki bugüne kadar. Bugün kablosuz kulaklığımın sol kulaklığı sağa göre çok az sesi geliyor. Yaklaşık 4 aylık deneyimim de memnun kalmama rağmen bugün başıma gelen olay beni çok üzdü. Kablosuz kulaklığımı garantiye yollamak ve bu sorunun çözülmesini istiyorum istiyorum. Nasıl garantiye yollayabilirim?

direkt sitelerinde bu numara var arayın sorun, bende siyah ve beyaz olmak üzere bu modelden iki adet almıştım umarım sıkıntısız kullanırsınız tekrardan.

Firma Adı: Sanal İletisim Teknoloji Ürünleri Pazarlama ve Dış. Tic. Ltd. Şti.

Telefon 1: 0850 460 14 14
 
Üst