Bu konuyu okuyanlar

Katılım
30 Kasım 2020
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
8
Puanları
3
Yaş
27
Hepsiburada’da Doha Elektronik’ten Logitech G29 siparişi verdim. Ancak ürünü teslim aldığımda bana kullanılmış bir ürün gönderildiğini fark ettim. Ürün elime ulaştığında orijinal kutusunun karton bir koliye konmuştu. Bu karton koliden ürünün orijinal kutusunu çıkarttığımda kutunun çok yıpranmış olduğunu gördüm. Kutunun alt kısmı yırtılma derecesine varacak şekilde yıpranmış durumdaydı, sanki daha öncesinde kutu altından yırtılarak açılmış gibiydi. Ayrıca kutunun bir köşesi bantlanmış durumdaydı, belli ki kutunun bu kısmı yırtılmış ve sonradan bantla yapıştırılmış. Kutunun köşelerinde de taşıma sırasında oluşamayacak kadar ciddi yıpranmalar ve ezikler vardı. Bununla birlikte kutunun iç kısmındaki destek kartonları da yıpranmış ve buruşuk vaziyetteydi. Kutuyu açmaya devam ettiğimde kutunun içinden çıkan kullanma kılavuzu gibi kağıtların da kırışık ve dağınık vaziyette olduğunu gördüm. Ayrıca ürünün içine konduğu şeffaf poşetlerin de bazıları yırtık ve kırışıktı. Tüm bunlar kutunun daha önceden açılıp ürünün kullanıldığını açıkça ortaya koyuyor.

Ürünümde bulunan kusurlar sadece ürünün kutusu ve ambalajıyla sınırlı kalmadı. Ürünün kutudan çıkarttığımda gaz pedalının üst kısmındaki vidanın siyah boyası atmış durumdaydı. Bu siyah vidanın atmış olması ürünün bana gelmeden önce uzun bir süre kullanılmış olduğunu gösteriyor. Ayrıca direksiyonun da çeşitli noktalarında kullanıma bağlı küçük çizikler mevcuttu. Üründeki bu kusurlar da ürünün daha önceden kullanıldığını ve sıfır ürün olmadığını açıkça ortaya koyuyor. Ben Hepsiburada’ya güvenerek bir alışveriş yaptım fakat güvenim boşa çıktı. Onca para ödedikten sonra tarafıma kullanılmış ve kusurlu bir ürün gönderildi.

Şikayetvar sitesinden açtığım şikayetin linki aşağıdadır, lütfen tıklayıp destek ol butonuna basın...

https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-kullanilmis-urun-yolladi-6
Mesaj otomatik birleştirildi:

 
Son düzenleme:

Ahmetysr

Öğrenci
Katılım
1 Ağustos 2022
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
35
Kolay iade sistemi güzel ama amacı dışında kullanılıyor. Müşteri kullanıp iade ediyor firmada zarar etmemek için başkasına gönderiyor
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
6,875
Reaksiyon puanı
169
Puanları
63
Bu konuda tüketim piyasasında çok ilginç bir yaklaşım var. Herkes sorgusuz sualsiz ürününü iade edebilmek istiyor; ancak kendisinin iade ettiği o ürünün başkasına verileceğine dikkat etmiyor veya umursamıyor.

O ürünler çöpe gitmiyor arkadaşlar; teknik olarak gitmemeli de zaten. Gerçekten kullanılmış ürün göndermek başka bir şey, başka birinin satın alıp açtığı, sonra cayma hakkı nedeniyle iade ettiği bir ürünü göndermek bambaşka bir şey. Siz nasıl sorgusuz sualsiz iade hakkı istiyorsanız, nasıl sizden çıkan ürünün iade alınıp başkasına gönderilmesini istiyorsanız, sizin de başkasının iade ettiği ürünü almayı kabul etmeniz gerekir. Ama görünüşe göre insanlar kendileri iade edebilsin ama başkaları edemesin istiyor. Ben niye başkasının iade ettiği ürünü kullanayım diyorsanız aynı sorunun size de sorulması gerekir, başkaları neden sizin iade ettiğiniz ürünü kullansın?

Ek olarak fotoğrafları inceledim "kullanılmış" olduğunu gösteren hiçbir belirti yok, tertemiz ürün. Bununla birlikte, böyle basit bir konu için nenden ortalığı ayağa kaldırma ihtiyacı hissediliyor onu da anlayamıyorum. İade talebi açmışsınız ve onaylanmış zaten. Bunun için her yere konu açıp üstüne bir de "destek olun, tıklayın yorum yapın" diye ilginç beklentilere girmek gerçekten inanılmaz. Diyelim ki içiniz rahat etmedi iade etmek istediniz, önce prosedürleri takin edin, iade edemiyorsanız bari ondan sonra açın bu başlıkları. Daha mantıklı ve daha doğru olmaz mı?
 

squirtlee

Öğrenci
Katılım
15 Eylül 2022
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
34
Dostum bazı ürünler hariç zaten 15 gün koşulsuz iade hakkın var ve kullanmışsın bence bu konuyu bu kadar büyültmeye gerek yok gibi.
 
Üst