Soru Gelen ürünün hatalı gelmesi ve akabinde yaşananlar

Bu konuyu okuyanlar

Graveworm

Müdavim
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
1,390
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
499
Puanları
83
Yaş
36
Arkadaşlar merhaba,

Hepsiburada bünyesinde bulunan bir satıcıdan Adidas Superstar 43 numara Siyah ayakkabı siparişi ettim. Normalde Superstar ayakkabılar 1.200-1.300 bandında değişiyor fakat satın aldığım mağaza 500 TL'ye kadar indirmiş. Bende "Hepsiburada'da yamuk olmaz" diyerek ayakkabıyı sipariş ettim.

Ayakkabı yaklaşık 1.5 haftada geldi. Kaç kez Hepsiburada ile konuştum ben bilmiyorum. Neyse Ayakkabı geldi, 43 numara Siyah istemiştim fakat gelen ayakkabı 41 numara Beyazdı. Hemen tekrardan aradım, kendileri bana "Pakete bir şey yapmayın direk iade talebinde bulunun ve anlaşmalı kargolarımızla yollayın" denildi. Bende aynısını yaptım.

Ayakkabının gidip incelenmesi de 1 hafta sürdü. İade talebinde bulunmuştum ben, mağaza bu talebi reddedip doğru ürün göndereceğini beyan etmiş. Bunu da Hepsiburada'dan öğreniyorum.

Normalde düzelen ürün 2 gün önce 30.03.2022 tarihinde kargoya verilecekti. Bugün Whatsapp destek hattından konuştum ve andavallar süreci baştan başlattı.

Şu anda kargom hala incelenme aşamasında gözüküyor ve "İade koşullarını kontrol edip en geç 5 Nisan salı gününe kadar süreç sonundaki kararı size bildireceğiz" yazıyor.

Benim ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim. Giden 500 TL'de değilim böyle aptal yerine konulmak adamın canını sıkıyor.
 
Üst