Hayalin olmaya bir mesleği yapmak?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

pikkup

Asistan
Arkadaşlar merhaba 20 yaşındayım açıktan üniversite okuyorum, babamın atölyesin de çalışıyorum koltuk kanepe döşüyoruz 2-3 yıldır arada giderim bazen tam giderim bu aralar resmen normal bi işci gibi gidiyorum maaşımı alıyorum, gelecekte mağaza acıcaz başına ben gecıcem mağaza alım satım ticaret işlerini seviyorum aslında zanaatı da severim ama döşeme içini pek sevmıyorum, ekonomi çok iyi değil allah göstermesin açamadık döşeme işine devam edicem gibi ama pek zevk almıyorum yani işteyken saate bakıyorum 6 olsun diye böyle saate bakmadan bugün de ne cabuk bitti dedirticek sevebileceğim meslekler var mı bilmiyorum ama sorum size şu sizce burda çalışmaya devam mı etmeliyim yoksa sevebileceğim bir meslek mi bulmalıyım kendime?

ek olarak ekliyim burda ki çalışan abilerim ile çok iyi anlaşıyorum abi kardeş gibiyiz insanlar ile çok iyi ilişkiler kurabilen birisi değilim, o yüzden burda kalmamın sebeplerinden biri de bu tabi en önemli sebebi babamın yeri olması ne kadar çok çalışırsam o kadar çok kazanıyoruz sonuçta, ben tabi asgari maaş alıyorum ama gelecekte bana döner :)
 

KamtariR

Profesör
Aslında yaptığın iş oldukça keyifli. Ayrıca tezgahında yetişme fırsatı bulmuşsun, bu fırsatı bulamayan milyonlarca insan var.

Bence bildiğin işi yap, ama geliştirerek yap. İşletme yeteneklerine odaklan, firmanızı diğerlerinden ayıracak rekabette size önemli avantaj sağlayacak farklılıklar bul, işini büyüt. Hem daha fazla kazan, hem baban da rahat etsin :)
 
Valla Dostum 11 senedir IT sektöründeyim yeri geliyor yeter diyorum bıktım diyorum ama IT sektöründe iyi değilsen yada tecrüben yoksa kötüsün. Bende bir ara el becerisi olan iş yada işlere yönelmek istemiştim. her zaman el becerisi olan iş yapmakta fayda var kötü olma şansın yok.
 

kmurat

Dekan
Kimse seni "Hayalin Olmayan" bir işte çalışmaya zorlayamaz. İnsan her zaman hayalinin peşinden koşmalı. (Tabii hayal olduğu için hiç bir zaman yakalayamaz, hep boşa koşar.) Gerçeklere karşı direnmediğimiz sürece hep gerçeğin kölesi kalırız. Hepinizi pasif dirence davet ediyorum.
 
Yazıldığı gibi insan sevdiği işte yol almalı ama şu da var, geçmişten gelen bir birikim ve miras var... Her ikisini birden yapabilmek ise gerçekten zordur. Fakat geçmişi yok saymadan ilk önce hazıra ihanet olmasın diye bir süre denenmeli bence sonra biraz sermaye ve zaman kazandık mı kariyer peşinde veya hayalimiz olan işe şöyle yavaştan değil de bodoslamasına atlayabiliriz :) (Önceden yavaş yavaş plan, proje yapmalıyız ama...)

Elimizdekilerin kıymetini bilemezsek çöpe bile muhtaç kalabiliriz, İhtiyat çok önemlidir.
 

pikkup

Asistan
Bilmiyorum iş güzel zevkli ama hem kendime zor vakit ayırıyorum gelince köpek gibi yorgun oluyorum, hem çok pis bi ortam yani sanayi içi ve üstüm başım felaket pislik içinde oluyor insan yediremiyor niyeyse, şimdilik devam edicem bakalım.
 
Üst
stat counter