Hepsiburada rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

ghost_of_sparta

Profesör
Cezalı
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
2,245
Reaksiyon puanı
2,808
Puanları
113
19.09.2020 tarihinde "hepsiburada.com" sitesinden Hepsiburada satıcısından Samsung Galaxy M51 (SM-M515F/DSN) model telefonu ön sipariş ile aldım. Ürünün açıklamasında telefonu ön siparişle alanlara telefonun yanında hediye olarak Samsung Galaxy Buds kulaklık verileceği yazmaktaydı. Ama telefon geldiğinde yanında Galaxy Buds yoktu.

Ben de Şikayetvar'a bu durumu yazdım ve Hepsiburada bana geri dönüş yapıp kulaklığı siparişime bedava ekledi. Sonra kargoya verildi. 2 gün sonra bulunduğum şehre kargo geldi lakin kargo bana gelmeden Hepsijet alıcı kabul etmiyor demiş. Ben de Hepsijet'i aradım onlar Hepsiburada iptal etti diyor. Hepsiburada'da Hepsijet'in sorunu diyor. Sonra hb'ye bir daha yazdım şimdi de stok bitti diyor şaka gibi. Zaten kaargodaydı kulaklığım neden geri alıyorsunuz????? Çoğu kişinin başına bu durumlar gelmiş.
 

Ekli dosyalar

  • _Hepsiburada ile WhatsApp Sohbeti.txt
    6.6 KB · Görüntüleme: 136
  • buds.png
    buds.png
    74.3 KB · Görüntüleme: 122
  • kargo tkop.png
    kargo tkop.png
    52.7 KB · Görüntüleme: 142
  • Ürün açıklaması.pdf
    502.4 KB · Görüntüleme: 129
Üst