Soru Gelen güncellemelerin s21 ailesine etkisi, s21, plus, ultra, fe

Bu konuyu okuyanlar

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,348
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Arkadaşlar ne zaman geldi bilmiyorum ama az önce güncellemeyi yaptım s21 ailesine sahip olan tüm arkadaşlara soruyorum neler değişti bu güncellemede, özellikle pil batarya konusuna etkisi nedir?

Bir önceki güncelleme sonrası kamera biraz bozuldu gibi zira 30x zoomda eski performansı alamadım, deneyimlerinizi söyleyebilir misiniz
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,325
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,051
Puanları
113
Yaş
32
Arkadaşlar ne zaman geldi bilmiyorum ama az önce güncellemeyi yaptım s21 ailesine sahip olan tüm arkadaşlara soruyorum neler değişti bu güncellemede, özellikle pil batarya konusuna etkisi nedir?

Bir önceki güncelleme sonrası kamera biraz bozuldu gibi zira 30x zoomda eski performansı alamadım, deneyimlerinizi söyleyebilir misiniz
Güncelleme olayı söz konusu Samsung olduğunda yapmamak lazım.Samsung yeni cihaz satmak için bir şeyleri bozmaya bayılıyor.Şu anki durumda yapman gereken şey yedek alıp Hard reset atmak.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,348
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Güncelleme olayı söz konusu Samsung olduğunda yapmamak lazım.Samsung yeni cihaz satmak için bir şeyleri bozmaya bayılıyor.Şu anki durumda yapman gereken şey yedek alıp Hard reset atmak.
Hard reset atmak istemiyorum atarsam yine herşey yedek ama galeri gidecek vs vs, koskoca samsung sun adam akıllı güncelleme at telefonu iyileştir zaten telefon şubat ayında çıkmış 3 sene sonra dağılır telefon eyvallah 1 sene olmadı daha çıkalı, ben aynı mevzuyu xiaomi de yaşadım sırf yaşamamak için samsung a geçtim aynı terane devam edecekse neden samsung aldık arkadaş. Vallaha öyle yada böyle 4-5-6 sene kullanacam telefonu böyle mal mal güncelleme yaparlarsa ciddiyim se vs alırım yine iphone alırım öyle diyim, 6.1 ekran olsun yeter gerisi mühim değil.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,587
Reaksiyon puanı
1,269
Puanları
113
Hayır üstte iletilen argüman çok yanlış.

Her yama GoS denen illet iyileştiriliyor ve servisler optimize ediliyor.

S21 FE'yi güncelleme desteği bitene kadar güncelleyebilirsiniz.👍 Hard reset atmanıza gerek yok MIUI değil bu.
Güncelleme olayı söz konusu Samsung olduğunda yapmamak lazım.Samsung yeni cihaz satmak için bir şeyleri bozmaya bayılıyor.Şu anki durumda yapman gereken şey yedek alıp Hard reset atmak.
Onu Apple yapmıyor muydu ya?
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,325
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,051
Puanları
113
Yaş
32
Hard reset atmak istemiyorum atarsam yine herşey yedek ama galeri gidecek vs vs, koskoca samsung sun adam akıllı güncelleme at telefonu iyileştir zaten telefon şubat ayında çıkmış 3 sene sonra dağılır telefon eyvallah 1 sene olmadı daha çıkalı, ben aynı mevzuyu xiaomi de yaşadım sırf yaşamamak için samsung a geçtim aynı terane devam edecekse neden samsung aldık arkadaş. Vallaha öyle yada böyle 4-5-6 sene kullanacam telefonu böyle mal mal güncelleme yaparlarsa ciddiyim se vs alırım yine iphone alırım öyle diyim, 6.1 ekran olsun yeter gerisi mühim değil.
Hocam android kullanıyorsan marka farketmez güncelleme yapmamak en doğrusu.İos tarafındada 5 rakamlı sürümü görmeden güncelleme yapmamak lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hayır üstte iletilen argüman çok yanlış.

Her yama GoS denen illet iyileştiriliyor ve servisler optimize ediliyor.

S21 FE'yi güncelleme desteği bitene kadar güncelleyebilirsiniz.👍 Hard reset atmanıza gerek yok MIUI değil bu.

Onu Apple yapmıyor muydu ya?
Bütün firmalar planlı eskitme yapıyor ama en gaddarca eskitmeyi Samsung ile Xiaomi yapıyor.Apple açılan davalardan sonra geçmişteki kadar kötü değil.Bugün 11 Pro kullanıyorsun diyelim.5 rakamından itibaren güncelleme yaptığın zaman kafan rahat kullanabiliyorsun.Se 2020 ios 15.7 sürümündeyim.Cihaz yağ gibi akıyor.En ufak bir sorun yok.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,348
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Hayır üstte iletilen argüman çok yanlış.

Her yama GoS denen illet iyileştiriliyor ve servisler optimize ediliyor.

S21 FE'yi güncelleme desteği bitene kadar güncelleyebilirsiniz.👍 Hard reset atmanıza gerek yok MIUI değil bu.

Onu Apple yapmıyor muydu ya?

Hocam android kullanıyorsan marka farketmez güncelleme yapmamak en doğrusu.İos tarafındada 5 rakamlı sürümü görmeden güncelleme yapmamak lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bütün firmalar planlı eskitme yapıyor ama en gaddarca eskitmeyi Samsung ile Xiaomi yapıyor.Apple açılan davalardan sonra geçmişteki kadar kötü değil.Bugün 11 Pro kullanıyorsun diyelim.5 rakamından itibaren güncelleme yaptığın zaman kafan rahat kullanabiliyorsun.Se 2020 ios 15.7 sürümündeyim.Cihaz yağ gibi akıyor.En ufak bir sorun yok.
Ciddi diyorum telefonu ilk aldığımda mayıs ayı, ay fotoğrafını çekince herşey belli oluyordu aydaki delikler vs şuan çöp oldu kamera bakacam bu güncelleme ile neler değişti.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,587
Reaksiyon puanı
1,269
Puanları
113
Hocam android kullanıyorsan marka farketmez güncelleme yapmamak en doğrusu.İos tarafındada 5 rakamlı sürümü görmeden güncelleme yapmamak lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bütün firmalar planlı eskitme yapıyor ama en gaddarca eskitmeyi Samsung ile Xiaomi yapıyor.Apple açılan davalardan sonra geçmişteki kadar kötü değil.Bugün 11 Pro kullanıyorsun diyelim.5 rakamından itibaren güncelleme yaptığın zaman kafan rahat kullanabiliyorsun.Se 2020 ios 15.7 sürümündeyim.Cihaz yağ gibi akıyor.En ufak bir sorun yok.
Hoca SE2 çok yeni ve çok güçlü bir cihaz herhangi bir sorun yaşamazsınız zaten.


Ben S9+ ve S10+ deneyimlerimden bahsettim, en son sürümdeler güvenlik güncellemesi haricinde güncelleme gelmiyor cihazlara. Hâlâ yeterince stabiller.
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,325
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,051
Puanları
113
Yaş
32
Hoca SE2 çok yeni ve çok güçlü bir cihaz herhangi bir sorun yaşamazsınız zaten.


Ben S9+ ve S10+ deneyimlerimden bahsettim, en son sürümdeler güvenlik güncellemesi haricinde güncelleme gelmiyor cihazlara. Hâlâ yeterince stabiller.
S9 plus kullandığım dönemde android 8 de sorun yokken android 9 a güncelledikten sonra cihazda kasmalar,donmalar oluştu.Pil performansı baya bir düştü.Cihazı sıfırlayıp bir kaç gün beklememe rağmen bir şey değişmedi.O gün bugündür Samsung da güncelleme olayına bulaşmamanın en doğru olay olduğunu düşünüyorum.Se 2 dediğin cihaz 3 yaşında.3 yaşındaki cihazın ilk günkü gibi performanslı olup yağ gibi akması bence önemli.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,348
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Gerçi bir süreden sonra tüm markalar aynı şeyi yapıyorlar.

Gönül ister ki 13 pro al yanına watch 8 çek ama olmuyor bu ekonomide
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,325
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,051
Puanları
113
Yaş
32
Gerçi bir süreden sonra tüm markalar aynı şeyi yapıyorlar.

Gönül ister ki 13 pro al yanına watch 8 çek ama olmuyor bu ekonomide
Hocam planlı eskitme maalesef hepsinde var.Dediğin gibi fiyatlar çok uçtu.Dün annemle konuştuk.”Bir akıllı telefona 40000-50000 TL verilmez,yazık günah” dedi.Aslında bir yerde haklı.Benim kafamda 13 Pro max almak vardı ama oda 40000tl ye çıktı.Ben şunu yapacam.Se 2020 ye Deji alacağım.Mobil veri ile günü çıkartırsa bir süre daha devam ederim çıkarmazsa ikinci el 12 Pro max yada 11 Pro max almaya çalışacağım.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,348
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Hocam planlı eskitme maalesef hepsinde var.Dediğin gibi fiyatlar çok uçtu.Dün annemle konuştuk.”Bir akıllı telefona 40000-50000 TL verilmez,yazık günah” dedi.Aslında bir yerde haklı.Benim kafamda 13 Pro max almak vardı ama oda 40000tl ye çıktı.Ben şunu yapacam.Se 2020 ye Deji alacağım.Mobil veri ile günü çıkartırsa bir süre daha devam ederim çıkarmazsa ikinci el 12 Pro max yada 11 Pro max almaya çalışacağım.
Ev bakıyorum artık 700.000₺ den aşağı ev yok 700-1.000.000 arası zaten çöp ev baraka, 1.000.000-1.500.000 arası biraz düzgün ev var.

Maaş 5500₺

Telefona gelene kadar daha neler var, egea 750.000₺ falan filan.

Durum berbat ötesi, ankaradan çıktım ege de iki şehir gezdim bugün dönüş var sadece yola 1000₺ küsür gitti 1000₺ harcama 2000₺ gitti.

Ekonomik özgürlük diye birşey kalmadı gezemiyorsun bile, arabam var 2015 model Fiat ama aracı anca ev iş iş ev kullanabiliyorum oda iş yakın diye yoksa araba falanda kullanamam.

Ben istemez miyim arabamla Seyehat etmek, ben istemez miyim egede ev kiralayıp egede yaşamak ama hiçbir şey yapamıyorum.

Şuan insan gibi yaşamak için asgarinin net 14.000₺ olması lazım yani içki eğlence değil temel ihtiyaçları daha insanca karşılamak için, ama bu ülkede çoğu mühendis bile 14.000₺ almıyor.

Bu halk bu fakirlik içinde nasıl rahat yaşıyor bunu çözemiyorum.
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,325
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,051
Puanları
113
Yaş
32
Ev bakıyorum artık 700.000₺ den aşağı ev yok 700-1.000.000 arası zaten çöp ev baraka, 1.000.000-1.500.000 arası biraz düzgün ev var.

Maaş 5500₺

Telefona gelene kadar daha neler var, egea 750.000₺ falan filan.

Durum berbat ötesi, ankaradan çıktım ege de iki şehir gezdim bugün dönüş var sadece yola 1000₺ küsür gitti 1000₺ harcama 2000₺ gitti.

Ekonomik özgürlük diye birşey kalmadı gezemiyorsun bile, arabam var 2015 model Fiat ama aracı anca ev iş iş ev kullanabiliyorum oda iş yakın diye yoksa araba falanda kullanamam.

Ben istemez miyim arabamla Seyehat etmek, ben istemez miyim egede ev kiralayıp egede yaşamak ama hiçbir şey yapamıyorum.

Şuan insan gibi yaşamak için asgarinin net 14.000₺ olması lazım yani içki eğlence değil temel ihtiyaçları daha insanca karşılamak için, ama bu ülkede çoğu mühendis bile 14.000₺ almıyor.

Bu halk bu fakirlik içinde nasıl rahat yaşıyor bunu çözemiyorum.
Yüzde 20 lik kesim çok iyi yaşıyor.Yüzde 20 lik kesim idare ediyor.Yüzde 60 ıda sürünüyor.Bunlarda biraz utanma olsa yüzde 50 nin üzerindeki enflasyondan sonra 50 kere bırakmışlardı ama bunlarda utanma,sıkılma,vicdan gibi unsurlar olmadığı için,tek dertleri ceplerini doldurmak olduğu için 20 senedir ülkenin başına bela oldular.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,587
Reaksiyon puanı
1,269
Puanları
113
Ev bakıyorum artık 700.000₺ den aşağı ev yok 700-1.000.000 arası zaten çöp ev baraka, 1.000.000-1.500.000 arası biraz düzgün ev var.

Maaş 5500₺

Telefona gelene kadar daha neler var, egea 750.000₺ falan filan.

Durum berbat ötesi, ankaradan çıktım ege de iki şehir gezdim bugün dönüş var sadece yola 1000₺ küsür gitti 1000₺ harcama 2000₺ gitti.

Ekonomik özgürlük diye birşey kalmadı gezemiyorsun bile, arabam var 2015 model Fiat ama aracı anca ev iş iş ev kullanabiliyorum oda iş yakın diye yoksa araba falanda kullanamam.

Ben istemez miyim arabamla Seyehat etmek, ben istemez miyim egede ev kiralayıp egede yaşamak ama hiçbir şey yapamıyorum.

Şuan insan gibi yaşamak için asgarinin net 14.000₺ olması lazım yani içki eğlence değil temel ihtiyaçları daha insanca karşılamak için, ama bu ülkede çoğu mühendis bile 14.000₺ almıyor.

Bu halk bu fakirlik içinde nasıl rahat yaşıyor bunu çözemiyorum.
Hahaha çıldırıyorum ya teneke egea ya bak 750.000 TL ve maaş 5500 TL aynen aynen akp forever allah belalarını versin ,adamlar 2 haftalık maaşla 0 iphone 13 alıyorlar bizim 5 6 ay yemeden içmeden çalışmamız gerekiyor. Olsun olsun allahımız var bizimde. Dininizide alın başınıza çalın.
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,325
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,051
Puanları
113
Yaş
32
Hahaha çıldırıyorum ya teneke egea ya bak 750.000 TL ve maaş 5500 TL aynen aynen akp forever allah belalarını versin ,adamlar 2 haftalık maaşla 0 iphone 13 alıyorlar bizim 5 6 ay yemeden içmeden çalışmamız gerekiyor. Olsun olsun allahımız var bizimde. Dininizide alın başınıza çalın.
👏👏👏👏👏
 

Son mesajlar

Üst