hepsiburada.com 0.cihazın 2.el çıkması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xrommel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xrommel

Öğrenci
Katılım
26 Ocak 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
34
Konum
zonguldak
Merhaba arkadaşlar bundan 3 ay önce bir telefon aldım hepsiburada.com sitesinden sıfır olarak. cihaz arızalandı servise gönderdik.servis beni aradı cihazın garantisinin bittiği söylendi.bende cihazı daha yeni aldığımızı garantinin bitmesinin imkansız olduğunu söyledim.cihaz 2015 9. ayda servise gitmiş.yani daha önce tamir görmüş.her neyse bundan sonra hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım.kendılerı servis raporunla cihaz faturasını kendı verdıklerı gönderi koduna göndermemi söyleyen bir mesaj yollamışlar.cihazı yolladık satıcıdan ses yok cihazı teslim almamış telefonlarına ulaşılmıyor.Büyük ihtimal dolandırıldık.müşteri hizmetlerini aradım satıcının ürünü teslim almadığıni ve telefonlarının kapalı olduğunu soyledım.kendileri biz satıcıya ulaşıcaz merak etmeyın dedıler nasıl ulaşacaklar anlamadım orasını ama neyse bugunde teslim almamış.yani bundan sonra ne olur bilemiyorum.bilen varsa yardımcı olursa çok iyi olur.

Yazım hatası varsa kusura bakmayın hızlı yazdım biraz.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
Hepsiburadanin sizi madur edeceğini pek sanmam. Satışıyla iletişime geçip mağduriyetinizi göndermeleri lazım. Şikayet var a şikayet oluşturun işlemleri ciddiye aldığınızı görsünler ki işlemleri hızlandırsınlar.
 

xrommel

Öğrenci
Katılım
26 Ocak 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
34
Konum
zonguldak
şikayetim var adlı siteye de yazdım. 4 5 defa aradım müşteri hizmelerini.durumu izah ettim satıcı teslim almazsa ne olucak onu merak ediyorum.hepsiburada.com sorumluluk alıyormu acaba.
 
Üst