Gm 5 Plus'a bakınca "acaba kazıklandık mı" diye düşündüm.

Merhaba,

Bu ay başında gittim Apple Türkiye garantili bir iphone 6s 16 gb aldım. İlk iphone telefonum bu aynı zamanda. Nerden baksan vade farkıyla birlikte 3 bin lira da para verdim. Fakat gm 5 plus özelliklerine bakınca, bu telefonun üçte bir fiyatına bu telefonlar yapılıyorsa acaba birisi bizi koparıyor mu diye düşünmeden edemedim..

Sadece iphone değil, HTC, LG, Samsung gibi telefonların yüksek modelleri için de aynı şey geçerli. 999 TL'ye böyle güçlü bir donanımı alabiliyorsun şu an. İphone veya üst model android telefon almanın tek artısı havası kalıyor sanki.. :confused:
 
Son düzenleyen moderatör:
O cihazda Snapdragon 617 var, grafik işlemci ise adreno 405, yani 6S bu donanımı ezer geçer, diğer tepe modelleri de öyle.

Yani GM 5 Plus onlarla yarışabilecek bir telefon değil ama fiyatına göre güzel bir telefon tabiki. Tepe modelleri ise fiyatını hak etmiyor ama yine de GM den iyiler.
 

ErwinSmith

Rektör
Onursal Üye
F/P odaklı bir telefon, durumu iyi olan iPhone 6s alsin olmayan Gm 5 plus bu kadar basit. Aradaki kalite farki barizdir, ancak gm 5 plus da üzmez
 
"Gm 5 Plus" dediğiniz telefon 2 ay sonra kasmaya başlayacaktır. İPhone cihazınızı 2-3 sene kullanacaksınız hiç pişman olmayın!
 
ne bileyim ya saf android diyorlar, bu donanımla bu androidle telefon kasmaz diyorlar, 1000 TL ile güçlü telefon aldık başkası gitti 3 bin TL verdi diyorlar. adamı vicdan azabına sokuyorlar
 

Sercan40

Profesör
O zaman size fırsat kollamak kalıyo çünkü yakında şikayete başlarlar yaa şu çalışmıyo şöyle oluyo böyle takılıyo filan dedikleri anda sizde lafınızı sokup enayi durumuna kimin düştüğünü göstermeniz gerek...
 

Sercan40

Profesör
Yok yaa 1000 liralık telefonu daha üstün görenler gitsin alsın zaten banane :D Ünlü bir düşünürün de dediği gibi "Herkesin hayatına kimse karışamaz" :D:D:D
 

Lazzz

Rektör
Yine çekirdek muhabbeti açmayın kaldıramayacağım daha geçen gün atlattık zar zor.
 

Lazzz

Rektör
2015 model bir arabadaki 1.6 motor 90 model doğandaki 1.6 motordan daha verimli ve daha performanslı ve daha az yakıt harcıyor böyle bir örnek versek doğru olur sanırım.
 
Merhaba,

Bu ay başında gittim Apple Türkiye garantili bir iphone 6s 16 gb aldım. İlk iphone telefonum bu aynı zamanda. Nerden baksan vade farkıyla birlikte 3 bin lira da para verdim. Fakat gm 5 plus özelliklerine bakınca, bu telefonun üçte bir fiyatına bu telefonlar yapılıyorsa acaba birisi bizi koparıyor mu diye düşünmeden edemedim..

Sadece iphone değil, HTC, LG, Samsung gibi telefonların yüksek modelleri için de aynı şey geçerli. 999 TL'ye böyle güçlü bir donanımı alabiliyorsun şu an. İphone veya üst model android telefon almanın tek artısı havası kalıyor sanki.. :confused:
Farklı kategorideler birisi premium birisi f/p telefonu kafaya takma ama gm 5 da üzmez insanı oyun haricinde oyu. Performansi normal performans a gore biraz geride
 

Bloother

Rektör
Kullanılan malzemenin kalitesi de önemli. İş bir tek kasayla bitmiyor. İç donanımında kullanılan malzeme kim bilir hangi kalite? Ucuz etin yahnisi olmaz diye boşuna dememişler.
 

Kaya26

Profesör
Malzeme kalitesi, donanım, multimedya özellikleri gibi büyük artıları var iPhone 6S'in GM e göre. Ha 2800-3000 tl eder mi o cihaz o özelliklere tabi ki de hayır. Elma logosuna bi 500-600 tl bayılıyorsunuz.

GM 5 Plus a gelirsek kötü bir cihaz değil saf android bulundurması gibi bir artısı var. 1000 tl ye uzun süre ve erken güncelleme alabiliyorsun ve günlük kullanım için yeterli bir donanıma sahip. Burada kullanım amacında GM 5 Plus yeterli geliyordu ise evet bir kazıklanmış hissi duyman normal.
 
Üst