Görüntü Gelmiyor

Bu konuyu okuyanlar

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
kasa çalışıyor, ekran kartı yanık değil, ramleri çıkarıp tekrar taktım, bios pilini çıkarıp taktım bir türlü görüntü gelmiyor. LG monitörümde stromsparmodus yazısı çıkıp kapanıyor, tvye bağladımdada hiçbir şekilde aktarmıyor sorun ne olabilir & nasıl çözebilirim?
 

Çay Perisi

Profesör
Katılım
7 Ekim 2020
Mesajlar
1,204
Reaksiyon puanı
948
Puanları
113
Yaş
80
Harici ekran kartı var mı sistemde?
 

Beceriksiz

Öğrenci
Katılım
1 Ağustos 2019
Mesajlar
47
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Bende bir gün aynı sorunu yaşamıştım gece kapattım,sabah açtım görüntü yok kasada da ses yok görünebilecek sorun yok bilgisayarcı ya götürdüm ve anakart,ekran kartı ve psu nun aynı anda bozulduğu ortaya çıktı. Anakartı Onboard deneyin. Ekran kartında sorun olabilir.
 

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
Bende bir gün aynı sorunu yaşamıştım gece kapattım,sabah açtım görüntü yok kasada da ses yok görünebilecek sorun yok bilgisayarcı ya götürdüm ve anakart,ekran kartı ve psu nun aynı anda bozulduğu ortaya çıktı. Anakartı Onboard deneyin. Ekran kartında sorun olabilir.
ekran kartını denedim, anakarta bağlayıp ekran kartını çıkardım fakat sorun devam ediyor. fazla anakartımda yok, götürmekten başka çare yok mudur? 🤕
 

..melihhunal..

Asistan
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
450
Reaksiyon puanı
232
Puanları
43
Bende bir gün aynı sorunu yaşamıştım gece kapattım,sabah açtım görüntü yok kasada da ses yok görünebilecek sorun yok bilgisayarcı ya götürdüm ve anakart,ekran kartı ve psu nun aynı anda bozulduğu ortaya çıktı. Anakartı Onboard deneyin. Ekran kartında sorun olabilir.
Böyle bir şey ola ihtimali çok düşük. Bence bilgisayarcı fazladan para almak için sağlam parçaları da değiştirmiş olabilir.
 

RobinT

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
21
Benim de pc şuanda bozuk ilk oyun açınca ekran gidiyodu sonra no signal diyodu kapanıyodu şimdi açılmadan no signal diyo bazen açılıyo 5 10 dk sonra yine gidiyo anakartın bozuk büyük ihtimalle
 

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
Benim de pc şuanda bozuk ilk oyun açınca ekran gidiyodu sonra no signal diyodu kapanıyodu şimdi açılmadan no signal diyo bazen açılıyo 5 10 dk sonra yine gidiyo anakartın bozuk büyük ihtimalle
aynı sorunu yaşamıştım, monitör adaptörünün gücü yetersiz olduğu için kapanıyordu. değiştirdiğimde düzeldi.

bende öyle tahmin ediyorum fakat başka bir şeydense onu deneyip son çare götürmek istiyorum. ek olarak ekranım kapanmıyor, direkt olarak açılmıyor. kabloda bir problemde yok. aşırı ilginç.
 

Çay Perisi

Profesör
Katılım
7 Ekim 2020
Mesajlar
1,204
Reaksiyon puanı
948
Puanları
113
Yaş
80
Bu sorun güç yetersizliğinden dolayı. Hata Almanca, güç tasarrufu modu diyor.
 

RobinT

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
21
aynı sorunu yaşamıştım, monitör adaptörünün gücü yetersiz olduğu için kapanıyordu. değiştirdiğimde düzeldi.

bende öyle tahmin ediyorum fakat başka bir şeydense onu deneyip son çare götürmek istiyorum.
Benim kabloda sorun yoktur bence çünkü hem vga hem hdmi denedim anakartımda sorun var büyük ihtimalle çünkü anakartda vga kırmızı ışık yanıyo yetersiz güç demek oluyo galiba mesela erkan kartında da beyaz ışık yanıyo yeterli güç kablo değiştirirsem kırmızı oluyo
 

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
Benim kabloda sorun yoktur bence çünkü hem vga hem hdmi denedim anakartımda sorun var büyük ihtimalle çünkü anakartda vga kırmızı ışık yanıyo yetersiz güç demek oluyo galiba mesela erkan kartında da beyaz ışık yanıyo yeterli güç kablo değiştirirsem kırmızı oluyo
görüntü aktarımından bahsetmiyorum, monitörün güç kablosunu diyorum, siyah olan kablo.
 

RobinT

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
21

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
Bu sorun güç yetersizliğinden dolayı. Hata Almanca, güç tasarrufu modu diyor.
LG monitörde durum bu şekilde, monitörde sıkıntı vardır belki deyip tvye bağladım fakat durum aynı, hiçbir şey yazmıyor. psu gücü yeterli olduğuna eminim; fanlarda, güç tuşu ışıklarında hiçbir sıkıntı yok, kondansatörler düzgün ve aylardır kullanıyorum.
 
Son düzenleme:

RobinT

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
21
LG monitörde durum bu şekilde, monitörde sıkıntı vardır belki deyip tvye bağladım fakat durum aynı, hiçbir şey yazmıyor. psu gücü yeterli olduğuna eminim, fanlar, güç tuşu ışıklarında hiçbir sıkıntı yok, kondansatörler düzgün ve aylardır kullanıyorum.
Monitorun güç kablosu az güç alıyosa anakartda kırmızı ışık yanar mı acaba 1 tane monitor kablosu var nasıl test edebilirim
 

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
O kablodada sıkıntı olabilir ama anakart dan bahsetmiştim ben
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sende no signal hatası veriyomu
bende kapanmıyor ekran, direkt olarak açılmıyor. monitör adaptörümdede sıkıntı yok. eğer anakarttansa bir şey yapamam ondan farklı çözüm önerisi arıyorum.
 

RobinT

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
21
bende kapanmıyor ekran, direkt olarak açılmıyor. monitör adaptörümdede sıkıntı yok. eğer anakarttansa bir şey yapamam ondan farklı çözüm önerisi arıyorum.
Benim durduk yere bozuldu bide anakartım MSI B450M önceden bi sıkıntıda yoktu itch.io diye bi site var belki biliyosundur ordan oyun indiriyodum bi oyun pc yi kastırıyodu ondan mı bozuldu acaba sildim sonra ne varsa , bende siyah ekran veriyo ama ışık var monitor gitmiyo bazende komple monitor gidiyodu yeni anakart almam lazım galiba
 

emresmrlp

Öğrenci
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
18
Benim durduk yere bozuldu bide anakartım MSI B450M önceden bi sıkıntıda yoktu itch.io diye bi site var belki biliyosundur ordan oyun indiriyodum bi oyun pc yi kastırıyodu ondan mı bozuldu acaba sildim sonra ne varsa , bende siyah ekran veriyo ama ışık var monitor gitmiyo bazende komple monitor gidiyodu yeni anakart almam lazım galiba
oynarken yada dolaşırken monitör gücü kesilip kapanıyorsa çok yüksek ihtimal güç adaptöründendir, sadece siyah ekransa monitör ışığı gitmiyorsa anakarttan olabilir dediğiniz gibi.
 

RobinT

Asistan
Cezalı
Katılım
4 Nisan 2021
Mesajlar
176
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
21
İkisinide denicem ama başka anakart yok bitane alsam yine çalışmazsa bi saat iade ile uğraş kablo yine kolay iş
 

Son mesajlar

Üst