Haylou GT1 Kablosuz Kulaklığı Nasıl Garantiye Gönderirim ?

Bu konuyu okuyanlar

oguzhandgzl

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2018
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Kablosuz kulaklık giyilebilir teknoloji olarak geçiyor mu ,bilmiyorum ama kablosuz yada kablolu kulaklık olarak bir başlık bulamadığım için buraya sorunumu yazacağım. Yazın Trendyol üzerinden Haylou GT1 aldım ama bir iki kere kullandım şimdiye kadar. Kullandığım zaman bağlı olduğu cihaz ile kulaklık arasına bir madde girdiğinde ses kesintisi oluyordu yada kabına koyduğum halde şarkı çalmaya devam ediyordu. İlk kez kablosuz kulaklık kullandığım için normal diye düşündüm ama değilmiş. Şuan garantiye göndermek istiyorum ama garanti hakkında ne faturada ne kullanım kılavuzunda ne de Trendyolda bir bilgiye ulaşabildim. Garantiye göndermek için ne yapmam gerekiyor anlatırsanız sevinirim. Şimdiden cevap yazan herkese teşekkür ederim.
 

DKN NZY

Müdavim
Katılım
18 Mart 2018
Mesajlar
13,933
Reaksiyon puanı
10,146
Puanları
113
Yaş
25
Resetlemeyi denedniz mi
 

oguzhandgzl

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2018
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
25
Çok teşekkür ederim sorunum çözüldü gayet iyi bir şekilde çalışıyor kulaklığım hatta diğer odalardan kesinti olmadan dinleyebiliyorum <3<3<3<3
 

Son mesajlar

Üst