Yardım Garantiye gönderilen üründe stok yok

celonxia

Öğrenci
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Merhaba dostlar. İncehesaptan aldığım ekran kartı arıza verdi ve garanti kapsamı içinde olan kartımı garantiye yolladım Ürün tamir edilemiyor ayrıca stokta yok dediler. ya 1.350Lira farkla başka kart göndeririz ya da aldığım zamanki fiyatla (1.050) lira para iadesi yaparız dediler. Kart fiyatları uçmuş durumda bu iadeyi kabul edersem tam anlamıyla kazık yemiş olacağım Başka bir modeli veya üst modelini göndermek gibi bir zorunlulukları var mıdır? haklarım nedir Lütfen yardımcı olun.
 

EnesKAYA

Back-End Developer
Katılım
30 Haziran 2022
Mesajlar
211
Reaksiyon puanı
162
Puanları
43
İade işlemlerinde zaten güncel fiyat değil, aldığın zamanki faturada yazan ücret baz alınır. Garanti süresi kapsamında, senden kaynaklı bir sorun değilse ürün değişimi yapmak zorundalar fakat gelgelelim ki %99 ihtimalle "Kullanıcı Hatası" yazıp geri gönderirler.
  • Ya hiç başını ağrıtma, direkt paranı al ve yoluna bak,
  • Ya da (durumuna göre) bir üst modelini al.
Bu tamamen senin kararın ama bu konudaki yasal haklarınla alakalı daha güvenilir bilgi almak adına bir hukukcuya danışmanda da fayda var.
 

celonxia

Öğrenci
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
İade işlemlerinde zaten güncel fiyat değil, aldığın zamanki faturada yazan ücret baz alınır. Garanti süresi kapsamında, senden kaynaklı bir sorun değilse ürün değişimi yapmak zorundalar fakat gelgelelim ki %99 ihtimalle "Kullanıcı Hatası" yazıp geri gönderirler.
  • Ya hiç başını ağrıtma, direkt paranı al ve yoluna bak,
  • Ya da (durumuna göre) bir üst modelini al.
Bu tamamen senin kararın ama bu konudaki yasal haklarınla alakalı daha güvenilir bilgi almak adına bir hukukcuya danışmanda da fayda var.
Bir üst modelini almaya çalışacağım yapılan para iadesi ile yeni ekran kartı almak mümkün değil çünkü.
 
Üst