Garantİye gÖndermelİ mİyİm?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AKUMA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

AKUMA

Asistan
Katılım
15 Ocak 2010
Mesajlar
358
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
arkadaşlar bir kaç aydır enteresan bir sorun musallat oldu başıma: Toshiba A350-22z markalı dizüstü bilgisayarımın düzenli olarak her iki hafta da bir kablosuz özelliği bozuluyor. ancak format attıkdan sonra tekrar eski haline geliyor,
sizce garantiye göndermeli miyim?
garanti süreci nasıl işler? Toshiba nın bu konudaki tutumu nasıldır?
bilenlerden yarıdmlarını bekliyorum:crying:
 

keyloger

Rektör
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,268
Reaksiyon puanı
237
Puanları
243
Sorunun yazılımsal gözüküyor, garantiye yollamak boşuna olur.
 

onursevim

Profesör
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
4,082
Reaksiyon puanı
62
Puanları
0
Hp de telefondan destek alma olayı var. Ama toshibada nasıl bilmiyorum.

http://www.toshiba.com.tr/ iletişim adresinden ara telefondan teknik destekleri olup olmadıklarını sor.

Eğer teknik destekleri varsa onlar sana ne yapman gerektiğini söylerler. Donanımsal bi durum varsa garantiye çağırırlar zaten.

Mesala diyelim laptopu atıyorum TEknosa dan aldın. Teknosaya götürme. Direk teknik servisiyle irtibata geç. Garanti süresi harici durumlar dışında çok çok kısa olacaktır.

Ki Toshibanın servisi hızlı diye duydum.

Ama tahminen senin durum yazılımsal sorun gibi
 

AKUMA

Asistan
Katılım
15 Ocak 2010
Mesajlar
358
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
ama ben her iki hafta da bir format atmak zorunda kalıyorum bu böyle devam edemez heralde
 

onursevim

Profesör
Katılım
1 Ocak 2007
Mesajlar
4,082
Reaksiyon puanı
62
Puanları
0
Böyle devam edip edemiyeceğini " sorunu ayrıntılı bi şekilde servisine anlatmakla "
öğrenebilirsin.

Peki format atmadan da sürücüsünü güncellemeyi kaldırıp tekrar yüklemeyi falan denedin mi ?
 

AKUMA

Asistan
Katılım
15 Ocak 2010
Mesajlar
358
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
evet her tekrar edişinde sürücüleri gerek toshiba nın kendi destek sitesinden olsun gerekse Windows update den olsun tekrar tekrar kaldırıp kurdum ama hiç kar etmedi
 

the grudge

Profesör
Katılım
17 Eylül 2008
Mesajlar
1,142
Reaksiyon puanı
49
Puanları
228
Yaş
43
bence sorun donanımdan kablosuz ağ kartı çok ısınınca kayboluyorsa değiştirmende fayda var... (servise ver) demek oluyor...
 
Üst