sskarus38
Öğrenci
Öncelikle Selamun Aleyküm Arkadaşlar İlk Defa Bi Sorunla Karşılaştım Ne Yaptıysam Çözümünü Bulamadım Ama İnşallah Bu Forumda Yardımcı Olacak Arkadaşlar Vardır Arkadaşlar Sorunum Şudur. Ben Steam'dan Steam Guard'dan Mobil Guard Olarak Ayarladım Steam Hesabıma Giriş Yapmak İçin Telefondan Steam Guard Koduyla Giriyordum Yani Steamdan Telefon Onayım Olmadan Hiç Birşey Yapamıyorum. Şimdi Ben Telefonuma Fabrika Ayarı Çektim Ve Tekrardan Telefonuma Steam'ı İndirdim Açtıktan Sonra Mobil Guard Kodu Girin Dedi Telefondan Steam'a Girerken Ama Yedek Kod Aldıgım İçin Anca Giriş Yapabildim Her Neyse Telefona reset attıgım için baştan telefon onayı yapmam gerekiyormus bende mobil guardı kaldırmaya çalışırken mobil guard kodu girin diyor ama telefonu resetledigim için mobil guard kodu gelmiyor bende steam destek'e Ticket attım ve şöyle bir Cevap Geldi -----Using the Steam mobile authenticator? Head to the help site (https://help.steampowered.com) to recover your account.
If you receive Steam Guard notifications by email, please check your spam or junk folder as Steam emails may be getting filtered out by your provider. We also recommend adding 'support@steampowered.com' and 'noreply@steampowered.com' to your contacts or trusted senders list within your email client and re-test the issue. Also please make sure to check all other categories or tabs in your inbox (such as social or promotions).
If the email address on your account is no longer valid, please make sure you have provided adequate information and proof of ownership to ensure the speediest results: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762--- İngilizcem iyi olmadıgı için anlayamadım kısacası bana ingilizcesi iyi olup ne demek istemişler ne yapmam gerek söylerseniz sevinirim baya uzun oldu Kusura Bakmayın Şimdiden Saolun.
If you receive Steam Guard notifications by email, please check your spam or junk folder as Steam emails may be getting filtered out by your provider. We also recommend adding 'support@steampowered.com' and 'noreply@steampowered.com' to your contacts or trusted senders list within your email client and re-test the issue. Also please make sure to check all other categories or tabs in your inbox (such as social or promotions).
If the email address on your account is no longer valid, please make sure you have provided adequate information and proof of ownership to ensure the speediest results: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762--- İngilizcem iyi olmadıgı için anlayamadım kısacası bana ingilizcesi iyi olup ne demek istemişler ne yapmam gerek söylerseniz sevinirim baya uzun oldu Kusura Bakmayın Şimdiden Saolun.